Szerencsére egy másik GM észnél volt és kétszer is megmentette a játékos felhasználóját.
Sajnos a felhasználok bebiztosítása nem a legkönnyebb feladat és ha valaki rengeteg, könnyedén igazi pénzé váltható aranyat tart a felhasználófiókján, az hamar célponttá válhat. Így történt ez a Freddy90-el is, akinek a fiókján összesen 12.5 millió arany volt, ami átszámítva több, mint 200 ezer forintnak felel meg. Az egyik este kapott a egy SMS-t, hogy valaki éppen most próbálja átvenni a hatalmat a felhasználófiókja felett. Egy hamis igazolvánnyal és az e-mail címével pedig a GM már meg is változtatta a kért adatokra. Szerencséjére a telefonján hamar vissza tudott állítani mindent, így nem sikerült ellopni semmit, de erről írt is egy ticketet a GM-eknek, akik hozzá is írták a felhasználójához, hogyha bárki adatokat akar megváltoztatni rajta, ahhoz több keljen, mint egy hamis igazolvány.
Szerencsétlenségére a kálvária nem ért itt véget, ugyanis a tolvaj nem hagyta annyiban és megpróbálkozott még egyszer, ezúttal nem német nyelven és a világ másik feléről, úgy, hogy közben a felhasználó már kapott egy GM cetlit, hogy senkinek ne engedjék a jelszó megváltoztatását. Az egyik GM viszont teljesen ignorálta az egészet és újból odaadta az accountot a hackernek, aki ezúttal át is tudta küldeni a pénzt saját felhasználójára. Ezután egy másik GM újraírta a cetlit, ezúttal caps lockkal és 45 percre zárolta a felhasználóját, amíg visszaadott neki minden ellopott pénzt.
A Blizzard végül tökéletesen kezelte az ügyet, de nehéz rájönni, hogy a két GM mit csinált, akik szinte azonnal, két szó után megváltoztatták a jelszót a hackernek. Egy ekkora gazdasággal rendelkező játéknál nem lehet megengedni, hogy véletlenszerűen elvehessenek több százezer forintot egy-egy játékostól. Később Araxom a costumer support egyik tagja újból átnézte a felhasználót és biztosította a játékost, hogy innentől mindig felhívják telefonon, ha valaki megszeretné változtatni a jelszavát, -így a történet egy happy enddel zárult.