A Mercedes Forma-1-es csapatától szerzett marketing igazgatót a fnatic

A Mercedes Forma-1-es csapatától szerzett marketing igazgatót a fnatic

Nagyot lökhet a fnatic szekerén Nick Fry szakértelme és tapasztalata.

Nick Fry neve valószínűleg csak a legnagyobb Forma-1 rajongóknak lehet ismerős. A 61 éves brit szakember volt a Mercedes Forma-1-es csapatának alapító vezérigazgatója, emellett az ő nevéhez kötődik a Stonehaven Partners is.

Most pedig az e-sport világ egyik legnagyobb szervezete; a Fnatic jelentette be, hogy leszerződtette a veterán szakembert. Az új marketingigazgató nagyon sokat dobhat a szervezet pénzügyi helyzetén. Az ő segítségével valószínűleg nagyobb hangsúlyt kapnak a Fnatic saját márkás perifériái (ezek közül a legismertebb a Fnatic Gear Rush nevű billentyűzet), a szervezet BUNKR nevű e-sport boltja Londonban, sőt, valószínűleg aktívabbak lesznek a játékospiacon is. Ráadásul az e-sportot még nem ismerő cégeket is könnyebben megfoghatják, mivel számukra megbízhatóbb partner lehet egy ekkora tapasztalattal és renoméval bíró személy.

"Amikor az e-sportról beszélünk, mi élen járunk az innovációkban és a partnereinknek nyújtott értékekben. Most jött el az idő, hogy tovább építsük, amit elkészítettünk. Nick-nek meg van a tapasztalata, ami segíteni fog ebben." -nyilatkozta a szervezet CEO-ja; Wouter Sleijffers.

Nick Fry, még a Mercedes Forma-1-es csapatánál

"Elképesztően izgatott vagyok, hogy egy ennyire innovatív cégnél dolgozhatok, mint a FNATIC. A szervezet egy széles körben elismert brand a sportokban, zenében és a szórakoztatóiparban is. Az én szerepem az, hogy ezt megerősítsem és erre az alapra építkezzek. Amikor 2017-ben 258 millió személy követte az e-sportot, a világ legnagyobb brandjei rájöttek, hogy ebben ők is benne szeretnének lenni. A FNATIC egyértelműen a legjobb választás azoknak a cégeknek, akik a lehetőségeket keresik az e-sportban." -tette hozzá Nick Fry.

Reménykedünk benne, hogy ezzel a lépéssel nem csak a szervezetet, de a teljes e-sport piacot sikerül felrázniuk, illetve példát mutatni másoknak is. Egy hasonlóan tapasztalt személy ugyanis minden komolyabb szervezetnél elkélhet a jövőben, amennyiben pénzügyileg is szeretnének előrelépni.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - „Az orvostudomány is lehet kreatív!” – Miért érdemes TDK-zni? (X)

Trenka Andrea Petra számára a tudományos diákköri (TDK) munka nemcsak kutatás, hanem alkotás is. A viselkedéselemző és dietetikus végzettségű fiatal ma már a “themicrobiomegirl” néven ismert tudománykommunikátor: tízezrek követik az Instagramon és a TikTokon, ahol közérthetően magyarázza el, hogyan befolyásolják a bélben élő mikroorganizmusok az egészséget és a mindennapokat.

Üzlet - Diploma: belépő a jövőbe – a TDK pedig a kulcs a kitűnéshez (X)

A diploma ma is az egyik legfontosabb mérföldkő az életben. Nemcsak a tudást és a kitartást szimbolizálja, hanem belépőt jelent a szakmai világba – legyen szó tudományos, vállalati vagy közszféráról. Egy diploma azonban ma már önmagában ritkán elég ahhoz, hogy valaki igazán kitűnjön a tömegből. Ebben segíthet a Tudományos Diákköri Konferencia, ismertebb nevén a TDK.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Közvetítések