Hatalmas csatákat hoz a World of Warcraft új kiegészítője!

Hatalmas csatákat hoz a World of Warcraft új kiegészítője!

Már a cinematic láttán pelenkáért nyúltunk. 

A World of Warcraft már több mint 12 éve van köztünk és az eddig eltöltött idő alatt szinte alig csökkent a lendülete. Természetesen útközben jó pár változtatáson esett át a játék, ám köszöni él és virul, ami azt is hozza magával, hogy jövőre érkezik a hetedik kiegészítője, a Battle for Azeroth, amit az idei BlizzCon-on jelentettek be.


Régóta várjuk már, hogy a Horda és a Szövetség csapatai végre egymásnak eshessenek, ami a legújabb expanzióban meg is fog történni. Mellette kapunk két új kontinenst, a maximális szint lvl 120-ra ugrik, új unlockolható fajok jönnek, de érkezik még 10 új dungeon, az izgalmas, RTS-ek által inspirált Warfronts, ahol 20 játékos csaphat össze egymással a WarCraft 3 kampányához hasonlóan fejlesztésekkel, bázisépítéssel és hasonló finomságokkal. 

A Battle for Azeroth középpontjában a World of Warcraft ősi, a két frakció közötti konfliktusa áll. Miután a Legion-t sikerült legyűrni és eltűnt a fenyegetés Azeroth életéből, a Horda és az Alliance is új szövetségeket keres, hogy megerősítse saját pozícióját. A fővárosokat lerombolták, így a játékosoknak hajóra kell szállniuk, hogy meghódíthassák a nyílt tenger két vadiúj szigetét, Zandalart és Kul Tirast. 


A 120-asra emelt maximális szint eléréséhez a frakciók tagjai külön-külön tudnak majd szintezni: a hordások a trollok által uralt Zandalar szigetén teszik kockára életüket, míg a Szövetség tagjai Kul Tiras tengerészeivel próbálják helyreállítani a megromlott diplomáciai kapcsolatot. Mindkét helyszín 3 dinamikus szintezésű zónával rendelkezik, amik között nyugodtan variálgathatnak a játékosok. Amint megvan a lvl 120, az ellenséges frakció zónái elérhetővé és egyúttal meghódíthatóvá válnak. 

Ahogy a korábbi kiegészítők, úgy a Battle for Azeroth is új fajokat vezet be, bár esetében inkább a már elérhető fajok különböző változatairól beszélhetünk. A történet során például lehetőségünk lesz arra, hogy egy Lightforged draneinek tegyünk egy szívesség, és ha sikerrel járunk, unlockoljuk, és egy új, 20-as szintű karaktert indíthassunk vele. 


Összesen hat ilyen szövetséges faj kerül be a játékba: a Hordásoknál a Nightborne-ok, a Highmountain taurenek és a Zandalari trollok, míg az Allinál az előbb említett Lightforged draneiek, a Void elfek és a Dark Iron törpök. A szokásokhoz híven jó pénzért bármikor módosíthatunk majd az általunk választott fajon, de ugyanúgy lesznek szintboostok is, hogy ne kelljen mindent teljesen nulláról kezdeni. 

A World of Warcraft: Legion egyik legvitatottabb pontjait az ún. artifact fegyverek jelentették, amiket a szintlépésekkel együtt tudtunk fejleszteni. A Battle for Azeroth azonban nyugdíjazza ezt a megoldást, de érkezik helyette egy teljesen új rendszer, ami a Heart of Azeroth nyaklánc összerakására koncentrál. A fejlődéshez majd Azerite-et kell gyűjteni, amit felfedezésekért, dungeonök és raidek teljesítéésrt kaphatunk, s minél többet gyűjtesz belőlük, annál erősebb lesz a karaktered, hiszen új erőket kapsz értük.


Az új kiegészítő egyik legkirályabb része az Island Expeditions lesz, ahol a játékosok csoportokba verődve összesen három szigetet fedezhetnek fel, miközben a nyersanyagokért cserébe harcokat vívnak az ellenséges frakció tagjaival. Lényegében ez egy hibrid PvP-PvE kombó lesz, ami a Blizzard munkatársai szerint a legváltozatosabb élményt adja majd, amit eddig a játékban megtapasztalhattunk. 

Itt a fókusz a különböző területek felfedezésén lesz, amit alaposan megspékelnek majd a sziget folyamatosan változó erőviszonyai. Az Island Expeditions a dungeonökhöz hasonlóan 4 nehézségi szinten lesz játszható.


Nem mehetünk el szó nélkül a Warfronts mellett sem, ahol egy 20 fős kooperatív ütközetben csaphatunk össze az ellenséges csapattal, ahogy anno a Warcraft 3 idején is tettük, viszont csak akkor léphetünk be ide, ha már elértük a maximális, 120-as szintet. Arathi Highland környékére látogatva fogunk társainkkal bázist építeni, különböző fejlesztéseket indítani és zsoldosokat felbérelni, hogy segítsenek minket a küzdelemben. 

Mivel ez nem egy PvP mód, így az AI által irányított és a parancsnok által vezérelt egységekkel fogunk harcolni, ezért rendkívül fontos lesz a megfelelő taktika kitalálása és a csapat optimális összerakása. 

Ha további részletekre vagy kíváncsi a Battle for Azeroth-tal kapcsolatban, látogass el a kiegészítő hivatalos oldalára.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!