PODCAST: E-sport a szponzor szemével

PODCAST: E-sport a szponzor szemével

Az e-sport üzleti, ezen belül is a cégek szponzorációs hajlandóságáról, feltételeiről beszélgettek a téma szakemberei.

Nem tudod, hogy mit írj egy cégnek, vagy hogy miként promotáld csapatod, hogy anyagilag is segítsd őket? Előre szeretnél lépni az e-sport világában, mint menedzser és/vagy játékos? Segíthetünk! Hallgasd meg Sólyom Balázs tanácsait, aki hajdanán az OGC főszerkesztője volt, mára pedig az üzleti szférából vizsgálja az e-sport fejlődését. Továbbá beszámol jelenlegi tapasztalatairól Mikó Márton, a Rift Esport csapatmenedzsere is. Őket kérdezi, gondolataikat kiegészíti az Esport1 Tartalomigazgatója, Biró Balázs.

Esetenként hanghibákkal küszködtünk, amit nem tudtunk utólag korrigálni, kérjük, ezt nézzétek el. Köszönjük.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - Amit a hőpapír címkékről tudni kell

Lehet, hogy nem is tudatosul bennünk, de a mindennapokban gyakran találkozhatunk az öntapadós etikett címkékkel. Például amikor vásárolunk a boltban és elolvassuk az élelmiszerek adatait, amik rendszerint ilyen címkéken szerepelnek, vagy amikor a zöldségekre, gyümölcsökre címkét ragasztunk, miután lemértük őket. Ez utóbbi a sportos és egészségtudatos emberek számára biztosan nem ismeretlen!

Üzlet - Ami a sportolónak az erőnlét, az a szerszámgépnek az akkumulátor!

Ahogy egy sportoló sem vághat neki felkészületlenül egy versenynek, úgy egy szerszámgép sem hozhatja ki magából a maximumot, ha nincs megfelelően feltöltve az akkumulátora. A sportban és a szerelésben is kulcsszerepet játszik az energiaszint – előbbinél az izomerő, utóbbinál a feszültség és az üzemidő számít.

Közvetítések