A Blizzard idén is kikérte az ismert Hearthstone személyiségek véleményét, hogy milyen lap vonuljon nyugdíjba. Az ismert kommentátor, Frodan pedig el is mondta, hogy mit javasolt.
Már lassan nyakunkon a tavaszi rotáció és persze azon kívül, hogy eltűnik pár kiegészítő, mindenki azon gondolkozik, hogy melyik kártyákat küldik a fejlesztők nyugdíjba, vagyis mi kerül a Hall of Fame-be. Arról már írtunk, hogy a közösség mit nem látna szívesen tovább; -ha lemaradtatok volna róla, akkor itt olvashatjátok.
Az internetes közösség tavasszal ezeket a Classic lapokat rakná át a Hall of Fame-be
Sensevida | 18/01/17 16:21 Sokan gondolják úgy, köztük a fejlesztők is, hogy néhány örökzöld lap csak hátráltatja a játékot és Ragnaros után kellene küldeni őket. A játékosbázis első körben eléggé zokon vette azt, hogy a Mammut évének indulásával a Blizzard bevezette a Hall of Fame-et, ahová berakta azokat a Classic lapokat, amik túl nagy hatással voltak az akkori Standard metára és túlságosan sok pakliban szerepeltek.
Persze ez sokban nem változtat Frodan véleményén, de azért van némi egyezés. A kommentátor a Twitteren tette közzé a gondolatait.
Last week a couple HS designers asked me for Hall of Fame candidates re: yearly rotation
— Frodan (@Frodan) 2018. február 13.
I voted for
- ice block (low interaction)
- Edwin van cleef (too swingy)
- wild growth (Druid classic power lvl too high)
- spellbreaker (silence unfun)
- life tap (half joke but kinda not)
Persze nem csak ennyi volt, amit leírt, ki is fejtette, hogy mégis mire gondolt pontosan. Szerinte az Ice Block egyszerűen unalmas. Edwin túlságosan ingadozó, néha magában megnyeri a játékot, ha a csillagok jó szögben állnak. Viszont így a Rogue elveszti Classic legendás lapját, helyére pedig kell valami. Szerinte Xaril egy jó lehetőség lenne oda. Az indok a Silence esetében az élvezeti faktor, vagyis annak a hiánya. Túl sok olyan lap van most a Hearthstone-ban, amit megöl a némítás, gondol itt a Deathrattle, a Taunt vagy a buff lapokra. A Wild Growth pedig ismét megkapta azt a jelzőt, hogy nem elég interaktív, egyszerűen nem lehet tenni ellene semmit és túl erős. Végül pedig ott a Warlock hősképesség, amit félig poénból mondott, de azért mégse.
Aztán majd meglátjuk, hogy mi kapja meg a nyugdíjat, van egy olyan érzésem, hogy a fejlesztők inkább az ilyen véleményekre hallgatnak majd a közösség helyett. De én örülnék neki a legjobban, ha nem lenne igazam.