Fortnite: tegnap bekerült a 2.4.0, több új dolgot is megszellőztettek

Fortnite: tegnap bekerült a 2.4.0, több új dolgot is megszellőztettek

Hamarosan érkezik egy új event, továbbá egy fejlesztés alatt álló titokzatos fegyverről is hírt kaptunk!

Egy nap csúszással ugyan és egy pár órás szerver leállás kíséretében, de a 2.4.0 végre bekerült a játékba és hozott is magával rengeteg újdonságot, ha lemaradtatok volna róla, itt tudjátok pótolni:

Megérkezett a V.2.4.0 és ezzel együtt az új fegyver is!

Ma érkezik az új frissítés, íme minden, amit tudnod kell róla!

Viszont a patch után jött néhány új infómorzsa is a fejlesztőktől! Kapásból előálltak ismét egy új fegyverrel, ám egyelőre nem sok mindent osztottak meg velünk róla.

Ahogy a szöveg is írja, a csendes, hangtalan gyilkosságokat fogja egy új szintre emelni. Nos, itt gondolhatunk sok mindenre, de ha tippelni kéne, én hangtompítós snipert, vagy pedig dobócsillagot/dobókést mondanék. Mindkettő új távlatokat nyitna meg a "silent hunting" területén. Kíváncsian várjuk mi lesz ebből.

Ezen felül, a questjeinkhez bekerült egy "Play Special Event: Blitz" nevű küldetés, amelyről a fejlesztők ugyancsak mélyen hallgatnak, a lejjebb található videóban csak annyit mondtak el róla, hogy később kapunk tájékoztatást.

Mindezzel párhuzamosan, kikerült a Fortnite közösségi oldalaira a "Battle Royale Dev Update" sorozat következő epizódja, amiben Eric Williamson systems designer beszél az aktualitásokról.

Ez alkalommal a múlt hétvégi szerver problémákat, az ideiglenes játékmódokat (elsősorban a Sniper Shootoutot) és a shooting modellben bekövetkező változásokat érintette.

SZOLGÁLTATÁSBELI PROBLÉMÁK

Igazából erről már Eric sem tudott már sok mindent elmondani, a szolgáltatásuk akadozott, a sok órás szerver leállások mellett a party system nagyon köhécselve, vagy épp sehogy nem működött, ezért minden Battle Pass tulajdonos 20 csillagot kapott kárpótlásul, illetve a Save the world játékosokat is megdobták 1600 golddal.

LIMITED TIME MODES

Eric itt elmondja, hogy nagyon sok visszajelzést kaptak arra vonatkozóan, hogy a Sniper Shootoutba hiba volt betenni a Revolvert, illetve, hogy rengetegen Soloban vagy Duoban akarták volna játszani ezt a módot. Válaszolva ezekre a visszajelzésekre elmeséli, hogy a belső teszteken nagyon hiányzott egy fegyver a közelharcokra, mert 4-5 méterről lövöldözni egymást sniperrel nem volt valami nagy élmény, továbbá az LMT módjaik azért érhetőek el általában squad módban, mert alkalmasnak kell lenniük mindegyik játékos számra, de a jövőben majd egy-egy új mód előtt feltérképezik, hogy a játékosok azt soloban, duoban vagy squadban szeretnék-e játszani.

SHOOTING TEST#1

Végül pedig egy nagyon érdekes téma! A fejlesztők néhány módosítást szeretnének végrehajtani a játék shooting rendszerén, ehhez pedig egy tesztet fognak bevezetni, ami egy külön játékmódként fog megjelenni számunkra. Ebben számos változtatást fogunk találni a szóban forgó rendszerről, ezek a legfontosabbak:

  • A fegyverek kapnak egy garantáltan pontos első lövést, melyet a célkereszt közepén egy piros pont fog jelezni, ha elérhető. Például ha egy helyben állunk.
  • A fegyverek kritikus lövéseinek értéke csökken.
    • A shotgunok az eddigi 250%-os crit helyett 150%-osat fognak lőni.
    • Minden további fegyvertípus 250% helyett 200%-ot fog ütni fejre.
  • A fegyverek sebzése a távolságtól függően csökkenhet majd.
    • A sniperek, rakétavetők, gránátvetők és shotgunok nem érintettek ebben a témában.
    • A többi fegyver viszont veszíthet a sebzéséből, ha a célpont távol van, 100% és 70% közötti értékromlásról beszélhetünk.
  • Néhány balance változás:
    • A Semi-Auto Sniper sebzése 63/66-ról 75/78-ra emelkedik.
    • A Scoped Assault Rifle sebzése 23/24-ről 25/26-ra emelkedik.

A fejlesztők azzal próbálják meg motiválni a játékosokat a teszten való részvételre, hogy minden statisztikai adat számlálódni fog a módban. Őszintén szólva, nem vagyok benne biztos, hogy ez motiváció, hiszen elég nagy változások szerepelnek itt, azok a játékosok pedig, akik komoly helyet foglalnak el a ranglistán, nem feltétlen akarják rontani majd az értékeiket egy olyan módban, ami csak teszt jellegű, viszont a nagy mértékű változások miatt szokatlan. Például itt egy 100 hp-val és 100 shielddel rendelkező ellenfelet már nem fogunk tudni megölni egyetlen Pump Shotgun fejlövéssel. Viszont az is igaz, hogy így a küldetéseinkkel tudunk majd haladni!

Egyelőre ennyi információval láttak el minket a fejlesztők, panaszra viszont nem lehet okunk, ismét van bőven mit várni, de addig is élvezhetjük az új Minigunt!

Mit gondoltok, milyen fegyver fogja tovább erősíteni a silence vonalat, illetve mi a véleményetek a shooting rendszer tervezett változásairól?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!