Új Witchwood kártyák: Rogue Legendary és a Spell nélküli mágus

Új Witchwood kártyák: Rogue Legendary és a Spell nélküli mágus

Tegnap sem bántak csínján a lapokkal: 2 Legendary-val, 2 kaszt specifikus lappal és 3 újabb Neutral lénnyel bővült a Witchwood tárháza.

A kiegészítő megjelenésének napja, április 12. már vészesen közeledik, így egyre több és több kártyáról hull le a lepel. Pénteken és szombaton 7 lapot mutattak be az érdeklődőknek, melyek közül kettő Legendary minion volt (egy Rogue, illetve egy Mage), de megszellőztettek még nekünk egy Warrior és pár Neutral kártyát is. Véleményünk szerint igen vegyes lapokat sikerült összeválogatni, vannak ugyanis nagyon erősek, de olyanok is, amelyek működését egyelőre nem tudjuk elképzelni az élő szervereken.

Archmage Arugal

Egy újabb nap, egy újabb Mage Legendary. Ezzel a minionnal pedig értelmet nyerhet a később is említett Book of Specters. Ha ezt a miniont sikerül lejuttatnod a pástra, illetve ugyanazon a körön belül ki tudod játszani a Book of Specterst is, akkor összességében (és a legjobb esetben) 6 kártyával gazdagodhatsz majd a körödben. Még mindig ott a veszélye annak, hogy a Mage varázslatok nélkül nem túl életképes, de kíváncsian várjuk, hogy mit hoz az új kiegészítő. Lehet, hogy nemsokára már csak egy távoli emlék lesz a Big Spell Mage, vagy a Secret Mage archetípus.

Tess Greymane, Blink Fox

Két Rogue lapot is bemutattak a tegnapi nap során. Tess Greymane-t, aki egy igen érdekes Legendary, illetve egy kasztspecifikus Common kártyát, a Blink Foxot. Viszont mielőtt a fejetekhez kapnátok Tess esetében, hogy mi ez az erős valami, gondoljatok bele, hogy a Rogue a rotációt követően rengeteg fontos lapot fog elveszíteni, amellyel az ellenféltől lopott az összecsapások során (Swashburglar, Ethereal Peddler). Most, hogy ezt tisztáztuk, nézzük, miből is élünk: a 8 mana 6/6-os testen kívül egy igen érdekes Battlecry is kapcsolódik a laphoz: azokat a lapokat, amelyeket az ellenséges kasztból lopott, és ki is játszotta őket, ismételten kijátssza. A célpontok teljesen véletlenszerűek, mint azt már megszokhattuk. Talán egyetlen probléma merülhet fel a kártyával kapcsolatban, méghozzá az, hogy ha Spell-t sikerült lopni az ellenféltől. A Yogg-Saron effekt ugyanis mindig rizikós. A másik Rogue kártya (Blink Fox) egy 3 mana 3/3-as minion, ami egy igen közepesnek mondható Beast, de nála is inkább a Battlecry a lényeg, hiszen Tess Greymane-t hivatott vele támogatni.

Mossy Horror, Festeroot Hulk, Splitting Festeroot

Az első kártya (Mossy Horror) egy mindenki által használható Shadow Word: Horror tulajdonságaival rendelkezik sőt, 2 manáért (hiszen a eredeti Priest spell 4 manát kóstál) még egy 2/7-es minion is a pástra kerül. Egyetlen baj azért mégis van vele: igen drága az ereje ellenére is. Általában az Aggro paklik ellen kellenek a pást tisztító képességek, amit a meccs elején szokott az ellenfél elárasztani kis szörnyetegeivel, így a hatodik körben talán már túl kései a Horror. Második lapunk (Festeroot Hulk) kivételesen nem Neutral, hanem kasztspecifikus, méghozzá Warrior kártya. Igen jó ramp potenciált látunk benne (miután egy szövetséges minion támad, +1 támadási egységgel gazdagszik), viszont az 5 mana 2/7-es kezdő test igen gyenge és nem is éri meg. A kártya másik nagy problémája ezen kívül az, hogy nem éri meg üres boardra kipakolni (hiszen úgy nem tudja magát buffolni). A harmadig kártyánál (Splitting Festeroot) egy igen különleges effektet figyelhetünk meg. A 8 mana 4/4-es test Deathrattle-ként megidéz 2 darab 2/2-es Splitting Saplings-et, amelyek szintén rendelkeznek Deathrattle-lel (ők már "csak" 2 1/1-es fácskát fognak megidézni fejenként). Ha az ellenfélnél nincs Silence, akkor kész rémálom lesz a játék számára, viszont még így is nagyon drága kártya, egyedül a Deathrattle-je értékes.

Book of Specters

Ez az új Mage Spell a tipikus példája annak, hogy lehet egy kártya eszméletlen erős elméletben, de még közel sem biztos, hogy létezni fog olyan pakli, amibe belekerülhet. Miért mondjuk ezt? 2 manát kóstál és húzol 3 kártyát. Jobb lehet, mint az Arcane Intellect, hiszen olcsóbb és ideális esetben nem kettő, hanem három kártya ütheti a markodat. Viszont ha kihúzol egy varázslatot, akkor azt automatikusan eldobja. Így lehet (már ha az RNG Istene nem sajnál meg), hogy 2 manáért húzol 1 vagy 0 kártyát. Ez lesz az oka annak, hogy kétszer is meg fogja gondolni majd a játékos, hogy berakja-e a paklijába, vagy sem.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!