A legtöbb idegesítő bugot megszüntetik jövő hét csütörtökön.
Mint nemrég kiderült, nem véletlenül érkezett meg szerdán a legutóbbi frissítés, hiszen mostantól az Epic games két hetente tervezi a nagy, verzió váltó patch-eket, míg az úgy nevezett tartalom frissítések szerdánként jönnek majd, amiben nem lesznek bugfixek és a játék motorját érintő változtatások. A következő héten viszont újra csütörtökön kapjuk meg a frissítést, ha minden a terv szerint halad, az Epic Games pedig el is árult pár bugfixet, amit biztosan megtalálunk majd a patch-ben.
Nem lehet építkezni
- "A játékosok néha észrevehették, hogy nem tudnak építeni, akkor se, ha megvan a kellő alapanyag, a következő frissítésben ezt javítjuk."
Repülő fegyverek
- "Ha valaki gyorsan váltogatta a fegyvereit vagy gyorsan váltott át építkezésbe, egyszerűen elhagyhatta a fegyverét a levegőben és így nem tudott lőni vagy építeni, ezt is mindenféleképpen javítjuk."
Véletlenszerű kontroller rezgések
- "A kontrollerek néha akkor rezegnek, amikor nem kéne nekik, jövőhéten ezt is javítjuk."
Kisebb tárgyak túl későn renderelnek
- "Pár bokor, szalmabála vagy éppen kisebb fa túl későn töltődik be, amitől véletlenszerűen felbukkannak, ez pedig megijesztheti vagy elvonhatja a figyelmét a játékosoknak, így ezt is javítjuk a 3.5-ben."
Rabbit Raider vizuális probléma
- "Ha folyamatosan leguggolunk és felállunk a Rabbit Raider skinnel, a füle teljesen szétesik és a fél képernyőt eltakarhatja, ezt is javítjuk"
Konzol optimalizálás
- "Az Xbox One és PS4 build minden frissítéssel egyre rosszabb lett, így a következő etapban nagyobb frissítést kapnak, ahol optimalizáljuk a játékot, amivel meg kell, hogy szűnjenek az elviselhetetlen laggok."
Ezen kívül persze még rengeteg más bugfixet is ígér az Epic, de ezeket találták a legégetőbbeknek és a fent említett hibákat már biztosan kijavítják a v3.5.0-ban.
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!
Cover: fortniteintel.com