"Új dolgokat kipróbálni és bevezetni mindig érdekes" -BlizzCon Q&A Ben Brode-al

Szóba került a ranked rendszer, hogy lesz-e dust mennyiség emelés, jövőbeni tervek, és persze az új Dungeon Run is.

A Hearthstone panel nagyon sok érdekességet tartogatott a BlizzCon-on, köztük egy QandA beszélgetést is Ben Brode-al, szerencsére a HearthPwn a teljes beszélgetést lehozta, amiből mi kiválogattuk a legérdekesebb kérdéseket, ha valakit érdekel a teljes fórum, akkor itt olvashatja.

A mostani Single Player mód azért jött létre, mert úgy érzetétek, a döntő többségben jelen lévő Multiplayer játéktartalom egy erős korlátot állított az új játékosok elé?

Mindig is volt olyan része a játéknak, amiben lehetett az AI ellen játszani, gondolok itt most gyakorló módra és az Adventure kiegészítőkre főként. A Catacombs esetében egy olyan témát kerestünk, amely illik a témához és a ritmushoz, ami arról szól, hogy a kalandorok olyan koboldokat hajkurásznak, akik nagyon sok éve fúrják a járataikat Azeroth mélyén. Igazából innen jött az egész.

Anélkül, hogy belemennénk a részletekbe; vannak olyan terveitek, hogy még több ilyen kísérleti kampányt vezessetek be a jövőbe?

Alapvetően azt kell mondanom, hogy nem tudom, és a részleteket főleg nem mondhatom el, de azt hiszem az új kiegészítő mutatja, hogy milyen kísérletező kedvünk van. Új dolgokat kipróbálni és bevezetni az mindig érdekes nekünk és a játékosoknak is. A belső tesztek alapján ez az ötlet nagyon bejött mindenkinek. Volt egy srác, aki odajött hozzám és azt mondta, hogy "Már vagy 200 runt lenyomtam és még mindig élvezem" én pedig csak annyit tudtam mondani, hogy "Ez nagyon király.".

A srác, aki lenyomott 200 kört; megszerezte már a speckó hátlapot?

200 runt mondtam, nem 200 győzelmet. Persze minden egyes kör után jobb lesz az ember, ha pedig kikapsz, akkor abból lehet tanulni. Ez azt jelenti, hogy a vége felé lehet számítani arra, hogy a kihívás egyre nagyobb lesz. Szerintem ez lesz a legtöbbet újrajátszott Single Player mód a Hearthstone-ban.

Lesz offline mód is?

Nem.

Szóval, kapunk 48 különböző bosst, ebből mennyi lesz teljesen egyedi? Vagy több esetben is csak olyan egyszerű dolog jön a képbe, mint a dupla Battlecry? Lesz ebben valami egyensúly?

Az alap stratégia, hogy úgy rakod össze a paklidat, hogy legyen benne némi szinergia, ami jó bizonyos bossok ellen és onnan már csak a tudásodnak köszönheted, ha előre jutsz. Mind a 48 szobát ez alapján terveztük meg. Nincs két ugyanolyan ellenfél, 48 különböző mechanika jön majd szembe.

Tervezitek, hogy megemelitek a dust bevételét a játékosoknak?

Ezzel kapcsolatban már több lépést is tettünk. Most több legendary lapot kapnak a játékosok, nincs duplikáció, és az első 10 pakliban tuti lesz legendary. Ezen kívül most nem tervezünk változtatni itt.

Vannak terveitek azzal kapcsolatban, hogy átdolgozzátok a ranked laddert?

Ez mindig is az egyik legfontosabb fókuszpontunk volt, és szerintem marad is. Azt hiszem, hogy itt most a "Blizzard Soon" kifejezés a helyes, ha a változásokról érdeklődsz. A ranked rendszernek az a gondja, hogy az új játékosok kezdeti tapasztalatai itt igencsak negatívak. A Casual módban nincs gond, hiszen ott hasonló játékosokkal rakja össze őket a rendszer, persze ez a rangsorolt meccseken nincs így. Ezt a gondot nagyon nehéz áthidalni.

Van olyan kaszt, ami miatt nagyon izgatott vagy az új kiegészítő miatt?

Igen van. Egyszerűen imádom a Crushing Walls lapot. Ha megnézitek az animációt, akkor rá kell jönnötök, hogy jó látni, ahogy összetör két lényt jobb és bal oldalról. Mióta a Frozen Throne kijött nagyon sok Hunter paklit kipróbáltam, amiben ott van Deathstalker Rexxar, nagyon remélem, hogy kapunk még több Control Hunter lapot.

A legutóbbi nagy frissítésben olyan alap kártyákat nerfeltetek, mint a Win Axe és az Innervate. Most hogy jön a következő kiegészítő, vannak olyan sepcifikus lapok, amin rajta tartjátok a szemetek? Terveztek változásokat?

A Kobolds and Catacombs kijövetelkor semmi nem változik meg. A változásokkal kapcsolatban meg azt tudom mondani, hogy a Standard akkor a legjobb, ha változik. Vannak olyan erős kártyák a Basic és Classic szettben, amik akkor is megmaradnak, ha a meta feje tetejére áll, mert olyan erősek, persze ha valami változás nem jön közbe. Erre a legjobb példa a Freeze Mage pakli. Az egy erős és érdekes lehetőség, ha valaki rankedezni akar. A kérdés az, hogy az archetípusnak mostantól örökre léteznie kell? Ebben azért nem vagyok biztos. Szerintem az jó lehetősége lenne ha a deck eltűnne, majd később más keretek között újra felbukkanna.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!