A Mercedes Forma-1-es csapatától szerzett marketing igazgatót a fnatic

A Mercedes Forma-1-es csapatától szerzett marketing igazgatót a fnatic

Nagyot lökhet a fnatic szekerén Nick Fry szakértelme és tapasztalata.

Nick Fry neve valószínűleg csak a legnagyobb Forma-1 rajongóknak lehet ismerős. A 61 éves brit szakember volt a Mercedes Forma-1-es csapatának alapító vezérigazgatója, emellett az ő nevéhez kötődik a Stonehaven Partners is.

Most pedig az e-sport világ egyik legnagyobb szervezete; a Fnatic jelentette be, hogy leszerződtette a veterán szakembert. Az új marketingigazgató nagyon sokat dobhat a szervezet pénzügyi helyzetén. Az ő segítségével valószínűleg nagyobb hangsúlyt kapnak a Fnatic saját márkás perifériái (ezek közül a legismertebb a Fnatic Gear Rush nevű billentyűzet), a szervezet BUNKR nevű e-sport boltja Londonban, sőt, valószínűleg aktívabbak lesznek a játékospiacon is. Ráadásul az e-sportot még nem ismerő cégeket is könnyebben megfoghatják, mivel számukra megbízhatóbb partner lehet egy ekkora tapasztalattal és renoméval bíró személy.

"Amikor az e-sportról beszélünk, mi élen járunk az innovációkban és a partnereinknek nyújtott értékekben. Most jött el az idő, hogy tovább építsük, amit elkészítettünk. Nick-nek meg van a tapasztalata, ami segíteni fog ebben." -nyilatkozta a szervezet CEO-ja; Wouter Sleijffers.

Nick Fry, még a Mercedes Forma-1-es csapatánál

"Elképesztően izgatott vagyok, hogy egy ennyire innovatív cégnél dolgozhatok, mint a FNATIC. A szervezet egy széles körben elismert brand a sportokban, zenében és a szórakoztatóiparban is. Az én szerepem az, hogy ezt megerősítsem és erre az alapra építkezzek. Amikor 2017-ben 258 millió személy követte az e-sportot, a világ legnagyobb brandjei rájöttek, hogy ebben ők is benne szeretnének lenni. A FNATIC egyértelműen a legjobb választás azoknak a cégeknek, akik a lehetőségeket keresik az e-sportban." -tette hozzá Nick Fry.

Reménykedünk benne, hogy ezzel a lépéssel nem csak a szervezetet, de a teljes e-sport piacot sikerül felrázniuk, illetve példát mutatni másoknak is. Egy hasonlóan tapasztalt személy ugyanis minden komolyabb szervezetnél elkélhet a jövőben, amennyiben pénzügyileg is szeretnének előrelépni.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - Már a sztárok is hódolnak a szülő-gyermek szettek trendjének

Az anya-lánya és apa-fia szettek sosem látott népszerűségnek örvendenek. Ez a trend már a sztárvilágba is begyűrűzött: Beyoncé is jelent már meg kislányával közös összeállításban, de Vilmos herceg is szívesen húz a kis Györggyel összeillő ruhákat.

Üzlet - Sportszállodák állásajánlatai

Manapság egyre több sport szálloda létesül, amelyek kiváló helyszínei egy edzőtábornak, versenyre való felkészítő edzéseknek, miközben maximális pihenést is nyújtanak a wellnesslehetőségeikkel. A vendéglátóiparban sokan keresnek állást ilyen hotelekben, mert a bérezés jellemzően egész magas az iparágban megszokott bérekhez képest, és viszonylag nyugodt, csendes légkör jellemzi a hoteleket – például egy nagyüzemi konyhához képest.

Közvetítések