Szeretnél egy igazán domináns karakterrel dzsungelezni? Próbáld ki bluerzor kedvencét, Nidalee-t!

Szeretnél egy igazán domináns karakterrel dzsungelezni? Próbáld ki bluerzor kedvencét, Nidalee-t!

Nidalee mostanság egy helyzetfüggő választás, de megfelelő játékstílussal akár a hátán is képes cipelni a meccset. Ki is lehetne jobb példa és tanár ez esetben, mint bluerzor?

Bluerzor tavaly még a GamersOrigint erősítette Franciaországban, ahol a versenyek nagy részét meg is nyerték, amin részt vettek, idén azonban már a spanyoloknál folytatja karrierjét, ahol a Movistar Riders igazolta le őt. Jelenleg is playoff helyen csücsülnek csapatával, azonban most a fókusz inkább az egyik jellemző választásán, Nidalee-n van.
Az alakváltó dzsungeles a több évvel ezelőtti reworkjét követően egy igazán nagy nyomással rendelkező karakterré nőtte ki magát és a megfelelő kezekben akár egymaga is eldöntheti egy-egy mérkőzés sorsát. Nem is kell annyira messze menni, elég csak a V4 kvalifikációkra gondolni, ahol a THR-t pont egy Nidalee választás állította meg.

Bluerzor otthagyta a francia baguettet, és inkább Spanyolországba ment

Aioween | 18/01/12 15:29 Az LCS csapatok terén ugyan az átigazolási láz már nagyrészt véget ért, bluerzornál még fennállt a kérdés, hogy hova tovább, hiszen a GO-val nem hosszabbított szerződést. A jelek szerint a spanyoloknál folytatja. Subicz "bluerzor" Dániel tavaly ilyentájt igazolt a Gamers Origin csapatába.

Nemrég a csapat Youtube csatornáján jelent meg egy útmutató videó, ahol bluerzor osztja meg tudását, hogy miként is kell használni ezt a karaktert.

Kezdjük is rögtön a rúnákkal. Az első választás egyértelmű, az Uralmat szeretnénk választani, azon belül is az áramütést a plusz sebzésért, a hirtelen csapást szintén ebből a meggondolásból, hiszen sokat ugrálunk a pályán. A Tracker's Knife kivételével a rálátás még nagyobb hangsúlyt kapott, így a Zombi őrszem még értékesebb, míg a könyörtelen vadász plusz mozgási sebessége elősegíti a pályán való mozgásunkat. Második ágra választhatunk Inspirációt, azon belül a Tökéletes időzítést, hiszen jó eséllyel úgyis veszünk majd Zhonya-t, és a Kozmikus tudást a CDR miatt, hogy minél gyorsabban rotálhassuk képességeinket.

Másodlagosan választhatjuk a Boszorkányságot is, ez esetben a Fürgeség fontos, ismételten a gyors haladás miatt, illetve a Perszelő tűz, hogy még halálosabbak legyünk a mérkőzés elején, ami a legfontosabb időszak egy Nidalee számára.

És hogy miért jó választás? Aki Nidalee-zik, az jó eséllyel snowballozni szeretné a meccset, vagyis a saját kezünkbe kell venni az irányítást. Gyorsan takarítja a táborokat, megnehezíthetjük vele az ellenfelünk életét és rengeteg nyomást helyezünk a pályára. Ez főleg eleinte igaz, később pedig könnyedén tudjuk kiszedni az ellenfél carry hőseit a burstünkkel. Képességeknél Q-W-E-t szeretnénk először, majd ezt követően elsődlegesen a Q-t, azt követően pedig az E-t maxoljuk, az ulti mellett természetesen.

A Q (Gerelyhajítás/Harapás) a legfontosabb sebző forrásunk, így egyértelmű, hogy ezzel kezdünk, hiszen mind a dárdák fájdalmasak, illetve macska formában egy jó befejező képesség, hiszen hiányzó életerő alapján is plusz sebzést ad. Az E (Őserő/Karmolás) a gyógyítás és a plusz támadási sebesség miatt fontos, illetve macskaformában a több szörnyes táborok takarításánál nagyon jól jön az AoE sebzés. 

A játék elején az a feladatunk, hogy a másik dzsungelest sakkban tartsuk, vagy azzal, hogy megöljük, vagy szimplán elvisszük a táborait, illetve gankelési lehetőségünk is adódik bőven. Kevés karakter képes mindent egyszerre csinálni, márpedig Nidalee jól farmol, jól invade-el, és jól is gankel, mindezt rekordsebességgel. Ha ez sikerül, nem csak mi leszünk erősek, hanem az ösvényes társainkat is meg tudjuk indítani.

Tárgyak terén a piros sújtás szinte kötelező a plusz sebzésért, valamint mi is "tankosabbak" leszünk egy ellenféllel szemben, érdemes a carrykre tartogatni csapatharcokban. A Félholt csapás is kulcstárgy, azt követheti egy Athene Szentségtelen Grálja, ez erősíti a gyógyításainkat és manát is ad, Üresség botja a varázstörés miatt és tankosabb karakterek ellen, cipőnek pedig vagy Tolvaj surranó, vagy Higanyléptek, attól függően, hogy milyen az AD/AP sebzés eloszlása, valamint a CC-k mennyisége az ellenfélnél. Végezetül a biztonság kedvéért jól jöhet még egy Zhonya is, hiszen jó eséllyel már lesz Stopperóránk a rúnákból.

Ha annyira nem indulunk meg, vagy csak szimplán tankosabbak szeretnénk lenni, akkor Félholt csapás helyett a Jégkesztyű hasznos lehet AD karakterek ellen, a Szellemarc pedig nem csak MR-t ad, de a gyógyításainkat is erősíti, ha pedig sok ismétlődő képességgel bombáznak minket, az Adaptív sisak életmentő lehet. Szituációtól függően akár még egy Liandry gyötrelmét is megvehetjük, ha sok az elhúzódó csapatharc, ahol van időnk és lehetőségünk folyamatosan sebezni.

A leghatékonyabb képességrotáció, amivel a legtöbb sebzést oszthatjuk ki, valahogy így néz ki. Dárdával betalálunk, alaptámadás, átalakulunk cicába, ráugrunk az ellenfélre, alaptámadunk egyet, csapunk egyet az E-vel, eddigre már jó eséllyel sok HP-ja hiányzik a célpontnak, vagyis a Q-val jó eséllyel befejezhetjük. Ha viszont nem talál a dárda, ne menjünk be ész nélkül, inkább próbáljuk védeni a csapat carry hőseit!

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések