Paklibemutató: Hog-LogBait, az antimeta deck

Paklibemutató: Hog-LogBait, az antimeta deck

Az eredeti LogBait pakli is jó a mostani metában, de a Hog egy jó kiegészítés lehet.

Mostanában a legtöbb metapakliban van egy közös nevező, miszerint a Golbin Barrel ellen nincs vagy nagyon kevés védekezési lehetőségük van. A Log Bait pakli ezért egy érdekes anti-meta megoldás lehet. Ebben az összeállításban egy kicsit még merészebb is a tulajdonos, mert az alappaklihoz képest bekerült egy Hog Rider és egy Skeleton Army. Ez alapvetően sokat nem változtat a szinergiákon. Az egyik kicsit agresszívabbá teszi, a másik pedig defenzív fronton erősít. De ezek után lássuk, hogy is néz ki a deck maga.

 

Előnyok

  • Ha az ellenfél nem játszik Log-gal, akkor pusztító hatása van
  • Nagyon agresszív
  • A Pump-ot csúnyán bünteti
  • A 3 Musketeers ellen nagyszerű

Hátrányok

  • Log Cycle paklik ellen irtó gyenge
  • Graveyard Pioson ellen sem az igazi

A kártyák

Hog Rider

A pakli egyik olyan kártyája, ami megnyeri a meccset. Stabil és hatékony, ami miatt a ladder-re és a kihívásokra is jó választás. A kombó nagyjából úgy néz ki, hogy a Barrel után egyből lehet küldeni a Hog Ridert, ami betankol pár lövést, mialatt a Goblinok bontják a tornyot.

Goblin Barrel

Ez pedig a másik lap, ami még segít az offenzívában. Ha az ellenfél lerakott egy Pump-ot vagy egy nagyon értékes egységgel indította meg az erőit, akkor ez a kártya egy nagyszerű büntetési lehetőség. A Barrel arra is jó, hogy kihúzzon olyan spelleket, amit annyira nem akar kiadni a kezéből az ellenfél, teszem a Zap vagy az Arrows. Ha pedig az kiment akkor nyugodtabban lehet Golbin Gang-et vagy Skeleton Armyt indítani.

Ha tudjátok, hogy az ellenfél gyengén áll Elixírrel, de valószínűleg ott figyel egy Log vagy Arrows, akkor célozzatok egy kicsit a Kings Tower elé, ha mellédobja a védő varázslatot, akkor zsebe a győzelem.

Goblin Gang

No ez már a védekezéshez fontos. Zap ellen nagyszerű, mert a Stab Goblinok vannak olyan kemények hogy túléljék azt. Ha Hog jön szembe, akkor az ellen nagyszerű válasz és alapból gyorsabban mozognak, mint a Skeleton Army.

A legtöbb esetben egy-egy védekező akció után marad belőlük annyi, hogy lehessen támadást támogatni.

Skeleton Army

A védekezés második fontos pontja. A lap van olyan erős, hogy mindent bedaráljon, ha nem érkezik ellenük válasz. A Giant, a PEKKA, a Hog és a Musketeers is elbukik ellenük ha az ellenfél nem használ valamilyen támogató lapot.

Leginkább védekezni nagyszerűek, mivel a lassúságuk miatt támadásnál szinte használhatatlanok.

Electro Wizard

Nos a meta egyik legerősebb kártyáját nehéz lenne kihagyni. Az Ice Wizard és a Mini PEKKA ellen durva és mindent lassabbá és gyengébbé tesz. Az olyan egységek ellen is jó, amik elborítják a játékteret.

Megint csak a védekezésnél vesszük igazán hasznát a fenn említett tények miatt és azért is, mert támadásnál nagyon könnyen meg lehet állítani. Persze egy megfogott roham után lehet használni mint támogató.

Inferno Tower

Ismét egy védekező lap. Ha nehéz egységek jönnek, mint a Giant, a Hog vagy a Golem akkor lehet ledobni. A dps-e nagyon jó, de persze nagy hátránya, hogy nem megy sehova.

Fireball

A nagy sebzésű spell, amit fel lehet használni, ha a szituáció úgy kívánja meg. Lehet használni az utolsó csepp sebzés bevitelére,a Barbarianokat és a Minion Horde-ot egyből lekapja és az Electro illetve Ice Wizardot is alaposan helyben hagyja.

Log

A Log megint egy olyan lap, amit multifunkcionálisan lehet használni. A kis lények ellen jó defenzív kártya, de egy erős pusht is meg tud támogatni. Érdemes akkor elindítani amikor a Hog Rider ellen lekerül egy Skeleton Army vagy egy Goblin Gang.

Mit mivel lehet helyettesíteni

E-Wiz - Princess

Ezzel a cserével már közelítünk az eredeti Log Bait paklihoz. A Princess hatótávja jóval nagyobb, de nyilván nem sok cc effektje van, viszont nagyjából ugyanazt a hatást érik el.

Fireball - Rocket

Mindkettő erős sebző varázslat, csak preferencia kérdése, hogy ki melyiket használja.

Stratégia

Korai percek: Az ellenfél általában egy nagyobb támadáshoz szedi össze az erejét. Ha beküldesz egy Barrelt és jön egy Zap, akkor várható, hogy megindulnak a főerők. Ilyenkor jól jön a Skeleton Army, mert nagyon jó cserét csinálnak.

Overtime: Az ellenfél tornya gyenge lábakon áll, de jön egy rohamozó Hog. Ha tudod, hogy ott van a Lightning az ellenfélnél akkor lehet tolni a Goblin Gang-et, mert az kihúz egy Logot. Ezután egyből jöhet a Princess vagy az E-Wiz (attól függ melyik van a a pakliban) és a Hog pont időben adja be a kulcsot. Ezután mehet egy Barrel és mivel nem sok gyors védekező lehetőség maradt a másik oldalon, ezért meg is van a kör.

Említésre méltó ellenfél paklik

Lavaloon

Ez talán az egyik legkönnyebb ellenfél. Ha megindul egy lassú roham az egyik oldalon, akkor már lehet is túlterhelni a másikat, a támadást pedig lehet védeni egy Inferno Tower-el vagy E-Wizzel. Persze ne feledjétek a Barrel trükköt.

Golem Beatdown

Ez már kicsit nehezebb dió, mivel a Pump miatt könnyen előnybe kerülnek, ha rossz kezetek van. Ha E-Wizt és Inferno Tower pakoltok le, akkor mindig figyeljetek, hogy legyen annyi hely közöttük, hogy egyszerre ne kapjanak Lightning-ot.

X-Bow

Az X-Bow, mióta megint visszatért a metába erősebb, mint valaha. Itt nem akartok eljutni Overtimebe, szóval lehet agresszívan menni előre.

Hog Cycle

Nagyjából ugyanaz a helyzet, mint az X-Bow ellen. Menni kell előre és bevinni a sebzést. Egyszer csak betalál majd a Fireball és csak szomorúan nézitek, ahogy egy Hog beveri a tornyotokat. 

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Képek és Cover: clashroyalearena.com

Kövess Minket!