Tegnap este végre elő szerverre is bekerültek a nerfek, de ezek kívül is tartogatott néhány újdonságot a mostani frissítés!
A sokak által várt nerf tegnap este végre bekerült az elő szerverekre is, de nem csak ezzel az újdonsággal találkozhattak a játékosok. Nézzük is hát, hogy mik azok a fontosabb elemek, amelyekkel a Blizzard fejlesztői megpróbálták növelni a játékélményét (és a játékosok elégedettségét is).
Az első és legfontosabb: a nerfelt lapok
Ugyan erről már egy hosszabb cikket is írtunk a korábbiakban, de ez talán a legjobban várt (illetve egyben legszomorúbb) része a mostani frissítésnek, így fontosnak tartjuk most is megemlíteni:
- A Bonemare a tegnapi naptól fogva 8 manát kóstál 7 helyett
- A Corridor Creeper sebzése 5-ről 2-re csökkent (szép volt, amíg tartott)
- Patches, the Pirate nem rendelkezik többe Charge-al. Hamarosan a hangsávja is változtatásokon eshet át
- Raza the Chained effektjében is történt változás: most már 1 manás lesz a Hero Power-ed kijátszását követően (nem pedig 0)
Megérkezett a Balance frissítés tartalma -Itt most mindenki megkapta a magáét
Patches, Raza, a Creeper és a Bonemare is megkapta a nerf kalapácsot. A négyből hármat gyakorlatilag használhatatlanná gyengítettek.
Hamarosan itt a Ranked frissítés
Elkezdődtek az előkészület a ranked rendszer változásainak egyenletesebb bevezetésének érdekében (ami március 1-jén lesz esedékes). Azoknak pedig, akik lemaradtak volna róla (–bár ezt igen kétlem–), röviden összefoglaljuk, hogy mit is lehet várni az új rendszertől:
- A szezon végén nem aszerint fogsz visszább kerülni, hogy hány csillagot szereztél meg az adott időszak alatt. Mindenki négy hellyel kerül majd hátrébb az aktuális rangjától függően.
- Azok a játékosok, akik Lengedben végeztek, a 4-ik szintre fognak kerülni (0 csillaggal)
- Március 1-től minden szinten 5 csillag lesz, viszont nem kell elérned a 20-as szintet ahhoz, hogy megszerezd az éppen aktuális hátlapot. Annyit kell csak tenned majd érte, hogy 5 ranked meccset megnyersz a szezon alatt.
A nagy kártyacsomag
A Mamut évének megünneplése elég egyedire sikerült. A Blizzard kiadott egy csomagot (ami a tegnapi naptól már nálunk is elérhető), viszont ez sokkal egyedibb, mint az eddigiek. A tavalyi évben bemutatott mindhárom kiegészítőből tartalmaz 10-10 kártyacsomagot, méghozzá igen kedvező áron, mindössze 19.99 euróért.
Új hátlapok
Két új, igen különleges hátlappal gazdagodhatunk nemsokára. Az elsővel a tavalyi (mamut) évre emlékeznek a fejlesztők, megszerzése pedig nagyon egyszerű: csupán 5 ranked meccset kell majd játszani érte márciusban. A másodikat azok kaparinthatják meg, akik februárban is elérik a 20-as szintet (utoljára a játék történetében).
Wildfest!-et a népnek, de rögtön
Erről az eseményről hamarosan bővebben is olvashattok az oldalon, viszont a lényeget azért most is megpróbáljuk átadni nektek.
- Február 19. és március 11. között csatlakozhattok a nagyszerű bulihoz, amelynek keretein belül az összes Wild kártya újra helyet kap az Arénában.
- Több Tavern Brawl-t is kötnek majd ezen időszakhoz, az egyik ilyen a Venture into the Wild (ezt előre összeállított paklikkal játszhatjátok majd).
- The Wild Brawliseum -Egy újabb speciális Tavern Brawl-ról beszélhetünk ebben az esetben is, ahol már jobban elengedhetitek a kreativitásotokat. Teljesen magatok építhetitek fel a Wild deck-eteket és ugyan úgy, mint az Arénában 12 win-ig kell elmenni vele (hármat lehet majd itt is veszíteni).
- Az első Brawliseum mindenkinek ingyenes.
- Az újabb „próbálkozásokért” azonban már fizetni kell: ugyanannyit, mint egy Aréna jegyért, a nyeremény mértéke pedig a nyert meccsek számától függ majd.
Kisebb finomhangolások
- Az Ice Breaker leüti Rotface-t, anélkül, hogy aktiválná az effektjét (már ha Rotface le van fagyasztva).
- Elhárították a problémát, amely azt eredményezte, hogy az adott játékos „beszorult” az első köre előtt újracsatlakozás esetén.
- A játék nézőinek (spect) most már zöld kiemeléssel jelzik azokat a kártyákat, amelyeket a játékosok ki tudnak játszani.
- Temporus többszöri kijátszását követően a Battlecry nem fog változni: két körben az ellenfeled, utána két körben pedig te fogsz játszani.
- Nemsy Necrofizzle portréja körüli keret mostantól arany lesz, ha az adott játékos arany Warlock hőssel rendelkezik.
- Az első két kör rövidebb lesz, hiszen a legtöbb játékos hamar elpasszolja azokat, így fölöslegesen pörög annyi ideig a „számláló”. Pontosan 45 másodperc lesz az első két kör időtartama.
- Az átváltás Valeera the Hollow-ról Deathstalker Rexxar-ra most már végre helyesen fog végbemenni.
- Eltávolították az egyediséget jelző köveket pár már megidézett minionról.
- Elhárították a bugot, amely azt eredményezte, hogy az Elixir of Purity-ből kapott Divine Shield-et nem lehetett Silence-elni.
- A Grand Archivist most már helyes tudja "használni" a Darkness Candle Spell-t, hogyha azt véletlenül a köröd végén kihúzza a paklidból (már ha szerepel benne).
- Továbbá megoldották, hogy a Daily Quest-ekben történő változás megjelenését a meccs végén, így remélhetőleg nem csak egy Quest fog megjelenni (ha egyszerre többet is érint az adott meccs).
- Megoldották azt a problémát, ami miatt a barátok menü aktív maradt akkor is, amikor egy barátságos kihívás aktív volt.
Dungeon Run és a kalandok
- Egy vizuális problémát is megoldottak, amely Candlebeard Charge zászlójával volt kapcsolatos.
- A kártyák, amiket a Gloves of Mugging-al ellop az ellenfél az előzményekben megjelennek.
- (egyéb kalandok) Atramedes most már helyes használja a Hero Power-ért.
Mobil
- Többé már telefonon sem jelzi a játék megszerzettként azokat a kártyákat, amiket a játékos betört.
- Megoldották a problémát, ami miatt a Collection Manager-ben a filter mező reagált a kész gomb megnyomására.
- A vissza gomb most már jól fog működni ez Aréna run befejezését követően.
- Android: A problémát, amely a letöltéssel merült fel megoldották.
- IOS: A játék most már csak IOS 8.0-val vagy későbbi verziókkal kompatibilis.
- IOS 2.0: A kliens most már nem fog többet befagyni akkor, amikor egy általad nézett játékos megnyeri az adott meccset.