Az ESL hosszú távú szerződést kötött a Pringles-szel

Az ESL hosszú távú szerződést kötött a Pringles-szel

Tavaly már dolgozott együtt a két cég, most viszont hosszabb időre kötöttek szerződést.

Tavaly már beszámoltunk róla, hogy az ESL One Hamburgon a Pringles volt a főtámogató, viszont úgy tűnik, hogy az együttműködés nagyon jól ment és most ezt a szerződést hosszabbították meg.

Egyre több szponzor száll be az e-sportba!

damilosK | 17/10/20 17:30 Azt eddig is tudtuk, hogy nagy az érdeklődés az e-sport világa iránt, és most már egyre nagyobb nevek is beszállnak az iparba. Újabb négy nagy név szállt be az e-sport iparba, ugyanis a fnatic, a Philidelphia 76ers és a Tempo Storm is új szponzorra lelt.

A Pringles lesz újra a főtámogató az ESL Meisterschafton és több ESL rendezvényt is szponzorálni fog, mint például a Gamescom Cologne-t, az ESL One Cologne-t és az IEM Katowice-t is. A tavalyi versenyen egy egészen egyedi ötlettel állt elő a chips gyártó cég, ugyanis e-sport csapatokkal ellátott dobozokat gyártottak és több, mint 20 ezer darabot osztottak ki a nézők között Hamburgban.

Dominik Schafhaupt a Pringles észak-európai vezető márkamenedzsere így nyilatkozott a megállapodás után:

"A hamburgi verseny után beigazolódott: a Pringles és az e-sport tökéletesen passzol. A közösség felől kapott visszajelzések szenzációsak voltak. Meghosszabbítani ezt a szerződést egy nagyon logikus döntés volt a cégünk számára és nagyon boldogok vagyunk, hogy Katowicében is ott lehetünk majd."

Az ESL egyik globális értékesítéssel és üzletfejlesztéssel foglalkozó szakembere, Bernhard Mogk is megszólalt:

"A visszajelzések tényleg tökéletesek voltak tavaly, mind a játékosok és mind a nézők nagyon izgatottak voltak. Ezért is döntöttünk úgy, hogy meghosszabbítjuk a szerződést és nemzetközi színekre is lépünk ezzel."

Tényleg hatalmas volt a fejlődés a tavalyi versenyen a Pringlesnek köszönhetően, és biztosak vagyunk, hogy az idei versenyre is kitalálnak valami újdonságot, amivel feldobhatják a verseny színvonalát. Jó látni azt, hogy hosszabb távra is terveznek az ilyen nagy cégek, ez is azt jelenti, hogy az e-sport hatalmas lépéseket tesz a fejlődés útján.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések