Legendás lapok, amiket nyugodt szívvel lehet törni: Whispers of the Old Gods (3. rész)

Legendás lapok, amiket nyugodt szívvel lehet törni: Whispers of the Old Gods (3. rész)

Folyamatos kérdés, hogy van-e értelme törni kártyákat a dustért? Alapból azt lehet mondani, hogy nincs, de van, amikor muszáj. A mostani cikkünkben a WotG lapok kerülnek előtérbe.

Legendary lapot betörni mindig egy fájdalmas dolog, hiszen összesen 400 varázsport kapunk vissza egy 1600-as kártyából. De egy olyan játékosnak, aki alig, vagy egyáltalán nem akar költeni a játékra, bizony be kell törnie a gyenge narancssárga lapokat, hogy a fontos alacsonyabb rangú kártyákat össze tudja pakolni valamiből. Ezért ebben a sorozatban a mostani standard szettekből összeállítunk egy listát az olyan kártyákból, amit könnyű szívvel lehet a kalapács alá küldeni. Az második részben a Wispers of the Old Gods kerül a középpontba.

The Boogeymonster

A kezdő statok csapnivalóak, hiszen ezt egy 6 manás Boulder Fist Ogre is tudja hozni. Az effekt persze nem lenne rossz, de túl sok erőforrást, illetve időt/tempót kell arra áldozni, hogy pozitívba billentsük a dolgokat.

Anomalus

Ha ezt a lapot a Hunter kapta volna, akkor még azt mondom, hogy oda jött egy olyan asztalborogatós megoldás, amire a legendás Control Hunternek szüksége lenne. De a Mage esetében az egész tök értelmetlen, hiszen nem egy olyan aoe lapja van, ami kordában tarja a pástot. Ezen kívül a legtöbbször nem kell egy 8 pontnyi aoe, ez általában bőven sok.

Cho'Gall

A statok még rendben is vannak, hiszen egy 7 mana 7/7 teljesen oké, az effekt pedig megint tök rendben van, de akkor mégis mi a baj? Hogy pokolian lassú. Általában az ember nem akar várni a hetedik körig, hogy kiszórjon egy erős varázslatot. Egyébként amit ez a lap tud, az benne van a Bloodbloomban is 2 manáért. Az a lap kapott némi figyelmet, de nem igazán talált helyet a metapaklik között. Tehát annak egy lassabb verziója még annyira sem lesz jó.

Herlad Volazj

Ebben tök jó kombó potenciál volt és többen tippeltek arra, hogy ez ráerősíthet a Deathrattle Priest-re, de egyszerűen nem jött össze. Amíg a Hearthstone "akció és reakció"-ról szól, addig a legtöbb esetben nem lehet arra gondolni, hogy az egyik körről a másikra sok lényünk marad a mi oldalunkon. Emiatt pedig a Herald sem lesz igazán erős.

Hogger, Doom of Elwynn

A Hogger hátránya akkor is megmarad, ha egy új köntösbe öltözik. A képesség marha jó lehetne, de a mana/stat érték nem üti meg a mércét. Sőt ez a kicsit gonoszabb verzió még az elsőnél is gyengébb, hiszen egy Shadow Word: Death, egy Hex vagy egy Assasinate gyakorlatilag minden büntetés nélkül lekapja.

Mukla, Tyrant of the Vale

Egy 6 mana 5/5, ami ad két 1 manás banánt, ami 7/7-ig tudja felbuffolni. Egy 8 mana 7/7 pedig borzasztó, szerintem ez a legrosszabb WOTG legendary.

Nat, the Darkfisher

Gyakorlatilag egy extra életerőért egy olyan hátrányt ad az ember az ellenfelének, amit soha nem akar. A játékban a laphúzás talán a legértékesebb mechanika, az kicsit gáz, ha ingyen adunk egy ilyet az opponensnek.

Princess Huhuran

Ez a kártya arénában tök rendben van, hiszen a statok alapján ki ne szeretné kivenni. A hercegnő most nem a statok áldozata, hanem a managörbéjé. Egyszerűen nincs egy ideális DR kártya, amit ki lehetne előtt pakolni és annak az aktiválása durva előnyt jelentene. Megint hoznom kell egy példát, miszerint a Play Dead a képességet megcsinálja 1 manáért, és az sem kapott túl nagy figyelmet.

Shifter Zerus

Egy kártya, aminek az alapja teljesen az RNG. Pont ez kell a ladderre, -ja várjunk: nem!

Ebben a kiegészítőben nem igazán lehet olyan kártyát mondani, amin még el lehet gondolkodni. Felmerül mondjuk Veklor, mivel senki nem játszik már C'Thun paklit, de lehet egyszer még lesz valami, ahova kell. Ezen kívül még ott van Soggoth is, aki gyakorlatilag csak egy nagy test, de neki is lehet még haszna. Itt a fentebb felsoroltakon kívül máson nem gondolkodnék el.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!