Várható volt, hogy a Royal Ghost megkapja a magáét, de mellette a HUnter is erősen gyengül. De emellett pár egység életereje rendesen megemelkedik.
A legújabb frissítés első pontját azt hiszem már nagyon sokan várták vagy, ha nem várták, akkor bőven számítottak rá. A Royal Ghost egyszerűen hihetetlenül jó és várható volt, hogy a fejlesztők szépen gyengíteni fogják, mert picit megborította a játék egyensúlyát. Ezzel együtt érkezik egy tankos buff, ahol a Mini P.E.K.K.A, a Lumberjack sőt még a Lava Hound is magára pakol egy adag életerőt. A Bats kap egy kicsi gyengítést, de ezt a Night Witch esetében ellensúlyozzák. Végül pedig, amin meglepődtem az a Hunter és a Zappies változása. Meg merem kockáztatni, hogy így már beférhetnek egy meta pakliba, főleg a Zappies. De lássuk a változásokat részletesen.
Royal Ghost
- 6 %-kal kevesebb sebzés
- Változik az idő, amíg újra láthatatlanná válik 0,7 sec helyett ez mostantól 1,2 sec
- A támadási sebessége 1,7 sec helyett 1,8 sec lesz
A lapot sokan iszonyatosan erősnek tartották és a nerf teljesen megérdemelt. A Royal Ghost ezután is jó lap lesz, de talán a metát már nem fogja annyira megtörni. Ami a legjobban fog fájni, az a láthatatlansági változás.
Zappies
- Mostantól légi és földi egységeket is célozhatnak
Ez a változás durva, mégpedig a pozitív szempontból. Végre lesz valami, ami kordában tudja majd tartani az Inferno Dragont és a Lava Hound ellen is egy egész jód védekezés lehet. Van egy olyan érzésem, hogy így simán befér majd a metába.
Hunter
- A támadási távolsága 5 helyett 4 lesz
- A lövedékeinek a szórása kicsit csökken (a távolsága marad 6.5)
Ez már kellett, így a lap sokkal inkább játszható lesz.
Bats
- Támadási sebesség 1 sec helyett 1,1 sec
Itt is elmondható, hogy kellett ez már. Azokban az esetekben, amikor nincs rotában egy leszedés, mondjuk Zap, akkor túl könnyen lehetett velük pozitív elixír cseréket csinálni, teszem azt Lava Hound vagy Giant ellen. Maga a gyengítés nem túl durva, de érezhető lesz.
Night Witch
- Az első denevérek hamarabb idéződnek le.
Ha már a Bats megkapta a maga gyengítését, akkor ide kellett egy pici erősítés. Ez egy tök jó egyensúlymegőrző változás.
Lava Hound
- +5 % életerő
No ez jó kérdés, hogy kellett-e. Ha csak az érzelmeimből indulok ki, akkor nem, szerintem eddig is erős volt, de persze ezzel nem hiszem, hogy mindenki egyetért. Népszerűbb tank lesz, az biztos.
Goblin Hut
- 4,9 sec helyett 5 sec-enként jön egy új Goblin, így összességben eggyel kevesebb Goblin érkezik belőle
Olyan sokat nem számít, így talán kicsit kevesebb erőforrás torlódik majd fel a Golem mögé. De alapból nem hiszem hogy durván érezhető lesz a változás.
Mini P.E.K.K.A.
- +7 % életerő
Lumberjack
- +7 % életerő
Egy kicsit kevert érzéseim vannak ezzel kapcsolatban. A Lumberjack esetét még megértem, oda elfért, de a Mini P.E.K.K.A szerintem jó volt úgy, ahogy volt. Kicsit inkább az van a fejemben, hogy inkább azért kaptak buffot, hogy legyen valami alternatíva a Knight mellé, mert az egység még mindig túl erős.
Mortar
- A minimum támadási távolsága 4,5 helyett mostantól 3,5
Ezzel a legtöbben nem értenek egyet, köztük én sem. Sokan már temetik is a kártyát, pedig eddig sem volt iszonyatosan népszerű.