Evelynn és az emote rendszer is megjött a 7.20-as patch-ben!

Evelynn és az emote rendszer is megjött a 7.20-as patch-ben!

Bemutatkozik az élő szervereken is az új Evelynn, megjöttek az Emote-ok, illetve frissítettek számos hőst, valamint kaptunk egy lényegében új tárgyat is.

Immár két lépéssel a VB előtt járunk, hiszen ott most is a 7.18 pörög, mi viszont haladunk tovább, és megjött a 7.20-as patch is. A frissítések már elérhetőek az élő szervereken, nézzük ezúttal mi változott a játékon belül és persze kívül is, hiszen ott is történtek dolgok.

Sejuani, a dzsungel újdonsült királynője

Huzsi | 17/10/10 12:46 A hősök a meta helyzetén belül bármikor a trónra ülhetnek, vagy le is csúszhatnak, látszólag mindenféle ok nélkül. Megnéztük, hogy mi is történt pontosan Sejuani esetében. Sejuani szinte minden profi szintű játékban vagy kiválasztásra, vagy kitiltásra kerül. Azonban okkal, hiszen túlzott erejének köszönhetően túlságosan veszélyes megkockáztatni azt, hogy amennyiben nem hozzuk el, akkor meghagyjuk az ellenfél számára.

Anno írtunk már egy véletlenül megjelent képről a PBE szervereken, ahol rövid időre feltűntek az emote-ok. Most már élesben is kipróbálhatóak lesznek, ezek most megjelenésükkor 22% kedvezmény mellett 350 RP-be kerülnek, és rengeteg van belőlük. Valahogy így kell elképzelni őket.Ahogy az lenni szokott, egy nagyon rövid összefoglaló videó is készült, ahol a legfontosabbakat emeli ki a Riot, de mi természetesen mindenre ki fogunk térni. Megjelenik benne az új Evelynn, az Ornn buffok, Tahm Kench buffok, és Karmát is erősítették, valamint megjelentek a Super Galaxy Skinek is Nidalee-ra, Gnarra, Annie-re és Elise-re.

Térjünk is rögtön a legfontosabb részére, vagyis a hősökre.Először is megjelent Evelynn, akiről már bemutató videó is kijött, erről bővebben az alábbi cikkünkben olvashattok.

Megjött Evelynn hősbemutató videója!

A rettegett, átdolgozott, újdonsült és egyben várva várt Evelynn elindult az Idézők Szurdoka felé, hogy áldozatokat gyűjtsön. Készülj fel ellene, tekintsd meg a hősbemutató videót, amiben megismerheted képességeit!

Új képességgel gazdagodott a Blaze passzív képessége, mivel manát fog visszakapni minden egyes megölt egység után, amit előtte felgyújtott. Ez a mennyiség 6-ról indul és 18-nál áll meg, a szintjétől függően. A felgyújtott rész nagyon fontos lesz, hiszen így nem elég ha egy képességgel azonnal megöli mondjuk a hátsó minionokat, abban az esetben nem kap vissza manát. De ha őszinték akarunk lenni, egy kissé OP lenne, illetve Swain már rendelkezik hasonló passzívval.A Victorious skinnel is gazdagodott Graves-nek megnövelték a HP regenjét 1,34-ről 1,6-ra, illetve a Q (End of the Line) AD rátája megnőtt, 0,8-ról 1,0 bónusz AD-ra. Vagyis minden tárgy amit megveszünk és AD-t ad, egy az egybe bele fog számítani, ez inkább a lategame-jét fogja erősíteni, az első clear-en nem sokat változtat.Karma változásairól már írtunk a PBE kapcsán, ezeket meg is kapta a passzívjára. Növelik a CD csökkentés mértékét a képességeknél és alaptámadásoknál is, vagyis gyakrabban lesz elérhető az ultink, ha aktívak vagyunk. Ez az ösvényen nagy előnyt jelenthet, mind miden, mind supportként, hiszen egy erősített Q csapatharcban elég fontos lehet. Az eddig 2/2,5/3 helyett 2/3/4 másodpercet csippent le egy-egy hősre talált képesség, míg az alaptámadások szintén hősökre 1/1,25/1,5 helyett 1/1,5/2 másodperccel rövidítik az ulti CD-jét.Harmatgyengére sikerült kiadásakor, azóta meg folyamatosan buffolják. Nem változott ez most sem, további buffokat kapott, a W-re (Bellows Breath), ami mostantól  12/14/16/18/20%-ot sebez a célpont maximális HP-ja alapján, az eddigi 15-25% aktuális HP helyett. Gondoljunk bele, hogy ez mit jelenthet egy tank esetében, lehet neki akár 4000 HP-ja is, abból 800-at is letéphetünk. E (Searing Charge) képességének pedig az ütközési területe növekszik, vagyis könnyebb lesz a falakat, vagy egyéb tereptárgyakat eltalálni. Az ultija (Call of the Forge God) is gyorsabb lesz, ugyanis a kos fejelése azonnal lesz, az eddig 0,35 másodperces előkészítései idővel szemben, vagyis gyorsabban reagálhatunk ellenfeleink mozgására.Jó mélyre úszott a mocsarakban Tahm Kench, talán ezúttal többet fogunk látni belőle. Viszonylag nagyobb változásokat kapott, nézzük mi fog erősödni nála. A passzívja (An Acquired Taste) több %-os HP-t fog sebezni 1/1,25/1,5% helyett 1,25/1,5/1,75 % lesz. A maximális sebzést pedig 3,75/4,5/5,25-re viszik fel 3/3,75,/4,5-ről. Mindkettőt Tahm Kench maximális HP-ja alapján kell számolni. W (Devour) képessége pedig már 1 másodperc után újra aktiválható, vagyis gyorsabban lehet használni, ergo poke-olásra is alkalmas lehet, vagy épp halálunk előtt az ADC-t gyorsan jó helyre kiköpni. Az ultija (Abyssal Voyage) után a W képessége azonnal aktiválható lesz, ez egy kivégzésre pont elég lehet, ha van minion a közelben.Azirnál csak annyi változott, hogy láthatóbbá tették a bónusz támadási sebességet, amikor a harmadik katonát lerakjuk.Taliyah-nál is csak kinézetbeli változás történt, még pedig a W (Seismic Shove) képességénél, ami már nem csak a hátralökés irányát, hanem mértékét is mutatni fogja mielőtt elsütjük.Janna-nál nem történt most változás, csak a 7.19-es kaotikusan kiadott változásokat összesítették. Ezek alapján a mozgási sebessége 320, alap HP-ja 500, a manája pedig 350. Passzívja (Tailwind) a bónusz mozgási sebesség 15/25/35%-át adja neki bónusz mágikus sebzésként alaptámadásokra. W-je (Zephyr) több manába kerül 50/60/70/80/90 az eddigi 40/50/60/70/80. A pajzsa (Eye of the Storm) is gyengült 80/120/160/200/240 helyett 70/105/140/175/210-et fog védeni, és jócskán nőtt a CD-je is.Ami a tárgyakat illeti; a legnagyobb változás a Sterak's Gage-re érkezett. 
Egyrészt jóval drágább lett, hiszen az eddigi 2600 arany helyett 3200-ba kerül már, illetve a recept is módosult. A Jaurim's Fist megmaradt, de a Long Swordot elengedtük, helyette egy Ruby Crystal és egy Pickaxe érkezett, valamint 725 arany. Mindezért cserébe 50-el több HP-t kapunk, illetve változott a passzívja is. Amikor a Lifeline bekapcsol, nem kapunk már %-os AD-t arra a 8 másodpercre, helyette 50%-ot folyamatosan biztosít, igaz csak az alap AD-t növeli meg. Csak közelharci karakterek vehetik meg, illetve az alakváltó hősök is csak közelharci formában kapják meg az AD bónuszt. A pajzs viszont megmarad akkor is, ha épp annak hatóideje alatt alakulunk át például Gnar esetében. Ha már pajzs, 0,75 másodperc után kezd csak el fogyatkozni, és amikor bekapcsol, 30% tenacityt ad, vagyis jobban bírjuk majd a CC-ket, kevésbé lehet majd minket megállítani, ráadásul 8 másodpercen át tart, ami elég lehet egy csapatharcra. A Sterak 50 bónusz HP -ja a Jaurim's Fistből fog származni, így az 150 helyett 200-at ad innentől, emellett viszont csökkentik a jelzők számát, 30-ról -20, minden jelző % HP-t ér, ha megölünk egy egységet.

Csökken a visszatöltött mana mennyisége a kék érmék után, az eddigi 10% helyett 6%-ot fog visszatölteni. A változás érthető, mert egyszerűen az Ancient Coin mellett szinte alig fogytak ki a supportok a manából, és folyamatosan nyomást tudtak gyakorolni. Ezt továbbra is meg tudják majd azért tenni, de talán egy kicsit gátat szabnak ezzel.Ez a vonal pont, hogy gyengélkedik, így buffot kap, bár azt nem tudni, hogy ez pontosan mire is lesz elég; mindenesetre az eddigi 5 helyett 10 AP-t biztosít viselőjének.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések