Wild mód  #1: Reno Priest, avagy a Highlander Priest nagytesója

Wild mód #1: Reno Priest, avagy a Highlander Priest nagytesója

Ha sikerül összehozni a Raza + Shadowreaper Anduin kombót, akkor azt nagyon nehéz megállítani. Na, akkor most ehhez gondolatban tegyétek még hozzá Reno Jacksont és a Spawn of Shadowst.

A League of Explorers volt az a kiegészítő, ami akkorát fordított az uralkodó metán, amire előtte és azóta sem nagyon volt példa. Sir Finley Mrrglton a Tempo Warriornak adott egy kis segítséget, Elise a Control paklikat emelte eggyel magasabb szintre, és Brann Bronzebeard gyakorlatilag minden olyan pakliba bekerült, amiben nagyon erős Battlecry effekt volt (teszem azt Antique Healbot). De a három előbb említett kártya egy fokkal gyengébb volt, mint a Felfedezők Ligájának legsármosabb tagja, Reno Jackson. Reno egymagában mindörökre megváltoztatta a játék képét, mert a megjelenésével egy teljesen új archetípus jelent meg; ez lett a Highlander. Ha valaki véletlenül nem ismerné a kártyát, akkor a teljesség kedvéért álljon itt a képessége, miszerint ha a játékos paklijában nincsen duplikált lap, akkor Reno kijátszásakor maximumra rántja a hősünk életét.

Ez egy olyan metában, ahol az aggro paklik, mint a Face Hunter, vagy a Tempo Warrior tartották rettegésben a laddert. Hihetetlen jó tech választás volt ez a kártya a lassabb control összeállításoknak. Az első kaszt, ahol találkozhattunk Renoval, a Warlock volt, amiben ott voltak a Handlock elemek. De később megjelent a Mage-nél és a Priest-nél is, és amíg ott volt a Standard rotációban, addig soha nem kopott ki a meta paklikból. Belegondolva szükség is volt erre, mert ha most még ezt is be lehetne tenni egy Razakus Priestbe, akkor a már most is durva tier 1 decknek nem igazán lenne ellenfele. De persze pont emiatt érdekes a Wild, mert ott befér, és a Highlander Priest ottani verziója a Tempo Storm szerint a legjobb választás, ha valaki az ottani laddert akarja megmászni.

Deck kód: AAEBAa0GHtIKpQnSwQKWFJcC8gy1uwLlBO0F38QC+wGcAtjBAtHBAtcK8M8C9gf7DNMK7QHYuwL3E7kGtxe+yAKDuwLWEZIPwxaQ0wIAAA==

A pakli gerince nagyban hasonlít a Standard testvérére, hiszen az alap Machine Gun mechanika (Raza + Shadowreaper) itt is megvan. De a túlélés szempontjából sokkal több eszköz van az irányítójának kezében.

Az aoe

A rendes ladderen a Spirit Lash és a Dragonfire Potion az, ami használható, ha borítani akarjuk a pástot. Ez alapvetően elég szokott lenni, de azért lehetne sokkal jobb is. Kezdetnek a Spirit Lash magában sokszor nem elég, hiszen az 1 sebzést sokszor még az olcsó 2 manás lények is túlélik, ezért nem árt ha van hozzá Spell Power. A Dragonfire Potion pedig jó, az esetek 95-%ban lekapja az ellenfél oldalát, de ha nagy véletlenül ott figyel egy sárkány az ellenfélnél, mondjuk egy Cobalt Scalebane, akkor gond lehet. Ezt a Reno Priest kiküszöböli azzal, hogy a Dragonfire Poti helyett Light Bombot használ, és a Spirit Lash mellett még ott van egy Excavated Evil is. Ennyi aoe már a legtöbb párbajban elég.

A gyógyítás

A Greater Healing Potion és a Priest of the Feast erős Heal lapok, de ha megnézzük a fenti mixet, akkor látható, hogy ahhoz képest gyengébb. Először is túl sokba kerül. A lapok kijátszása után a DK képességet kevésbé lehet kihasználni, mert egy lapra túl sok mana ment el. Ezzel szemben a Flash Heal és a Binding Heal jóval olcsóbb. Csak összehasonlításképpen; a legjobb esetben az Greater Healing Potion 12 életerőt gyógyít, és 2 sebzést üt be, miközben 4 manát fizetünk, utóbbi esetében viszont 10 életerőt kapunk vissza, és a 4 sebzést osztunk ki 2 manáért. Ha pedig minden kötél szakad, akkor utolsó mentsvárként Reno simán meg tudja menteni az életünket.

Spawn of Shadows

Ez a lap pedig az, ami miatt a Wild Reno Priest olyan erős, hogy az hihetetlen. Ha Standard változat Machine Gun, akkor ez a Bazooka. A Spawn of Shadows képessége azt csinálja, hogy amikor lenn van a páston, minden egyes hősképesség használat után sebez négyet mindkét hősbe. Azaz a DK lerakása után minden lövés hatot üt az ellenfélen. Így már simán lehet OTK-t csinálni. Persze a matekra figyelni kell, hiszen a lap kétélű fegyver, de ha mi irányítjuk a dolgokat, akkor egy kör alatt simán be lehet fejezni a dolgokat.

Mindent összevetve tehát; a fent bemutatott paklinál kevés csúnyább dolog jöhet szembe. A Heal erősebb, az aoe erősebb, és a Machine Gun effekt pedig olyat üt, mint egy elszabadult Lada kombi. De ettől függetlenül a játék nagyon érdekes vele, és nem csak azért, mert győzni jó, hanem, mert van benne kihívás a számolás szempontjából!

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Közvetítések