Hearthstone kártyák, és ami mögöttük van -AMA napot tartott a Blizzard művészeti csapata

Hearthstone kártyák, és ami mögöttük van -AMA napot tartott a Blizzard művészeti csapata

A Blizzard digitális művészei egy kis betekintést adtak a munkájukba. A reddit népe azt kérdezett, amit akart.

Pár nappal ezelőtt a Heartstone művészeti oldaláért felelős csapata tartott egy AMA napot a reddit keretein belül. Itt arról lehetett kérdezni, hogy mit is jelent összerakni a kártyákat, ki irányítja a témát, és honnan érkeznek az ötletek. Ebből a kis bejegyzésből próbáltuk most kiszemezgetni nektek a legérdekesebb kérdéseket, és kommenteket. Ha valakit érdekel az egész anyag, akkor a következő linken elérheti.

Van olyan eset, hogy ti javasoltok kártyát, ami még nem létezik, de nagyon durván nézne ki? Teszem azt a WoW egy karaktere, vagy egy téma, van olyan, hogy odamentek a fejlesztőkhöz és azt mondjátok, hogy "Ez itt nagyon durván néz ki, csinálhatnánk ebből egy lapot?" Vagy ez egy egyoldalú kapcsolat, megmondják mit kell csinálni, és ti azt rajzoljátok, amit kérnek?

Inkább azt mondanám, hogy szorosan együttműködünk. Teszem azt, amikor a The Grand Tournament kiegészítőn dolgoztunk, akkor az egyik központi momentum a hátasok (mount) voltak. De nekem nagyon nem tetszett, hogy mindenki alá csak egy ló kerül. Így lett a Muklas Champion lapon egy viziló és egy teknős a Tusskar Jouster esetében. Sőt tisztán emlékszem, hogy megkérdeztem Brode-ot, hogy milyen hátast kapjon Skycap'n Kragg, ő pedig egyből rávágta, hogy egy hatalmas papagájt. Egyszerűen imádtam az ötletet. Nagyjából ez volt a helyzet az Un'Goro esetében is. Jerry Mascho-tól kértek egy kisebb lényt egy olyan kártyához, ami nem volt még kidolgozva. Ebből született meg a Tortollan nép, és a kártyákat később igazították a koncepcióhoz.

Mennyire voltatok büszkék, amikor megrajzoltátok urunkat és parancsolónkat; a Snowflipper Penguint?

A csapatból mindenki imádta azt a lapot. Azt hiszem, hogy szükség van ilyen kis vicces koncepcióra, mert a DK lapok és persze a Lich King nagyon komoly. Matt Dixon, a lap alkotója is imádta a művét, sőt annyira szerette, hogy még egy alternatív verziót is rajzolt, csak a közösség örömére.

Nagszerű munkát végeztetek, amikor Deathwing és Thalnos animációja megújult. De mi a helyzet a többi legendary kártyával a Classic szetből? Az olyanokkal, mint Ysera vagy Malygos.

Mindenképpen folytatni akarom ezt a felújítási munkát, de ez egy szerelem projekt, és a rendes munkán kívül esik. Mivel az új kiegészítőnek jár az első prioritás, ezért ez majd tovább folytatódik, ha lesz rá időm. Ha van rá energiám, akkor szeretek rajta dolgozni, főleg azokon, amik mögött egy tonnányi lore van, amiből ihletet lehet meríteni.

Milyen folyamata van annak, amikor mellékszereplőket emeltek át a WoWból? Teszem azt Lillian Woss és Justicar Trueheart a HS előtt nem sok szerepet kapott. Ilyenkor több energiát kell ölnötök a folyamatba?

Igazából sokkal inkább lehetőségnek fogjuk fel, mint kellemetlenségnek. Ilyen esetekben szeretek egy kis életet lehelni a karakterbe, adni neki egy heroikus pózt, vagy egy jellemző arckifejezést.

Az olyan kiegészítőknél, minta a KoFT, ami a fagyos északról szól, természetesen adja magát, hogy egy tonna kék meg fehér színt kell használnotok. Nem köti meg túlságosan ez a kezeteket, hogy ilyen palettával kell dolgozni? Vagy ez már maga a kihívás része a dolognak, hogy megnézzétek, hogy ebből mit lehet kihozni?

Szerencsére nagyon sok eszközünk van arra, hogy tágítsuk a színpalettát. Teszem azt, ott vannak a kasztok színei, ami az egész kiegészítő során folyamatosan ad nekünk némi szabadságot. De ez egy jó példa, mert ha megnézitek a DK lapokat, akkor rá lehet jönni, hogy ott a kék a fehér, illetve a kaszt színe dominál. Persze a fontos színek mindig változnak, és emiatt nem kell foilyton ugyanazt csinálnunk.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!