Rengeteg érdekesség a WoT fejlesztési irányáról és egyedi CW térkép tervezet.
Az utolsó Q&A a Gamescom-ról, egész pontosan a Player Party-ról, ahol számos WG munkatárs, mint Anton Pankov, Vyacheslav Makarov, Andrei Biletsky, Milos Jerabek, Paul Barnet, Murazor és Maxim Chuvalov is ott volt. Az ő válaszaikat olvashatjátok lentebb.
Grand Battle játékmód
- A játékmód kapcsán a fejlesztőcsapat legfontosabb célja a megfelelő optimalizáció, hiszen a nagyobb létszámú csapatok és a pálya méretei hatással vannak az FPS-re.
- Elképzelhető, hogy kisebb tierekben is játszható lesz a játékmód, de előtte megoldást kell találniuk a kisebb szintű tankok alacsonyabb látótávolságából és rádió hatótávjából adódó problémákra. Most több időt kellene az ellenség felkutatásával tölteni, mint a tényleges harccal.
- A Grand Battle-be kerülés esélye attól függ, hogy épp mennyi tier X várakozik csatába lépésre.
- Nebelburg HD verzióját is el fogják készíteni, ahogy a többi random csatás pályáét is.
- Lehetséges, hogy több térképet is készítenek erre a játékmódra.
A játékmechanikáról
- A HESH lőszerek kapcsán egyelőre nem tudják, hogyan lehetne összhangba hozni a valósághűséget és a játszhatóságot, bár szeretnék, ha ez a lőszertípus a brit vonal sajátossága maradjon.
- Fontolóra veszik, hogy eltávolítsák a haszontalan lövegeket néhány tankról (például a Tiger HE lövege).
- A T-54 tornyát azért erősítették meg, mert elavulttá vált, miután a tank megkapta HD modelljét.
- Még több kínai prémium tankon dolgoznak.
- Vannak ötleteik arra vonatkozóan, hogy mit lehetne kezdeni a KV-5-tel, de egyelőre semmi sem biztos.
A grafikáról
- Már majdnem kész HD térképek: Mountain Pass, Redshire, Himmelsdorf, Abbey, Mines, Cliff, Prokhorovka, Malinovka, Murovanka.
- A fejlesztett grafika bevezetése 3 nagy akadályba ütközött eddig. Az első a grafika 2018-as szintre emelése volt, a második ennek optimalizálása, a harmadik pedig hogy mindezek illeszkedjenek a játékmenethez.
- Az egyik legfontosabb feladatunk, hogy jól optimalizáljuk a pályákat. Nem szeretnénk, ha játék közben leesne az FPS vagy a régi számítógépeken nem futna jól a játék.
- Valamikor ősszel indul a Sandbox szerver, amin a játékosok az új HD pályákat tesztelhetik.
- Az új HD térképek Havok elemeket, bár ezek csak vizuális effektek leszek, ezért ne várjátok, hogy a házak összeomlanak majd vagy hasonlók.
- A lánctalpnyomok nem általános textúrák lesznek, hanem a pozíció, sebesség és a haladási szög függvényében változnak majd.
- A növényzet reagálni fog a lövésekre.
- A térképek nem fognak véget érni a vörös vonalnál, mert a horizont vonala ki lesz bővítve, ami reálisabb hatást kelt majd.
- Az éjjeli térképek is elképzelhetőek, azonban nem gondolják, hogy ténylegesen szükség lenne rájuk.
Egyéb témák
- A grafika mellett a zenét is fejlesztjük majd. Új zenéket vettünk fel minden egyes új pályához, amit (szerk. megj. rendkívül kreatívan) Zene 2.0-ának hívunk és két funkcióval rendelkeznek: először is van egy reaktív sáv, ami annak függvényében változik majd hogy épp mi történik a csatatéren. Másodsorban pedig lesznek az egyes térképekhez rendelt fix hangsávok.
- A Rangsorolt csatákat az éles szerveren tesztelik, ezért kicsit komolyabban veszik a játékosok visszajelzéseit.
- A Frontline játékmódra tervezett 9x9 km pálya új grafikai technikákkal készült, amiket nem mellesleg a Grand Battle módhoz is felhasználtak.
- Valamikor ősszel indul a Sandbox szerver, amin a játékosok az új HD pályákat tesztelhetik.
- A csalók miatt egy új mod portálban gondolkozunk, ami egy egyszerű és elegáns megoldást jelentene. Nem kellene játékosokat modolás miatt bannolnunk, hiszen csak azokkal a modokkal indulna el a játék, amiket mi engedélyeztünk.
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!