Új 3v3 alapú, projekt témájú játékmód érkezik

Új 3v3 alapú, projekt témájú játékmód érkezik

Új témájú 3v3 játékmód érkezik hamarosan, a pálya neve: Substructure 43.

Az új játékmódban visszatérünk a pvp játékmódhoz; miszerint más játékosokkal játszunk más játékosok ellen. A legutóbbi külön figyelmet kapott játékmód ugyebár az Invázió nevű esemény volt, ahol csapattársainkkal karöltve botok ellen harcoltunk. Ez hatalmas sikert könyvelhetett el magának, most azonban valami újjal próbálkoznak a fejlesztők.

Tehát egy 3v3 játékmódról van szó a Substructure 43 nevű pályán. Ennek során azonban bizonyos korlátozások érnek minket, mely hátráltatásokkal együtt kell harcolnunk. A mérkőzés alatt csak meghatározott lövészekkel játszhatunk, rúnák nélkül és limitált idézői képességekkel!

A lövészek közül rájuk lehet számítani:

  • A teljes kínálat: Ashe, Caitlyn, Corki, Draven, Ezreal, Graves, Jhin, Jinx, Kalista, Kog’maw, Lucian, Miss Fortune, Sivir, Tristana, Varus, Vayne, Xayah
  • Ingyenesen elérhetőek: Ashe, Ezreal, Graves, Jhin, Kog’maw, Lucian, Tristana, Varus, Vayne, Xayah

A győzelemhez 50 pontot kell összegyűjteni. Charge botokat kell elpusztítani, amikből lehet gyűjteni "Augmentation Fragment"-et, melyek segítségével feltöltődik a csapat, és ezzel a felruházott erővel ajánlott elpusztítani az ellenfeleinket a gyorsabb játék érdekében.

Mielőtt belemennénk a játékmód részleteibe, nézzük meg a pálya kinézetét:

A játék egyszerűen hangzik, de nézzük a részleteket.

Pontokat szerezni az alábbi 2 módon lehet: a hősök megölése 1 pontot ad. Amennyiben a fragmentek gyűjtésével overcharge hatás alatt áll a csapatunk, abban az esetben a gyilkosság nem 1, hanem 5 pontot ér!

A pályáról egy kis információként szolgál, amit korábban is említettünk, hogy a Charge Botok által szerezhető be az Augmentation Fragment. Ezek a botok időszakosan spawnolnak, akárcsak a minionok az Idézők Szurdokában. Ajánlott elpusztítani őket, hogy ezáltal overcharge hatás alatt több pontot tudjunk bezsákmányolni. Bónusz infóként jó hír pedig a botokról, hogy nem olyanok mint a Sutyerák, nem dashelnek ide-oda.

Bővebben picit az overcharge hatásról:

5 darab Augmentation Fragment összegyűjtése az egész csapatodat 25 másodperc erejéig overcharge hatás alá helyezi. A hatás legelején lenullázza az összes töltési időt, tehát tiszta lappal futhatunk neki az ellenfelünknek akár azonnal, nem kell másodperceket várni hogy még visszatöltsön az ultink például. Továbbá amennyiben overchargeolva megölünk egy hőst, a töltési időink újból nullázódnak. 

Az overcharge hatás alatt +60% mozgási sebesség, +30% töltési idő csökkenés, +30% töltési idő csökkentés limit (tehát a maximum 40% helyett, maximum 70% lesz elérhető), +1000 mana regeneráció másodpercenként, +25%-os méret vár ránk.

A legfontosabb pedig, hogy míg overcharge alatt állunk a beérkező képességek és sebzések nem okoznak sebzést, kizárólag lassítanak bennünket!

A térképen találhatóak lesznek bizonyos túlélő zónák. A zónákat ugyan úgy kell elképzelni, mint az Idézők Szurdokában a spawnpoolt ahova érkezünk. Ugyanúgy regenerálja az életerőnket, illetve biztonságban vagyunk az ellenfeleinktől.

Igaznak tűntek a pletykák; itt vannak az új PROJECT skinek

Korábban láttunk egy videót már új PROJECT kinézetek érkezéséről, viszont itt is vannak a spotlight videók.

Vannak bizonyos Blast Nodes névre hallgató dolgok a pályán. Ezek a dolgok olyan energiacsomók, melyek hajlamosak felrobbanni. Úgy kell elképzelni őket, mint a Szurdokban a sárkánynál és baronnál lévő kis robbanó virágokat, csak nagyobb hatótávolsággal.

A pályának vannak olyan pontjai is, ahol akár felrepülhetünk a levegőbe is köszönhetően a pálya alatt futó erős szellőztető berendezéseknek, melyek kivezető nyílásai képesek minket a levegőbe repíteni. Ezen felül találhatunk még olyan teleportálásra képes platformokat a pályán, melynek segítségével akár egy levegővétellel is eljuthatunk A pontból B pontba.

Ezeken kívül található még a pályán javító és újratöltő modul egyaránt, melyek életet töltenek vissza és csökkentik a töltési idődet.

A spawnolási helyekről kettő dolgot kell tudni ami fontos: ha meghalunk ide kerülünk vissza, és innen indulhatunk újra a csatába, kivéve ha az ellenfél overcharge hatás alatt áll! Ebben az esetben míg az ellenfélt éri a bónusz hatás, nem éledünk újra, csak miután lejárt az overcharge!

Ami még fontos tudnivaló a játékmóddal kapcsolatban többek között az, hogy 6-os szinten kezdünk, 5500 arannyal. XP és arany szerezhető az Augmentation Fragment gyűjtésének a segítéségével és természetesen az ellenfél lemészárlásával. Természetesen az idő folyamatos múlásával automatikusan jön arany és tapasztalati pont egyaránt, de nem olyan mértékben mintha teszünk is érte. Nem tudsz hazateleportálni, hogy vásárolj, vagy visszatöltsd az életerődet! A tárgyak limitálva vannak kizárólag az offenzív tárgyakra!

Statisztikailag is számolni kell néhány változással: -400-al kevesebb látótávolság , +50%-al több sebzés a képességekből, +200 életerő, +15 páncél és +15 varázsellenállással kell számolni a játék során. 

A végére pedig megmutatjuk, hogy a várakozás és a hőskiválasztás alatt ezt a zenét fogjuk hallani:

A játékon belül pedig ez a zene lesz elérhető:

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.