Jelenlega a Hearthstone világában minden harmadik győzelmed után 10 gold üti a markodat. Ez a jutalmazási rendszer arra szolgálna, hogy versengő környezetet teremtsen a játékon belül.
Viszont inkább az ellenkezőjét váltja ki, frusztrálja, mintsem inspirálja a játékosokat. Hiszen vannak olyan játékosok, akik új, vagy egyszerűen csak fun deck-eket szeretnének kipróbálni, de olyanok is, akik lassabban fejlődnek a játék során, így pedig nem a rendszernek megfelelően játszanak.
Az is gyakran megfigyelhető, ha a játékosok valamilyen küldetést kapnak és rájönnek, hogy az adott meccs alatt azt nem tudják teljesíteni, akkor inkább feladják a játékot. Ezért egy Reddit felhasználó kitalált egy új jutalmazási módszert, ami egyből népszerű lett az oldalon:
"A játékon belül lenne egy másodlagos XP csík, amelyet ugyan úgy számolnának, mint a hős XP-t. Amikor ez a csík betelik, akkor megkapod a 10 goldot"
Annak, aki rögtön feladja a játékot tudnia kell, hogy nem fog kapni semmit, vagy olyan keveset, hogy nem is veszi majd észre. Aki pedig elvesztett egy meccset, ugyanúgy meg fogja kapni a neki járó XP-t, hiszen ez a rendszer független lesz attól, hogy megnyerted-e az adott játékot, vagy nem. Így nem fordulhat majd elő, hogy nem kapsz semmit 20 perc játék után.
Végezetül pedig a gyors meccsek kedvelőinek: azok, akik több mint 8 kör alatt fejeznek be egy meccset, valószínűleg több XP-t fognak kapni, mint a hyper agro deck-ek gazdái.
A rendszer egyetlen hibája az lehet, hogy a botoknak könnyebb lesz farmolni, hiszen csak el kell húzniuk a meccset, nem kell nyerniük. De az átlagos játékosokat nem kellene megbüntetni csak azért, mert a játékban megtalálhatunk néhány problémás gamert is (hiszen ők nem tudnak semmit sem tenni ellenük).
Te örülnél ennek az új rendszernek? Mit változtatnál rajta? A véleményedet várjuk a komment szekcióban.