Persze a cím egy picit sarkít, de azért van igazság alapja. Ezt a Brawlt egyébként is egy baráttal a legjobb játszani. De lássuk, milyen taktikát lehet követni.
Régen foglalkoztam Tavern Brawl játékkal ennyit, mint ezzel. Kezdésnek tegnap éjjel körülbelül 1 órán keresztül próbáltam random csapattárssal legyűrni Nefariant, de miután lenyomtam négy kört, mindegyik nagyjából 10 percig tartott és persze folyamatosan kikaptunk. Utána még 10-15 percig kerestem csapattársat randomban, de mikor mindig láttam, hogy az ellenfél éppen most olvassa a Boss képességeit, akkor kicsit mindig eltört bennem valami. Tegnap éreztem a legjobban, hogy jó lenne egy chat, mert az Emote-okkal kommunikálni az nem túl egyszerű, sőt talán egy Activity szintjét sem éri el. Persze ezután én is kicsit besokalltam és behúztam egy havert, hogy menjünk neki az egésznek együtt. Ebben a pillanatban pedig az egész iszonyatosan jó lett, egyszerűen nagyszerű érzés volt, hogy együtt találtuk ki, hogy mit és hogyan kell csinálni, a győzelem pedig csak hab volt a tortán. De mielőtt rátérnék a saját meglátásaimra íme a Brawl részletei.
Nefarian Rises
- Ahogy már azt láthattátok ez a Brawl CO-OP, azaz nem egymás ellen, hanem egy boss ellen játszotok.
- Az egyik oldal mindig Anduin, a másik pedig mindig Morgl. Azaz Priest és Shaman.
- Nefarian-nak 200 HP-ja van.
- A bossnak három fázisa van, amikor mindig erősebbé válik. Először 0 a támadási értéke, 160 HP-nál ez 5 lesz majd 60 HP-nál 10.
- A fázisokat nem lehet 'átütni', azaz nem lehet valamit 200-as támadásig buffolni, majd egyből lecsapni.
- Minden körváltáskor a boss elmond valami otromba varázslatot, ez lehet direkt sebzés hősre, kézcserélő spell és még más egyéb nyalánkság is.
- Soha ne pakoljatok 7 lényt a pástra, mert ha Nefarian nem tud oldalt váltani, akkor elpusztít mindent.
Nagyjából ennyi a lényeg és alapból nem is tűnik durvának, de ne vezessen félre az egész, elég nehéz ez a harc. Nem hiába javasoltam, hogy baráttal csináljátok. De ezek után lássuk a paklikat.
Anduin
Morgl
Ebből az jön le, hogy Anduin tele van buff lapokkal, míg Morgl esetében főleg lények és a nagyon fontos Windfury lapok vannak ott. Ezek mind kulcsfontosságúak, mert az egyik legjobb lehetőség a győzelemre, hogy egy saját lényt rommá buffoltok. Mi tegnap ezt a taktikát folytattuk és egy kis sakkozás után simán lekaszaboltuk a sárkányt. De az sem mindegy, hogy mit buffol az ember, igazából három lap van, ami érdemes arra, hogy menjenek rá az erősítő lapok, lássuk, hogy mik azok és persze lássuk azoknak is az erősorrendjét. Azt tartsátok észbe, hogy a végcél, hogy a Divine Spirit + Inner Fire kombó elég erőt adjon.
Fjola Lightbane
A legjobb lehetőségetek, egyszerűen a képessége miatt iszonyatosan erős. Az aktiválás pedig nem nehéz, hiszen ott vannak a banánok Muklától, a Windfury varázslat, a Rockbiter vagy akár az Ancestral Spirit. A Divine Shield főleg a játék korai szakaszában jön jól, amikor a kis három manás lény még sebezhető, de után is fontos lehet.
Interpid Dragonstalker
Ez a képesség egyszerűen beteg, a minden kijátszott lap után +1/+1 egyszerűen ordít a buffokért. A stratégia egyszerű, maradjatok életben és buffra fel!
Stoneskin Gargoyle
Végül ő még egy jó választás, mert nem kell azzal kellemetlenkedni, hogy a folyamatos szurdosó sebzést fel kell gyógyítani. Nála könnyű maxon tartani az életerőt, ezért a végső kombót sem kell késleltetni.
Ennyi leírás után pedig csak azt tudom mondani; hogy hajrá! Iszonyatosan jó ez a Brawl, de vigyetek magatokkal egy havert, mert anélkül kicsit szenvedős.