A Mercedes Forma-1-es csapatától szerzett marketing igazgatót a fnatic

A Mercedes Forma-1-es csapatától szerzett marketing igazgatót a fnatic

Nagyot lökhet a fnatic szekerén Nick Fry szakértelme és tapasztalata.

Nick Fry neve valószínűleg csak a legnagyobb Forma-1 rajongóknak lehet ismerős. A 61 éves brit szakember volt a Mercedes Forma-1-es csapatának alapító vezérigazgatója, emellett az ő nevéhez kötődik a Stonehaven Partners is.

Most pedig az e-sport világ egyik legnagyobb szervezete; a Fnatic jelentette be, hogy leszerződtette a veterán szakembert. Az új marketingigazgató nagyon sokat dobhat a szervezet pénzügyi helyzetén. Az ő segítségével valószínűleg nagyobb hangsúlyt kapnak a Fnatic saját márkás perifériái (ezek közül a legismertebb a Fnatic Gear Rush nevű billentyűzet), a szervezet BUNKR nevű e-sport boltja Londonban, sőt, valószínűleg aktívabbak lesznek a játékospiacon is. Ráadásul az e-sportot még nem ismerő cégeket is könnyebben megfoghatják, mivel számukra megbízhatóbb partner lehet egy ekkora tapasztalattal és renoméval bíró személy.

"Amikor az e-sportról beszélünk, mi élen járunk az innovációkban és a partnereinknek nyújtott értékekben. Most jött el az idő, hogy tovább építsük, amit elkészítettünk. Nick-nek meg van a tapasztalata, ami segíteni fog ebben." -nyilatkozta a szervezet CEO-ja; Wouter Sleijffers.

Nick Fry, még a Mercedes Forma-1-es csapatánál

"Elképesztően izgatott vagyok, hogy egy ennyire innovatív cégnél dolgozhatok, mint a FNATIC. A szervezet egy széles körben elismert brand a sportokban, zenében és a szórakoztatóiparban is. Az én szerepem az, hogy ezt megerősítsem és erre az alapra építkezzek. Amikor 2017-ben 258 millió személy követte az e-sportot, a világ legnagyobb brandjei rájöttek, hogy ebben ők is benne szeretnének lenni. A FNATIC egyértelműen a legjobb választás azoknak a cégeknek, akik a lehetőségeket keresik az e-sportban." -tette hozzá Nick Fry.

Reménykedünk benne, hogy ezzel a lépéssel nem csak a szervezetet, de a teljes e-sport piacot sikerül felrázniuk, illetve példát mutatni másoknak is. Egy hasonlóan tapasztalt személy ugyanis minden komolyabb szervezetnél elkélhet a jövőben, amennyiben pénzügyileg is szeretnének előrelépni.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - Így lehet céltudatosan munkahelyet választani

Minden terület, ami koncentrációt igényel az életünkben, megfelelő előkészülettel párosul. A sportban ez a bemelegítést jelenti, mert enélkül az izmaink és az ízületeink sem bírják a terhelést. Ez nem ismeretlen fogalom a sportolóknak, mert a hiánya sérülésekkel jár.

Üzlet - Így lesz az egyszerű ügyfélből “lojális rajongó”

Az álomvevők több mint ügyfelek, inkább lelkes rajongók maratoni kitartással. Újra és újra visszatérnek, mert az első benyomásuk nemcsak kielégítő volt, hanem lenyűgöző. Mindezt egy professzionális call center teheti lehetővé.

Közvetítések