Dave Kosak tegnap a Dungeon Run-ból is mutatott nekünk új kártyákat és részleteket

Dave Kosak tegnap a Dungeon Run-ból is mutatott nekünk új kártyákat és részleteket

Kosak tegnap megmutatta nekünk King Togwaggle-t, de a videójában lapult pár érdekesség a Dungeon Runról is.

A Kobolds and Catacombs számomra egyik legizgalmasabb bejelentése az volt, hogy a Hearthstone kap egy Single Player módot. Itt a történet szerint a játékosok bevetik magukat a koboldok által vájt katakombákba, hogy ott különféle kincseket keressenek. Persze az apró népség nem látja szívesen a vendégeket, és a mélyben elmondhatatlan szörnyetegek és csapdák tömkelege nehezíti meg a kalandorok életét. Az eddig ismert részletekről már anno beszámoltunk nektek; ha lemaradtatok volna, akkor a következő cikkben visszaolvashatjátok.

Dungeon Run részletek, és egy kis betekintés a játékmódba

Ben | 17/11/04 15:24 A Kobold and Catacombs PVE része iszonyatosan érdekesnek tűnik. Ebben a cikkben megnéztük, hogy mit tudunk eddig róla, és persze kerestünk egy kis gameplayt is. Ha a kiegészítő egy nagy asztali szerepjáték, akkor a benne található Dungeon Run olyan, mint azok a kis interaktív könyvecskék, amikben volt 400 különböző mini fejezet, és az olvasó vagy Kalandor minden kis fejezet végén választhatott pár opció közül, hogy merre indul útnak.

Viszont tegnap abba a különleges helyzetbe kerültünk, hogy az egyik új játszható kártyát, Dave Kosak mutatta be, aki a szóló játék vezető fejlesztője. Ha pedig már itt volt a lehetőség, akkor Dave mutatott pár újdonságot és megosztott néhány anekdotát is a katakombák részleteiről. De lássuk, hogy miről van szó.

Treasures (Kincs kártyák)

Erről már volt szó korábban, de röviden itt is elmondom. Ha sikerül átnavigálni pár szinten, akkor a játékos kaphat valamilyen kincset, ami utána mint egy passzív effekt jelenik meg. Lehet olyan, hogy mindig +1/+1 kerül a lényekre, de olyan is, hogy a varázslataink folyamatosan olcsóbbak egy manával. Most két új kártya is felfedésre került, amiből az egyiknek igen vicces története van. 

Cloak of Invisibility

A kártyán most az áll, hogy az összes lényünkön ott feszül a Stealth; azaz soha nem lehet őket célozni. Ez így nagyon durvának tűnik, viszont nem így tervezték. Az első elgondolás az volt, hogy abban a körben amikor a pástra kerülnek, akkor burkolóznak csak az árnyékokba. De egy bug miatt a a tesztelők egy olyan verziót kaptak, ahol a Stealth nem tűnt el. Az egész annyira vicces volt, hogy a fejlesztők úgy döntöttek, hogy megtartják a mechanikát, és a köpeny így nyerte el mostani formáját.

Crystal Gem

A köpenyen kívül a hivatalos oldalra pedig felkerült egy kép is, amin az egyik választási lehetőséget eddig még nem láttuk. A Crystal Gem annyit csinál, hogy minden egyes kört eggyel több manával indítunk, ami azért elég jól hangzik.

A katakombák rémei

De mire lenne jó egy sötét útvesztő, ha nem lennének benne szörnyetegek, akiktől a kalandorok elvehetik a kincseket. Kosak elmondta, hogy a fejlesztés korai szakaszában még volt arról szó, hogy egy-egy run alatt a játékosok olyan ellenfelekbe futhatnak bele, amik valahogy kötődnek egymáshoz. Ezt a koncepciót végül elvetették, de azért még pár esetben visszaköszönnek. Példának okáért ott van a Furbolg népség, akik a képek alapján nem lesznek túl kedvesek azzal, akik a kincseiket akarják megszerezni.

A következő népség a Trollok, akikről már egyébként volt szó a korábbi cikkünkben, ott megismerhettük az olyan ellenfeleket, mint Jin'zo. Akinek az a képessége, hogy minden Battlecry effekt, mindkét oldalon kétszer érvényesül. De ott van például Azun, akinek az esetében a Deathrattle effektek mennek végbe kétszer. Viszont van egy kobold is, aki a trollok közé kavarodott és megpróbált hasonlítani rájuk. Ismerjétek meg a katakombák egyik legerősebb ellenfelét: Voodomaster Wax-et.

A boss egyébként a két már korábbi troll egyvelege, mert a BC és DR effekteket is kétszer indítja meg. A történet körülötte pedig az, hogy a kis kobold paklija tökéletesen ki lett hegyezve a már előbb említett mechanikákra, és olyan könnyedén verte meg a játéktesztelőket, hogy az hihetetlen! Ezek után a fejlesztők úgy döntöttek, hogy kicsit változtatnak rajta, mert túl nagy falat, de ahelyett, hogy simán nerfelték volna a pakliját, inkább telerakták olyan lapokkal, mint mondjuk az Abomination. Szóval, ha valaki belefut majd a kis koboldba, akkor számíthat arra, hogy elszabadul a pokol.

Egyelőre ennyit plusz információ érkezett, reméljük nemsokára még többet megtudhatunk erről a módról. Amikor megtörténik, akkor mindenképpen megírjuk majd.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!