Megosztották az utolsó closed béta statisztikáit! Ha érdekel hányan játszottak, mennyi aranyat gyűjtöttek, hányan nézték Twitchen, vagy épp hány hajó kelt útra: itt minden adatot megtalálsz!
Nagy sikernek örvendett a legutóbbi Sea of Thieves zárt béta tesztelése, melyet január 24-én nyitottak meg. Eredetileg csak január 29-ig futottak volna a szerverek, de mivel sokan problémákba ütköztek a letöltés/belépés során, köztük én is, ezért további két napot adtak a játékosoknak a tesztelésre, ami végül tegnap reggel 9-kor zárult helyi idő szerint.
Az adathalászok további tartalomra bukkantak a Sea of Thievesben
TZeus | 18/01/31 16:59 Ha azt mondom: "Yarrr", sokaknak valószínű elsőre semmi nem jut az eszébe róla. Az utóbbi hetekben viszont futótűzként terjedt ez a szó, akik pedig szerencsések voltak és tehették, kardot ragadtak és kihajóztak a vad tengerekre.
Sokakban nagy űrt hagyott már most a játék, ahogy lezárultak a szerverek. Szinte hihetetlen, hogy még egy ennyire kezdeti stádiumban lévő és minimális tartalommal rendelkező játékmenet is mennyire le tud kötni pusztán azért, mert az alapkoncepció annyira egyedi volt. Ezt az élményt leginkább az Assassin's Creed IV Black Flag alatt tudtuk csak megközelíteni, itt viszont tényleg csak a tengerekről, a hajózásról, vizi csatákról és a kincsekről szólt minden. Nem véletlenül vonzott be ennyi játékost, még a problémás belépési rendszer mellett is. Ez utóbbi szinte biztosan rányomta bélyegét még így is a számokra.
A legutóbbi zárt bétában összesen 314 021 játékos vett részt. Egyáltalán nem rossz ahhoz képest, hogy még 1,5 hónap van a megjelenésig. Összesen több mint 2 millió órán keresztül szeltük a hullámokat, kerestük a kincseket és lőttük egymást halomra hol kézifegyverekkel, hol ágyúkkal. Nem számolva a szökőnapokat ez több, mint 228 év alig pár nap alatt. A legtöbben persze nem csak céltalanul bolyongtak a világban, hiszen 402 488 küldetést teljesítettek, ez összesen 871 180 805 aranyat jelentett. Ebből szerintem a fél világot is meg tudtuk volna venni a játékon belül, de ha egy az egybe átváltjuk valódi valutára, még akkor is jó eséllyel dúsgazdagok lennénk bármelyik országban.
Ami számomra kissé meglepő volt, hogy a legtöbben inkább a négy fős hajókkal vágtak neki a kalandoknak. Ezekből összesen 160 797 talált gazdára. Azt gondolná az ember, hogy nehezebb négy embert összeszedni, mint ketten, vagy épp egyedül menni. A kisebb fajta egy és két személyes hajó fajtából egyedül 132 969-en, míg egy útitárssal 121 748-an vágtak neki a tengereknek.
Természetesen nem csak játékosok akadtak, hanem content creatorok, vagyis tartalomgyártók. Ezekből összesen 30 595-öt vettek számításba a fejlesztőgárda, tehát ennyi ember streamelte valamilyen formában, a legtöbben jó eséllyel Twitch-en. Összesen 14 260 440 órán át nézték a kalózélet rejtelmeit, ez 1627 évet jelent nagyjából. Ironikus módon ez elég közel áll a valódi kalózkorszakhoz, aminek az aranykora a történészek szerint 1650 és 1730 közé tehető. Átlagosan 104 240 nézőt érdekelt a játék, míg a legnagyobb egyidejű nézőszám 269 ezer volt. Ez az átlagnézőszám mostanság nem lenne egy rossz még egy EU LCS adásnak sem. Az első helyet természetesen meghódította Twitch-en, de mit is várhat az ember, mikor olyan emberek nyúltak hozzá, mint Lirik, Summit1G, Shroud vagy épp AngryJoe.
Ha érdekelnek további hírek a Sea of Thieves kapcsán, esetleg szeretnék egy jó közösséghez tartozni, vagy majdan legénységet toborozni, akkor csatlakozz a Sea of Thieves - Magyarország csoportjához!
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!