Megjelenéskor még nem tudtuk pontosan milyen fejlesztésekre is lesz képes Ornn, elmondhatjuk, hogy nem csalódtunk szakértelmében.
Ornn nem csak egy új karaktert jelent a játékon belül, hanem számos új tárgyat is Passzívjának köszönhetően. Mivel ő egy freljordi kovács, képes a meglévő fegyvereket megfenni, kicsinosítani és persze erősíteni. Összesen 8 tárgyhoz ért a játékon belül, megjelenésekor még nem tudtuk a pontos értékeket, de végre ez is kiderült.
Hogy mit is tud Ornn? Most átvesszük
Heldeus | 17/08/08 08:04 A Szurdok új réme több tekintetben is nagyon különleges. Ő a legelső hős, akinek nem kell hazamennie azért, hogy vásárolni tudjon, emellett kovácsmesterségének köszönhetően a társai számára is képes egy-egy különleges fejlesztés létrehozására bizonyos tárgyak esetében. Először csak egy kürtöt, másodszorra egy zenét kaptunk, most végre láthatjuk is a legújabb freljordi karaktert!
Nézzük meg, hogy milyen plusz statokra számíthatunk Ornnak köszönhetően. Borsos árat kell fizetni majd értük, de ha megnézzük, hogy mit kapunk érte, elég jó üzletnek tűnik
The Black Cleaver -> The Obsidian Cleaver (4000g)
+400 HP -> +500 HP, +40 AD -> +60 AD, +20% CDR (Változatlan), Passzív - Változatlan
Egy fokkal tankosabbak leszünk, no meg nagyobbakat csapunk, kár hogy a passzív részét nem erősíti, de figyelembe véve, hogy egyes karakterek (Renekton) több támadás is el tudnak végezni egy animáció alatt, talán érthető.
Infinity Edge -> Molten Edge (4400g)
+70 AD -> +100 AD, +20% Crit esély (Változatlan), Passzív - Változatlan
Itt sok minden nem változott, több AD-t kapunk, így az ADC-k hamarabb tudnak majd takarítani a pályán, reméljük Tristana elfelejt fejleszteni.
Trinity Force -> Trinity Fusion (4733g)
+250 HP -> +350 HP, +250 Mana -> +350 Mana, +25 AD -> +35 AD, +40% AS -> +50% AS, +5% MS -> +8% MS, Passzív - Változatlan
Eddig is egy nagyon sokoldalú tárgyról beszéltünk, nem véletlenül ilyen drága. A fejlesztés után is legalább annyira hasznos lehet, több HP, több mana, több AD, több támadási sebesség és gyorsabban is mozgunk. Jax-nek van egy mondása, hogy "Imagine if I had a real weapon", vagyis Mi lenne, ha lenne egy igazi fegyverem. Ez a fegyver lehet az a fegyver, amit inkább ne akarjunk elképzelni rajta.
Sunfire Cape -> Forgefire Cape (3900g)
+425 HP -> +625 HP, +60 Armor -> +90 Armor, Passzív - Változatlan
Tankosság minden mennyiségben, ember, vagy inkább ADC legyen a talpán aki ezt átüti, kész szerencse, hogy a Thornmail-hez nem tud hozzányúlni Ornn, az egy csúnya világ lett volna. Égetni ugyanannyit fogunk szerencsére, így nem lesz minden tank automatikus lane pusher.
Rabadon's Deathcap -> Rabadon's Deathcrown (4800g)
+120 AP -> +175 AP, Passzív - Változatlan
A 35% bónusz AP maradt, de plusz 55 AP igencsak sokat jelenthet, főleg a százalékos növelés mellett. Minden mágus imádni fogja ezt a fejlesztést, szinte kivétel nélkül.
Abyssal Mask -> Infernal Mask (3900g)
+350 HP -> +550 HP, +300 Mana (Változatlan), +55 MR -> +90 MR, +10% CDR (Változatlan), Passzív - Változatlan
Ha meglátom ezt a maszkot, egy dolog jut eszembe róla, Galio. A Galio's Mask sokkal találóbb név lett volna. Névtől függetlenül biztosan láthatjuk majd rajta és sokszor fogjuk még őt és Ornnt is átkozni ezért.
Locket of the Iron Solari -> Circlet of the Iron Solari (2700g)
+60 MR -> +75 MR, +30 Armor -> +50 Armor, Passzív - Változatlan
A support tárgyakat olcsóbban mérik, a Circlet fontos kiegészítője lehet minden tankosabb supportnak, de akár még a törékenyebbeknek is, ha segíteni szeretnének csapatukon. Nem elképzelhetetlen, hogy dzsungeles karaktereken is simán láhatjuk majd, ilyen statok mellett nehéz lenne ellenállni neki.
Redemption -> Salvation (2600g)
+200 HP -> +300 HP, +50% alap HP regeneráció -> +150% alap HP regeneráció, +150% alap mana regeneráció -> +200% alap mana regeneráció, +10% CDR (Változatlan), Passzív - Változatlan
Több HP, masszív regen növelés, gyakorlatilag haza se kell mennünk a supporttal, hacsak nem vásárolni szeretnénk. Szerencsére a CDR és a passzív marad, de ilyen erősítések mellett könnyen az egyik első számú tárggyá válhat az Ornnal egy csapatban játszó supportok számára.
Melyik lett a legdurvább fejlesztés szerintetek?