Hivatalosan december 8-án érkezik a Kobolds and Catacombs!

Hivatalosan december 8-án érkezik a Kobolds and Catacombs!

December 8-án nem csak a Mikulás, de az új Hearthstone kiegészítő is megérkezik, a fejlesztők pedig több ajándékkal készülnek, mint gondoltuk.

Most már hivatalos a 2017-es év utolsó Hearthstone kiegészítője; a Kobolds and Catacombs december 8-án élesedik az európai szerveren. Persze, ahogy lenni szokott a tengerentúlon egy nappal hamarabb indul a buli, ők már december 7-én kezdhetik a kártyacsomagok bontogatását. Viszont most már az is nyilvános, hogy pontosan milyen nyalánkságokkal készültek nekünk a fejlesztők.

  • A kiegészítő napja után valaki bejelentkezik, akkor egyből kap három ingyen csomagot
  • Lesz pontosan három Dungeon Run küldetés, amik szintén egyenként egy-egy csomagot adnak jutalmul
  • Mindenki kap egy legendary fegyvert ingyen

Figyelem, a más meglévő küldetéseket pörgessétek ki, mert belépéskor a Dungeon Run-hoz tartozók automatikusan lecserélhetik őket!

Persze, a hírek mellé új kártyák is érkeztek.

Evasion

Megkaptuk a hamradik és egyben utolsó Rogue Secret-et, ami első blikkre trükkös. Nagyban hasonlít a Mage Ice Blockra és minden bizonnyal ugyanolyan célból használjuk majd mint azt. A kérdést, hogy egy ilyennek milyen pakliban lesz helye, egyelőre még nagyon nem lehet átlátni.

Leyline Manipulator

A 4 mana 4/5 stat hihetetlen jó, ha pedig hozzátesszük, hogy elementál, akkor még megkockáztatom, hogy ez a lap beteg, a képessége pedig, hogy csökkenti azon lapok manaköltségét, ami nem volt a paklinkban a kezdetektől, nagyon jó. Nem ez az első olyan lap, ami nagyon beleillik az Exodia Mage-be és még az elemekkel is jóban van, szóval szerintem várhatóan változni fog annak a paklinak a felépítése.

Unstable Evolution

Ez a lap hihetetlenül tetszik! Egy saját lényünket egy manával felpakolja, persze a célpont és a lény random, viszont a csavar abban van, hogy kijátszása után a kártya visszakerül a kezünkbe és újra el lehet sütni, csak a kör végén tűnik el. Egy picit olyan, mint pár kiegészítővel ezelőtt a Forbidden Healing, a Forbidden Flame, vagy a Forbidden Shaping. Ha felhúzza az ember, akkor egy körben simán el tudja játszani az összes manáját, és szinte 100%, hogy előnyösebb pozícióba kerül. Viszont az előbb felsoroltakkal szemben nem egy egylövetű valami, gyakorlatilag olyan, mintha lenne mondjuk 8-10 lövésünk egy célpontra, és ha találtunk, akkor meg lehet állni. Egyelőre controlban nem tudom nagyon elképzelni a random effekt miatt, de aggróban érdekes lesz elindítani, majd keresni a Charge lényeket a fejlesztés során.

Sull of the Man'ari

Megérkezett a Warlock legendary, és ez hihetetlenül erősnek tűnik. Ha már kipakol egy Doomguardot vagy nagyobb démont, akkor megéri. Viszont pont az ereje miatt tuti célpontja lesz az összes fegyverleszedő lapnak. Van egy olyan érzésem, hogy Harrison Jones meg az Ooze lapok újra divatba jönnek, de emiatt kell is.

Geosculptor Yip

Ez a kártya nem rossz, de azt kell mondjam, hogy annyira nem is jó. Az addig egy dolog, hogy a képessége jól hangzik, hiszen egy control vagy fatigue Warrior simán felpakol 10 armort, hogy maxot lehessen kihozni belőle, de három gond is van vele. Először is az effekt random, ami egyébként nem annyira gond, mert a 10 manás lények azért elég durvák. A második, hogy a statjai csapnivalóak 8 manáért. A harmadik pedig, hogy miért a kör végén csinálja, így még az esetleges Charge képessége sem érvényesül. Végül van egy plusz gond, miszerint a Control Warrior perpillanat nem létezik, a Fatigue Warriroba meg nem hiszem, hogy elfér. Az elgondolás jó, de még nem látom a helyét, talán majd akkor, ha jön még pár kártya hozzá.

Kövess Minket!