Dungeon Run és Monster Hunt – hogyan lehetne több, mint egy sima PVE mód

Dungeon Run és Monster Hunt – hogyan lehetne több, mint egy sima PVE mód

Hogyan lehetne feljavítani a Dungeon Run-t és a Monster Hunt-ot, hogy mindenki igényeinek megfeleljen? Egy játékos érdekes javaslattal állt elő!

A Kobolds & Catacombs megjelenésével a játékosok nem csak egy különleges szisztémára épülő kiegészítőt kaptak (rengeteg kártyával karöltve), de egy új, eddig még nem ismeretes játékmódot is, a Dungeon Run-t. Most pedig elkezdődhet a visszaszámlálás, hiszen az áprilisban megjelenő Witchwood is tartogat számunkra meglepetést, ami nem más, mint a Monster Hunt. Ugyan, az új mód pontos adataival még nem vagyunk teljesen tisztában, de érthető, hogy rengeteg játékost már a puszta bejelentés is lázba hozott és alig várják a megjelenést.Azért találkozhattunk olyanokkal is, akik nem voltak teljesen megelégedve a Dungeon-al és ugyan azokat a „gyerekbetegségeket” várják a Monster Hunt-ban is. De, hogy megpróbáljunk Nekik is kedvezni, elhoztuk egy fórumozó ötletét, amivel megpróbálná jobbá, érdekesebbé tenni ezt a módot. Ki tudja, lehet, hogy hamarosan a Blizzard is megpróbál ilyen, vagy hasonló újításokat bevezetni (hiszen ők általában meghallgatják a felhasználók kritikáját, kéréseit).

Heti kihívások

A Tavern Brawl-hoz hasonlóan a Monster Hunt-ban, illetve Dungeon Run-ban is lehete hetente kihívásokat tartani (például úgy, hogy a Tavern Brawl-ok közötti szünetet töltsék ki). Előre összeállított paklikkal, de pár olyan szabállyal, amit nem lehet meghatározni az első meccsig, „zsákbamacskaként” kerülnének bele a Run-ba (az egy nagyon jó „első” ötletnek tűnhet, hogy a Boss-ok között nem töltődik fel az életerőd, de nem 30-ról, hanem magasabb szintről indul). Természetesen a teljesített Run-okért a jutalom sem maradna el, amely minden héten más-más dologban testesülne meg (dust, arany, pakli).Viszont a már nehezebb feladatok megugrását követően nem várhatják el a fejlesztők, hogy 50 gold után a játékos mosolyogjon a szerencséjén. Ezért magasabb szintű jutalmakat is be lehetne vezetni. Az ötlet kreálója itt például hátlapokat (mondjuk abból már több is van, mint kéne), hősportrékat, különböző színű/formájú mana kristályokat ajándékozna a játékosoknak (az utóbbit ugyan úgy be lehetne állítani, mint a hátlapot és saját magad szórakoztatását szolgálná). A legérdekesebb javaslata itt a Token volt, amelyet arra lehetne használni, hogy egy kártyádat arannyá „kovácsold át”. Attól függően, hogy hány Boss-t győzöl le a Run-od során, a beváltható Token is változna. 1 Boss-ért csak 1 Common kártyát tudnál aranyra váltani, 3 Boss legyőzése után 1 Rare-t, 6 Boss után 1 Epic-et, az összes lehetséges karakter megverését követően, pedig egy Legendary-t.

Mindent egybevetve, mi nagyon jónak tartjuk ezt a javaslatot és örülnénk, ha valami ilyesmit is be tudna vezetni a Blizzard. Viszont a Ti véleményetekre is nagyon kíváncsiak vagyunk! Örülnétek a változtatásoknak? Vagy úgy gondoljátok, hogy elég a „játék öröme” is ezeknél a különleges módoknál?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!