A Rouge győzelme után ült le a dust2.us Hikoval, beszélni a csapat nehéz kezdeteiről és arról, hogy mit gondol seang@res-ről
A Rouge szezonja nagyon sok problémával és instabilitással kezdődött, de most sikerült az NA szcéna egyik legnagyobb versenyének tetején maradni és legyőzni a GX-et és a Rise Nationt is. Ezután a meccs után adott interjút Hiko, ahol elmondja, hogy igen komolyan visszaesett a teljesítménye és a karrierje is a korai évektől.
Sikerült visszatérnetek az EPL-be, milyen érzés a milliónyi probléma után ebben a szezonban?
Természetesen jó, senki sem szeretne kiesni, elég nagy szégyen lenne, nem csak nekem, de az egész csapatnak. Szívás, hogy ennyi problémánk volt az szezon elején; 3-4 különböző embert is használnunk kellett. Kicsit keserédes, hogy sikerült megtartanunk a helyünket.
Ez egyértelműen a karrierem legalja, de innen csak jobb lehetek. Van némi bizalmam a csapat felé, és nem nézett ki annyira rossznak a játékunk. Meglátjuk, mi történik a gárdával és a tagokkal a jövőben, de a legfőbb célunk erre a szezonra a kvalifikáció volt. Megcsináltuk, most már csak fejlődnünk kell.
Ha visszatekernénk az időt 2017 elejére, gondoltad volna, hogy a compLexity/Cloud9-ból seang@res játszana az egyik legmagasabb helyezésű csapatban?
Ez egy igen összetett kérdés. Egyértelműen a jobb irányítók közé tartozik, így ez nem akkora meglepetés. Sokkal jobban meglepett az, hogy shroud visszavonult és mostantól csak a streameléssel foglalkozik, n0thing pedig éppen próbál dönteni arról, hogy kommentátor vagy profi játékos akar-e lenni. Nagyon érdekes, hogy ki hova jutott.
Több tapasztalatot szereztél az európai csapatokkal, mint az amerikaival. Mit gondolsz a két régió különbségeiről és komoly szétválásáról?
Mindig egy olyan játékos voltam, aki nem szeretett túl sok taktikát használni és keretek közé szorulni. Az én dolgom az volt, hogy életben maradjak a kör végéig és hozzam le akár az 5v1-eket is. Ha megnézitek a karrierem csúcsát, akkor sem dobáltam flash-seket, a kezdetekben pedig nem is tudtam a füstöket. Kicsit szerencsétlenség, hogy ez a játékstílus kihalt a játékból. Amikor GTR vagy Happy ellen játszottam, tudtam, hogy mindig kell várni még egy másodpercet a lurkre, mindig egy picit többet (amit mások ellen nem tettem volna meg)...
Hiko karrierje tényleg az eddigi legmélyebb pontján van, de az amerikai szcéna egyik legnagyobb veteránjáról van szó, így amíg van CS, valószínűleg lesz Hiko is.