Hamarosan érkezik egy új event, továbbá egy fejlesztés alatt álló titokzatos fegyverről is hírt kaptunk!
Egy nap csúszással ugyan és egy pár órás szerver leállás kíséretében, de a 2.4.0 végre bekerült a játékba és hozott is magával rengeteg újdonságot, ha lemaradtatok volna róla, itt tudjátok pótolni:
Megérkezett a V.2.4.0 és ezzel együtt az új fegyver is!
Ma érkezik az új frissítés, íme minden, amit tudnod kell róla!
Viszont a patch után jött néhány új infómorzsa is a fejlesztőktől! Kapásból előálltak ismét egy új fegyverrel, ám egyelőre nem sok mindent osztottak meg velünk róla.
Ahogy a szöveg is írja, a csendes, hangtalan gyilkosságokat fogja egy új szintre emelni. Nos, itt gondolhatunk sok mindenre, de ha tippelni kéne, én hangtompítós snipert, vagy pedig dobócsillagot/dobókést mondanék. Mindkettő új távlatokat nyitna meg a "silent hunting" területén. Kíváncsian várjuk mi lesz ebből.
Ezen felül, a questjeinkhez bekerült egy "Play Special Event: Blitz" nevű küldetés, amelyről a fejlesztők ugyancsak mélyen hallgatnak, a lejjebb található videóban csak annyit mondtak el róla, hogy később kapunk tájékoztatást.
Mindezzel párhuzamosan, kikerült a Fortnite közösségi oldalaira a "Battle Royale Dev Update" sorozat következő epizódja, amiben Eric Williamson systems designer beszél az aktualitásokról.
Ez alkalommal a múlt hétvégi szerver problémákat, az ideiglenes játékmódokat (elsősorban a Sniper Shootoutot) és a shooting modellben bekövetkező változásokat érintette.
SZOLGÁLTATÁSBELI PROBLÉMÁK
Igazából erről már Eric sem tudott már sok mindent elmondani, a szolgáltatásuk akadozott, a sok órás szerver leállások mellett a party system nagyon köhécselve, vagy épp sehogy nem működött, ezért minden Battle Pass tulajdonos 20 csillagot kapott kárpótlásul, illetve a Save the world játékosokat is megdobták 1600 golddal.
LIMITED TIME MODES
Eric itt elmondja, hogy nagyon sok visszajelzést kaptak arra vonatkozóan, hogy a Sniper Shootoutba hiba volt betenni a Revolvert, illetve, hogy rengetegen Soloban vagy Duoban akarták volna játszani ezt a módot. Válaszolva ezekre a visszajelzésekre elmeséli, hogy a belső teszteken nagyon hiányzott egy fegyver a közelharcokra, mert 4-5 méterről lövöldözni egymást sniperrel nem volt valami nagy élmény, továbbá az LMT módjaik azért érhetőek el általában squad módban, mert alkalmasnak kell lenniük mindegyik játékos számra, de a jövőben majd egy-egy új mód előtt feltérképezik, hogy a játékosok azt soloban, duoban vagy squadban szeretnék-e játszani.
SHOOTING TEST#1
Végül pedig egy nagyon érdekes téma! A fejlesztők néhány módosítást szeretnének végrehajtani a játék shooting rendszerén, ehhez pedig egy tesztet fognak bevezetni, ami egy külön játékmódként fog megjelenni számunkra. Ebben számos változtatást fogunk találni a szóban forgó rendszerről, ezek a legfontosabbak:
- A fegyverek kapnak egy garantáltan pontos első lövést, melyet a célkereszt közepén egy piros pont fog jelezni, ha elérhető. Például ha egy helyben állunk.
- A fegyverek kritikus lövéseinek értéke csökken.
- A shotgunok az eddigi 250%-os crit helyett 150%-osat fognak lőni.
- Minden további fegyvertípus 250% helyett 200%-ot fog ütni fejre.
- A fegyverek sebzése a távolságtól függően csökkenhet majd.
- A sniperek, rakétavetők, gránátvetők és shotgunok nem érintettek ebben a témában.
- A többi fegyver viszont veszíthet a sebzéséből, ha a célpont távol van, 100% és 70% közötti értékromlásról beszélhetünk.
- Néhány balance változás:
- A Semi-Auto Sniper sebzése 63/66-ról 75/78-ra emelkedik.
- A Scoped Assault Rifle sebzése 23/24-ről 25/26-ra emelkedik.
A fejlesztők azzal próbálják meg motiválni a játékosokat a teszten való részvételre, hogy minden statisztikai adat számlálódni fog a módban. Őszintén szólva, nem vagyok benne biztos, hogy ez motiváció, hiszen elég nagy változások szerepelnek itt, azok a játékosok pedig, akik komoly helyet foglalnak el a ranglistán, nem feltétlen akarják rontani majd az értékeiket egy olyan módban, ami csak teszt jellegű, viszont a nagy mértékű változások miatt szokatlan. Például itt egy 100 hp-val és 100 shielddel rendelkező ellenfelet már nem fogunk tudni megölni egyetlen Pump Shotgun fejlövéssel. Viszont az is igaz, hogy így a küldetéseinkkel tudunk majd haladni!
Egyelőre ennyi információval láttak el minket a fejlesztők, panaszra viszont nem lehet okunk, ismét van bőven mit várni, de addig is élvezhetjük az új Minigunt!
Mit gondoltok, milyen fegyver fogja tovább erősíteni a silence vonalat, illetve mi a véleményetek a shooting rendszer tervezett változásairól?