A Mercedes Forma-1-es csapatától szerzett marketing igazgatót a fnatic

A Mercedes Forma-1-es csapatától szerzett marketing igazgatót a fnatic

Nagyot lökhet a fnatic szekerén Nick Fry szakértelme és tapasztalata.

Nick Fry neve valószínűleg csak a legnagyobb Forma-1 rajongóknak lehet ismerős. A 61 éves brit szakember volt a Mercedes Forma-1-es csapatának alapító vezérigazgatója, emellett az ő nevéhez kötődik a Stonehaven Partners is.

Most pedig az e-sport világ egyik legnagyobb szervezete; a Fnatic jelentette be, hogy leszerződtette a veterán szakembert. Az új marketingigazgató nagyon sokat dobhat a szervezet pénzügyi helyzetén. Az ő segítségével valószínűleg nagyobb hangsúlyt kapnak a Fnatic saját márkás perifériái (ezek közül a legismertebb a Fnatic Gear Rush nevű billentyűzet), a szervezet BUNKR nevű e-sport boltja Londonban, sőt, valószínűleg aktívabbak lesznek a játékospiacon is. Ráadásul az e-sportot még nem ismerő cégeket is könnyebben megfoghatják, mivel számukra megbízhatóbb partner lehet egy ekkora tapasztalattal és renoméval bíró személy.

"Amikor az e-sportról beszélünk, mi élen járunk az innovációkban és a partnereinknek nyújtott értékekben. Most jött el az idő, hogy tovább építsük, amit elkészítettünk. Nick-nek meg van a tapasztalata, ami segíteni fog ebben." -nyilatkozta a szervezet CEO-ja; Wouter Sleijffers.

Nick Fry, még a Mercedes Forma-1-es csapatánál

"Elképesztően izgatott vagyok, hogy egy ennyire innovatív cégnél dolgozhatok, mint a FNATIC. A szervezet egy széles körben elismert brand a sportokban, zenében és a szórakoztatóiparban is. Az én szerepem az, hogy ezt megerősítsem és erre az alapra építkezzek. Amikor 2017-ben 258 millió személy követte az e-sportot, a világ legnagyobb brandjei rájöttek, hogy ebben ők is benne szeretnének lenni. A FNATIC egyértelműen a legjobb választás azoknak a cégeknek, akik a lehetőségeket keresik az e-sportban." -tette hozzá Nick Fry.

Reménykedünk benne, hogy ezzel a lépéssel nem csak a szervezetet, de a teljes e-sport piacot sikerül felrázniuk, illetve példát mutatni másoknak is. Egy hasonlóan tapasztalt személy ugyanis minden komolyabb szervezetnél elkélhet a jövőben, amennyiben pénzügyileg is szeretnének előrelépni.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - Az autóápolás mesterfoka

Sokan álmodnak arról, hogy autójuk mindig újszerű fényében ragyogjon. Az autóápolás világában azonban a használt termékek minősége komoly különbséget tehet. Vajon miért van szükségünk arra, hogy a megfelelő autóápolási eszközöket válasszuk?

Üzlet - A terep öröme gyerekeknek

A mozgás szeretete és a szabadban töltött idő sok gyermek számára természetes örömforrás. Ha ezt egy kis sebességgel és technikával is kiegészítjük, megszületik a terepmotorozás élménye, amely szórakoztat, tanít és fejleszt egyszerre.

Üzlet - Mikor forduljunk kardiológushoz?

Már akkor is érdemes a kardiológusra gondolni, ha hobbisportot űzünk. Feltétlenül érdemes bejelentkeznünk egy kardiológiai kivizsgálásra is, mert a szív- és érrendszeri betegségek súlyos kockázatot rejthetnek magukban, ha nem diagnosztizálják időben az esetleges problémákat. Némely sportágban ráadásul már meg is követelik a  versenyzőktől a kardiológiai vizsgálat elvégzését, hogy kiderüljön, terhelhető-e a szívünk, vagy az edzések túlzottan megerőltetőek lennének ránk nézve.

Üzlet - Ezen múlik az apartmanok sikeres üzemeltetése

Számos tévhit él az emberek körében az apartmanok bérbeadásával kapcsolatban. Sokan azt gondolják, hogy elég egy vonzó ingatlant kiadni a sikerhez. Azonban egy ilyen vállalkozás valójában komoly felkészültséget igényel, különösen, ha zökkenőmentes és kényelmes élményt szeretnénk biztosítani vendégeinknek.

Közvetítések