A látványvilágot mindig lehet fokozni. Mindig.
Évről évre a tavasz egyik nagy eseménye a Game Developers Conference, amire rengeteg játékkiadó szokott jobbnál jobb bejelentésekkel készülni. Nem maradhatott ki az idei repertoárból az Epic Games által 20 éve (!) megteremtett Unreal Engine sem, ami kapcsán több videót is kaptunk, ami megmutatja, hogy mennyire gyönyörű dolgokat lehet létrehozni, ha valaki ezt a játékmotort választja.
Ebben a videóban azt nézhetitek meg, hogy az új engine a DirectX Raytracing API és az NVIDIA RTX használatával milyen elképesztő fényhatásokat képesek megalkotni, ami hozzájárul ahhoz, hogy minél nagyobb moziélmény elevenedjen meg a képernyőnkön.
Andy Serkis színész a legtöbbeknek Az utolsó jedi Snoke-jaként és/vagy a Fekete Párduc Ulysseseként lehet ismerős, akit nem mellesleg a 3Lateral rögzítési technológia, valamint a valóban real-time renderelés segítségével hihetetlenül életszerűen tudtak lemodellezni.
Hasonló megoldást láthattok ebben a videóban is, ami azt mutatja be, hogy a jelenlegi technológiai megoldásokkal milyen végeredmény születik, ha valakit valós időben rögzítenek és erre a legújabb Unreal Engine-t használják. Valószínűleg pár év és ember legyen a talpán, aki megkülönbözteti a képernyőn látott szereplőket valódi énjüktől.
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!