Sajnos a peek bug nem akar megszűnni és ezúttal az LMG esett áldozatául.
A tegnap kiadott tartalom frissítésben megérkezett közénk az LMG, amivel lehet, hogy egy leheletnyit túllőtt a célon az Epic Games.
Végre kipróbálhatjuk az új 50v50-et és az új fegyver is megérkezett
Egy ideig nélkülöznünk kell a szervereket, de jó pár újdonság bekerült.
A legfőbb probléma nem magával a fegyverrel van, hiszen nehéz kontrollálni és pont elég lassan lő, hogy két fal között ne találjuk el az ellenfelet. A száz töltény egy tárban és a 25-26-os sebzés egyszerűen túl sok ahhoz, hogy a játék elején túléljünk ellene, főleg úgy, hogy alapból megkapjuk hozzá az egész tárat, tehát száz töltényt. Nagy bajunk még itt se lenne, hiszen vannak nagyon erős fegyverek, amiket ritkán találhatunk meg, de a tegnapi tesztelésem során tíz meccsből legalább a felénél már az első pár percben találtam LMG-t, így körülbelül hasonló gyakorisággal esik, mint egy kék AR. Ezenfelül a sebzése pedig nem csak gyilkolásra, de falak vagy egyéb elemek lebontására is tökéletes. Ha pedig ez még mindig nem lenne elég, egy bug is jár a fegyverhez, amivel szinte fal mögül lőhetjük le az ellenfeleinket.
New LMG ghost peeking bug. Upvote so Epic can see from r/FortNiteBR
Az egyetlen megoldás valószínűleg a sebzés csökkentése lenne (a bug kijavítása mellett persze), de sajnos itt nem tudok pontos számot mondani, hiszen lehet, hogyha 2-3-al csökkentenék már teljesen felesleges lenne és egy újabb fegyverrel gazdagodna a használhatatlanok tábora. Egyelőre viszont be kell ismernünk, hogy az új LMG egy picit erősebb annál, mint amit szerettünk volna és a Guided Rocket kikerülése után szinte csöbörből vödörbe estünk. A sebzés minimális nerfje mellett, ha a kevesebbet is találnánk a játékban szerintem könnyedén megoldódna minden problémánk mégis használható maradna az LMG. Egy hét múlva érkezik a következő frissítés, addig pedig biztosan el kell viselnünk a fegyvert. Félreértés ne essék az új Light Machine Gun egyáltalán nem világmegváltó és kijátszhatatlan, de be kell vallanunk, hogy erősebbre sikerült, mint azt szerették volna az Epic Games-nél, részben a bugnak köszönhetően.