Egy Wild játékos gyötrelmei: A Naga Sea Witch

Egy Wild játékos gyötrelmei: A Naga Sea Witch

Halló Blizzard, ez így minden, csak nem interaktív és szórakoztató!

Néhány hónapja a Blizzard konzisztensebbé szerette volna tenni a League of Explorers kiegészítőben érkezett Naga Sea Witch lapot, aminek következtében megteremtették a Wild játékmód talán legdurvább kombinációját. A lap képessége ugye az, hogy minden kártyánk értékét 5 manára állítja, ami remekül szinergizál a különböző Giant kártyákkal, ennek hatására pedig a Naga paklik ellepték a vad létrát. A játékosbázis először igencsak kiakadt a jelenségen, ugyanis az átalakítást a Blizzard nem kommunikálta elég jól, másrészt pedig a mechanika sokak szerint mindennek számít, csak szórakoztatónak és interaktívnak nem. Pedig ez a két jelző, ami fontos a Wild játékosok számára, főleg úgy, hogy a legtöbben azért választották ezt a játékmódot, mivel megunták a Standard meta egyszerűségét és szeretnének inkább kreatív paklikkal játszani. 

Emlékeztetőül, ha a Naga Sea Witch-et kirakjuk mondjuk az ötödik körben, ha van Coin a kezünkben akár a negyedikben is, akkor az alábbiaknak kell teljesülnie, ha szeretnénk pár nulla manás óriást is kiküldeni mellé a pástra

  • Arcane Giant: Ki kellett már játszanunk 5 spellt.
  • Molten Giant: El kellett már szenvednünk 5 sebzést.
  • Mountain Giant: Legalább 5 kártyának kell a kezünkben lennie.
  • Sea Giant: Legalább 5 másik lénynek kell a páston lennie.
  • Snowfury Giant: Legalább 5 mana kristályt kellett Overload-olnunk. 


Most hogy a mechanikát tisztáztuk, következzenek egy Wild játékos gyötrelmei a Nage Sea Witch-csel kapcsolatban. 

"Ha felismerem, hogy az ellenfelem ezt a mechanikát fogja használni, átlagosan 3-5 Giant kerül ki a pástra, leginkább az ötödik körben. Őszintén szólva öt darab 8/8 és egy 5/5 lény ellen egyáltalán nem szórakoztató és fair játszani. A következmény pedig legtöbb esetben az, hogy a mechanikát használó játékos a egy-két körön belül nyer. 

Éppen ezért gondolom azt, hogy szükség lenne valamilyen új válaszlépésre a kombináció ellen. Annak ellenére, hogy ott vannak a Freeze effektek, a játékban jelenleg egy kártyával lehet mindezt lereagálni a következő körben, a Priest specifikus Lightbomb lappal. Sajnos a többi pást takarító kártya ezen a mana görbén nem elég hatékony, míg a Lightbomb célpontjai biztosan elpusztítják az óriásokat, mivel a támadó erejüknek megfelelő sebzést kapnak be általa. 

A másik indok, amiért szeretném ha megváltoztatnák a mechanikát, mert jelenleg túlságosan sok pakliba is befér, például Hunter-be, Warlock-ba, Druid-ba és még sorolhatnám. Tapasztalataim alapján láttam már a kombinációt Midrange Hunter-ben, Demonlock-ban és még aggró paklikban is, továbbá mostanában egyre többet találkozom vele. Úgy gondolom, minél több összeállítás használja ezt, annál inkább eltűnik a Wild módból a szórakozás én meg pont azért játszok itt és nem szeretném, ha minden egyes deck ugyan arra épülne. 

Zárásképp úgy gondolom, hogy a Naga Sea Witch-et vissza kellene állítani a korábbi állapotába vagy teljesen megváltoztatni az effektjét. A lehetőség, hogy már az ötödik körben tele töltsük a pástot 3-5 Giant-tel abszolút nem szórakoztató."

Nos az aktuális metajelentések szerint a pakli nem okoz akkora problémát, viszont mindenféleképpen zavaró tényező tud lenni, ami számtalan játékost kiégethet. Szerintetek mindez rendben van, vagy osztjátok TheTimeLord véleményét és a lapon változtatnia kellene a Blizzard-nak?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!