A fejlesztők beszéltek a várható nerfekről, és mutattak pár ki nem adott Kobolds kártyát is

A fejlesztők beszéltek a várható nerfekről, és mutattak pár ki nem adott Kobolds kártyát is

Peter Whalen és Mike Donais megerősítette, hogy vizsgálják a laddert; ha kell, akkor jöjjön a balansz változtatás. Ezen kívül korai Kobolds kártyakoncepciókat is mutattak, olyat ami bekerült kis változással és olyat is, ami végül kimaradt.

Nemrégen az IGN oldalnak sikerült elkapnia a játék két fejlesztőjét egy interjúra, ahol persze a központi kérdés az volt, hogy mikor jöhetnek a várva várt nerfek. Mike Donais és Peter Whalen persze hozta a szokásos, kicsit ködösített választ, de miután ez a téma lekerült az asztalról, akkor elkezdtek érdekes részelteket megosztani a Kobolds and Catacombs kiegészítővel kapcsolatban. Sőt; még mutattak pár olyan kártyát is, ami végül nem került be. De haladjunk szépen sorjában.

A várható frissítés

Ahogy az várható volt, a fejlesztők a világbajnokság környékén nem kívánnak belenyúlni a dolgokba. Ezt szerintem mindenki el tudja fogadni és meg is tudja érteni. Persze a verseny egy újabb lehetőség arra, hogy a devek kiértékeljék az adatokat. Azt Donais is elmondta, hogy megnézik mi történik majd, hozzáadják a ladder eredményeket és statisztikákat, ha pedig szükséges, akkor változtatnak. Ez persze jelentheti azt is, hogy egyáltalán nem lesz változás, de persze erre nem igazán látok esélyt, figyelembe véve mondjuk egy olyan lapot, mint a Corridor Creeper.

Benn lévő lapok kicsit más köntösben

Arról is szó esett, hogy volt jópár olyan, most népszerű kártya, aminek az elején kicsit máshogy nézett ki a képessége. Volt amelyik erősebb volt, volt amelyik durván beteg és olyan is, aminek más volt a célja.

  • A Posessed Lackey az elején nem Deathrattle lény volt. Az egyik első iterációja annyit tudott, hogy "Battlecry: If you Control a Demon, Recruit a Demon". Azaz, ha lenn volt egy démon, akkor egyből kikapott egy másik démont a pakliból.
  • A Dark Pact egy időben 0 manás lap volt.
  • A Carnivorous Cube eredeti neve, a Gelatinous Trapezoid volt, azaz Trapézalakú Zselé.
  • Rin, the First Disciple az első körben sokkal bonyolultabb volt. A Seal lapok nem csak démonokat idéztek, hanem volt, ami gyógyított, ami sebzett, leidézett egy démont és még sok más.
  • Rin szörnyetege, Azari is kicsit máshogy nézett ki anno. Alapból egy 15/15-ös lény volt és nem lehetett varázslatokkal célozni, de ezzel nagyjából egyetlen tesztelő sem volt elégedett, ezért jött a paklipusztító képesség.
  • A Psychic Scream alapból nem az ellenfél paklijába pakolta a lapokat, hanem a sajátba. A koncepció egyébként nem új keletű, már pár éve megcsinálták, de a kártya hatására, szinte mindenki Control Priest-et játszott és megpróbálta 'kifárasztani az ellenfelét'. Anno a lap neve egyébként az volt, hogy Run Away!
  • A Twilights Call az első körben akármilyen lényt vissza tudott hozni, ez előhozott pár nagyon beteg Malygos + Velen kombót.

Ki nem adott lapok

Mindrot Blade

Grinning Lucy

Ameulet of Zot

Julie's Dagger

Linn's Invisible Blade

Gelatinous Trapezoid

Ez a kártya persze bekerült, csak más kinézettel és névvel.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!