Monster Hunt tippek és trükkök: Darius Crowley

Monster Hunt tippek és trükkök: Darius Crowley

Crowley harca iszonyatosan vicces, csak rá kell érezni az ágyú használatára. Persze nem egyszer fogtok picit bosszankodni, hogy nem jól helyzetétek a lövéseket, ha a saját tapasztalataimból indulok ki.

Darius a négy szörnyvadász egyike, akivel végig kell verekednetek magatokat a Witchwood rengetegén, hogy megküzdhessetek Hagathával. Crowley alapból a Warrior kasztot hivatott képviselni, ezért számítsatok arra, hogy nagyon sok ilyen lapot dob majd fel a játék, amikor legyőztök egy-egy bosst. Ezen kívül egyébként megkockáztatom, hogy a 4 választható vadász közül, Crowley a legnehezebb és a legkönnyebb egyszerre. Amíg nem érzel rá az ágyúja használatára, addig nehéz lesz az életed, de amint megvan a helyezkedés és mechanika, akkor úgy fogsz keresztül menni az ellenfeleken, mint kés a vajon. De lássuk miről is van szó.

Darius Crowley, the Canoneer

Fire!

Ez a hősképesség egyszerűen beteg. Alapból kapunk minden egyes játék során egy ágyút, amit az ellenfél nem tud leszedni, sem ellopni, sem elnémítani. Amikor pedig megnyomjuk a gombot, akkor az kilő egy golyót, eltalálja az előtt lévő ellenfelet és beleüt 1 sebzést. Ha a sebzés a lényt megöli, akkor az ágyú újratölt és lehet megint tüzelni. Itt egyből szeretnék megállni picit, mivel lesz olyan eset, amikor több ellenséges egység lesz a másik oldalon és lehet, hogy nem lesz direkt opponens előttünk. Ilyenkor sincs baj, sőt erre törekedni kell, mert ilyenkor átlóban lő a löveg, tehát akár két ellenfelet is eltalálhat egyszerre. Arra figyeljetek, hogy a lerakott lények folyamatosan megváltoztatják az ágyú helyzetét, szóval csak óvatosan, a harci gépezetet soha ne toljátok oldalra.

Kincsek és passzívok

Passzív fejlesztések

Crowley-nak alapból van három, csak neki elérhető fejlesztés. Ebből az egyiket szinte kötelező kivenni, a másik kettő pedig opcionális.

Dragonfire Ammo

Ha ezt sikerült kikapni, akkor onnantól a lövedékeink nem egyet, hanem kettőt sebeznek majd, mindig. Ezt, azt hiszem magyarázni sem kell, iszonyatosan megkönnyíti a dolgunkat. Ha felajánlja a játék, akkor vegyétek ki.

Tactical Reinforcements

Ez már esetleges picit. Maga a képesség hihetetlenül jó, minden lövés után egy lapunk manaköltsége 2-vel alacsonyabb lesz, de abban az esetben van sok haszna, ha nagy lények vannak a paklinkban, illetve ha olyan lapjaink vannak, amiknek az kell, hogy nyomkodjuk a hősképességet, teszem azt az Inspire kártyák.

Victorious Rally

Ez a képesség annyit csinál, hogy minden lövés után a lenn lévő lényeinknek ad +1 támadást, arra a körre. Ez nem hangzik rosszul, de saját tapasztalat szerint a másik kettő sokkal jobb. Sőt azt is megkockáztatom, hogy egy Entrenchment, egy Pillage of the Fallen vagy egy Scpeter of Summoning is jobb nála.

Entrenchment

+2 életerő, minden lényünknek, még azoknak is, ami token, tehát nem lerakjuk, hanem mondjuk egy kártya idézi meg. Ez nagyszerű cseréket tud összehozni, csak ajánlani tudom.

Pillage of the Fallen

Ha egy fegyverünkről elfogy a töltés vagy leszedik, akkor kapunk helyette egy random másikat. Ha más nem, akkor arra jó, hogy az ellenfél arcát püföljük, de persze sokszor kihúz a csávából is. Mondjuk hozzá kell tenni, hogy sokszor fogunk bosszankodni miatta.

Tresures

Itt is van pár, ami specifikus és azok közül azt mondom, ha feldobja a gép, akkor vegyétek ki őket.

Grizzled Reinforcements

Egy 3 mana 3/4, ami Battlecry után leidéz még egy ágyút. Mondanom sem kell, hogy ez mekkora pusztításra képes.

Seabreaker

10 mana 15/15 Pirate, ha lövünk az ágyúval, akkor mindig egy manával kevesebbe kerül az adott körben. Ez akkor igazán jó, ha sikerül összepakolni egy Inspire paklit, de azért anélkül sem panaszkodhatunk.

Tuskarr Raider

4 mana 3/9 Pirate, amin ott a Rush. Illetve ha ő támad, akkor az ágyú/ágyúk is lőnek egyet. Iszonyatosan jó ez a lap.

A többi kincs közül talán a Safe Harbor, amit jó szívvel tudnék ajánlani, de azért vannak még ott szép számmal, amik nagyon erősek

A csomagok

Corwley esetében két út van, amit egyelőre járhatónak érzek és mindkettő durván értékalapú. Ugye minden boss megölése után kapunk egy csomagot, amiben ott figyel három kártya. Azt mondom, hogy érdemes egy irányba menni ahelyett, hogy sok különbözőt próbál összepakolni az ember. Az első a Commander + Warcry oldal, míg a másik az Armory + Strike ösvény. Az első esetében, ha sikerül elindítanunk egy Inspire láncot, akkor borzasztó mennyiségű értéket ki lehet szedni. A másikban pedig, egyszerre tudjuk kontrollálni az ellenfél erőit és kinyerni a saját értékeinket.

Commander + Warcry

A Commander oldalon, Inspire lapokat kapunk. Kezdésnek a Maiden of the Lake egy manára pakolja az ágyúlövést, ha pedig lenn van egy Kvaldir Raider, egy Kodo Rider vagy egy Mukla's Champion, akkor akár egy kör alatt is be lehet ütni az ellenfelet. Ezt a csomagot érdemes kiegészíteni egy Warcry oldallal, azon belül is mondjuk laphúzásokkal. Az Azure Drake és a Dark Iron Dwarf sokszor jól jöhet egy-egy csatában.

Armory + Strike

Az Armory olyan lapokkal operál, mint az Ironforge Portal vagy Geosculptor Yip. Az egyik vonulat felpakolja az armort az arcunkra, míg a másikkal le tudjuk kapni az ellenfél lényeit, mivel pedig sok armorunk van, ezért még életben is tudunk maradni. Azt még kiemelném, ha feljön a Frothing Berserker valamikor, akkor azt vegyétek ki, mondjuk 5 dupla ágyúlövés utána hatalmas pofonokat tud osztani.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!