A Crytek mindent megtesz azért, hogy a lehető legjobb játékélményben legyen részünk.
Január végén számoltunk be nektek először arról, hogy a Crytek egy látványos és egyben rémisztő FPS-sel örvendezteti meg a műfaj rajongóit, aminek alfatesztje már útjára is indult és megkaptuk a hozzá kapcsolódó gépigényt is. Az élet azonban nem áll meg, hiszen a fejlesztőcsapat folyamatosan munkálkodik azon, hogy végül a lehető legjobb formában kaphassuk meg a Hunt: Showdown-t, ezért össze is szedték, hogy a legutóbbi verzió óta mennyi dolgon javítottak.
Cirka két hete indult a játék zárt alfatesztje, ami alatt mi is megkedveltük a Crytek legújabb alkotását, viszont még rengeteg teljesítménybeli probléma van, ami árnyalja az összképet. Szerencsére a csapat cseppet sem tétlenkedett és kiadott egy új javítást, ami gyógyírt jelent eddig bajaink többségére és olyan újításokat tartalmaz, amik sokkal gördülékenyebbé teszik a játékmenetet.
Például már magunk választhatjuk ki, hogy a térkép melyik részén kezdjük az adott küldetést, megérkezett a random küldetések rész, ahol –nevéhez híven– véletlenszerűen kapjuk meg aktuális feladatunkat és ezek mellett a bossokon is finomhangoltak. Ha kíváncsiak vagytok a változtatások teljes listájára, akkor ide kattintsatok.
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!