Egyre több szponzor száll be az e-sportba!

Egyre több szponzor száll be az e-sportba!

Azt eddig is tudtuk, hogy nagy az érdeklődés az e-sport világa iránt, és most már egyre nagyobb nevek is beszállnak az iparba.

Újabb négy nagy név szállt be az e-sport iparba, ugyanis a fnatic, a Philidelphia 76ers és a Tempo Storm is új szponzorra lelt. Ezen kívül az ESL One Hamburgnak is lett egy érdekes főtámogatója.

Egyre komolyabb szelek fújnak: új szponzor az Astralis csapatánál

Pár nappal az ELEAGUE Major előtt, egy új szponzorral lett gazdagabb az Astralis csapata

Kezdjük a svéd szervezettel, a fnatic-kal. Nem is egy kis név lett a csapat támogatója, ugyanis a zeneszolgáltató Deezer döntött úgy, hogy elkötelezi magát mellettük. Ez természetesen azt is jelenti majd, hogy a szervezet összes játékosa megoszthatja a saját lejátszási listáját.  

"Nagyon boldogok és izgatottak vagyunk, hogy megkötöttük ezt a kapcsolatot a Deezerrel, a világ egyik legnagyobb és leginnovatívabb zeneközvetítő alkalmazásával. A zene mindenki életében nagy szerepet játszik, főleg a gaming vonalon." -mondta a fnatic CEO-ja, Wouter Sleijffers.

Több szervezet is kötött már zeneipari céggel szerződést, gondoljunk csak a Riot Games-re és az Imagine Dragons-ra, valamint az idei G2 Esports-os VB hype videóra. 

A következő kapcsolat a HyperX és a Philidelphia 76ers között jött létre. Azt eddig is tudtuk, hogy a HyperX bőven kiveszi a részét az e-sportból, viszont most ők lettek az első gaming tartozékokkal foglalkozó cég, aki NBA csapatot szponzorál. 

"Megtisztelve érezzük magunkat, hogy mi lehetünk az első gaming perifériákat fejlesztő cég, aki NBA csapatot támogathat." -Daniel Kelley, a HyperX egyik ügyvezetője.

Ismételten hivatkozom arra, hogy a sportcsapatok és az e-sport között az elmúlt években erősebb lett a kapcsolat, és ezt ez a szponzoráció is igazolja. Egyre több tradicionális sportcsapat mer beszállni az e-sportba, és ez pontosan ennek köszönhető.

A Red Bull egy saját csapat alapítása után másokat is sponzorál, ugyanis nemrég partneri szerződést kötött az észak-amerikai Tempo Stormmal. 

"Ezen a partnerségen a Red Bullal már nagyon régóta dolgoztunk. A Red Bull nagyon jó és fontos dolgokat tud biztosítani a számunkra. Alig várom már a közös munkát, hiszen biztos vagyok benne, hogy ez is király lesz!" -Tempo Storm CEO, Andrey "reynad" Yanyuk.

Az energiaital gyártó cég korábban már elég nagy neveket is szponzorált, mint például a C9, vagy a Team Solomid. Érdemes megjegyezni, hogy a Red Bull mostanra versenyeket is tervez szervezni akár PUBG-ben, vagy akár HOTS-ban. Ezek mellé még egy menő videót is kaptunk:

Az utolsó szponzoráció pedig a Pringles és az ESL One között jött létre. A Major nagyságú DOTA2 verseny egyik főtámogatója lesz a chips-szel foglalkozó élelmiszeripari vállalat. 

"Nagyon figyelmesen követjük az e-sport fejlődését és úgy érezzük, hogy megtaláltuk a legmegfelelőbb partnert ahhoz, hogy mi is belépjünk ebbe az iparba is. Alig várjuk már a hamburgi megjelenést, ugyanis nagyon sok új dologgal szeretnénk kedveskedni a nézőknek." -Dominik Schafhaupt a Pringles márka menedzsere

A Pringlesnek lesz egy külön gaming részlege a hamburgi rendezvényen, amit a Dr.Pepper Németországnak köszönhetnek. Erről egy kicsit Toan Nguyen beszélt:

"Mindkét fél nagyon boldog és büszke, hogy be tudtuk vezetni a Pringlest az e-sportba. Az olyan márkák mint ez, óriási hype-ot adhat mindennek, ugyanis a világ bármely részén megtalálhatóak, és emiatt nézőket is vonzhatnak."

A DOTA2 idei szezonjának első major versenyének kettő főtámogatója van, a Mercedes-Benz és a Pringles.

Rendkívül jó látni, hogy ilyen nagy nevek, illetve vállalatok is be kívánnak lépni az e-sportba, mert ez abszolút bizonyítja, hogy nagy jövő áll előtte.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!