És mikor jön vissza az Egy Mindenkiért játékmód?
Újabb kérdezz-feleleket kaptunk a Riottól, azokból szemezgettünk, amely kérdéseken aktuálisan nagyon pörög a közösség.
Hangulatjelek
Néhány hete vezette be a Riot a hangulatjeleket a játékba, amely vegyes érzéseket váltott ki a felhasználókból. Az alapkoncepció tök jó, mert miért ne lehetne valamilyen emote-tal kifejezni játék közben az érzéseinket, úgy, ahogy mondjuk Facebook-on szoktuk? Nem írod le, hogy mérges vagy, csak küldöd a dühös fejeket, ha pedig ezt a koncepciót átemeled a LoL-ba, akkor lehet, hogy kevesebb, chaten őrjöngés miatti bannunk lesz, ha a feszkót le tudja vezetni a játékos ilyen hangulatjelekkel is. Átmegy az üzenet, csak káromkodás nélkül. Win-win, nem?
Nem.
A Riot csak az alap "like" hangulatjelet tette ingyenesen elérhetővé, minden másért fizetni kell RP-t, nem is keveset, ez pedig nyilván nem tetszik a játékosoknak. Persze, fizessünk hőskinézetért, meg fizessünk ward kinézetért, -de hangulatjelekért? Nem is nagyon látni, hogy olyan tetemesen sokat vásároltak volna belőlük eddig, a Riot pedig hajlik arra, hogy egy kicsit engedjen, ezért a hamarosan érkező, két új emote, ami a rúnaátdolgozással és szintlépés változással érkezik, egy limitált akció keretén belül sima Kék Esszenciáért megvásárolható lesz majd. A jövőben pedig zsákmányként, vagy küldetések jutalmaként is lehet majd időnként 1-1 darabot szerezni, de az alap koncepció továbbra is az marad, hogy elsődlegesen RP-ért vásároljuk meg azokat.
Játékmódok
Az Egy mindenkiért játékmód már régóta nem volt porondon, aminek komoly oka van. A jelenlegi szavazást biztosító rendszer egyáltalán nem úgy működik, ahogy kellene neki, ezért a fejlesztők átmenetileg kivonták az egész játékmódot a forgalomból, addig, amíg az nem tudják megfelelően hozzáigazítani az új klienshez.
Ez volt a legelső kiemelt játékmód egyébként, ami közel 4 éve, 2013. november 22-től egészen december 2-ig volt elérhető. Az alap koncepció úgy nézett ki, mint a draft pick. Mindkét csapat 3-3 hőst tilthatott ki, a kitiltások után pedig mindenki szavazhatott egy hősre, és a szavazás eredményét követően mind az 5 embernek azzal a hőssel kellett játszani a csapatban.
Hasonló a probléma a Hextech játékmóddal is: a 6v6 Twisted Treeline meccseket még nem tudták optimalizálni az új kliensre. Egy csomó kezelőfelületet át kell alakítani, de az már most egészen biztos a fejlesztők szerint, hogy csak 2018-ban találkozhatunk a fentiekkel.
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!