Jöhet ismét a dzsungel farmfieszta a 8.10-től?

Jöhet ismét a dzsungel farmfieszta a 8.10-től?

Gyorsabban jönnek majd a szörnyek az erdőben, de nem csak ez változik a következő frissítéssel. 

Nagyon belelendült a Riot a szezonközi frissítésekbe, a minap kijött 8.9-es patch alaposan megreformálta a mágusok manafogyasztási szokásait, mostantól jobban oda kell figyelnünk arra, hogy mikor és mennyit költünk spellekre. Ha még nem olvastad el a legutóbbi frissítési jegyzetet, akkor itt be tudod pótolni:

Itt a 8.9, mostantól sokkal jobban kell vigyázni a manára!

Hodi | 18/05/02 08:55 Új hónap, új patch, a nyolcadik szezonban ez szám szerint már a kilencedik. A május eleji frissítés fő fókusza a mana körül forog, ugyanis a Riot szerint mostanában túl könnyű varázslatokkal takarítani az ösvényt és még csak manát se veszítesz sokat a tárgyakból, alap statokból kapott mana és mana regen miatt.

A patch pedig még ki se hűlt, máris jönnek az infók az újabb és újabb változtatásokról. Az ADC-k és az őket érintő tárgyak komoly módosításokon mennek keresztül, a gyengítésre kerülő kritikus sebzés talán kevesebb véletlenszerű sebzést hoz majd a játékba, máshol viszont pont, hogy hozzátesznek a random faktorhoz. Ilyen a dzsungel területe, azon belül is a Sutyeráka Riot eredeti tervei szerint mindig csak egy lesz a pályán, de hogy épp melyik oldalon jelenik majd meg, az hasonló értesítési rendszerrel fog működni, mint most a sárkányoknál. 

A korábbi tervekre tucatnyi visszajelzést kaptak a fejlesztők, akik úgy tűnik, néhány tanácsot megfogadtak, így jelen pillanatban az alábbiak szerint változna az egyik legizgalmasabb poszt a játékban:

  • Továbbra is cél, hogy kevesebb legyen a gank, valamint az ösvényre helyezett nyomás a játék korai szakaszában
  • Csökkentik a manaéhséget azokon a hősökön, akikkel ma emiatt nehéz dzsungelezni. 

Van azonban néhány dolog, amit újragondolnak a visszajelzések alapján:

  • Nem biztos, hogy több dzsungelharcot szeretnének a két erdész között, ugyanis azzal nagyon beszabályoznák őket, ráadásul biztos, hogy emiatt mindenki a játék korai szakaszára kihegyezett hőst választana
  • Ugyanez igaz az optimális dzsungel útvonalra is: nem szeretnék, ha mindenáron egyetlen lehetséges, ideális dzsungel útvonal lenne

SutyeRock

Az öreg sutyi logikáját is újragondolják, ugyanis már azzal előnyből indul valamelyik oldal, hogy a folyó melyik oldalán jelenik meg a lény. Erre azt a megoldást találták ki, hogy a játék legelején mindkét oldalon lesz egy rák, és amikor mindkettő meghalt egyszer, akkor onnantól mindig csak az egyik oldalon jelenik majd meg, ezzel csökkentve a totális véletlenszerűséget. 

A Sutyerák ráadásul mostantól szinteződé, 1-9-es szintig egyre több XP-t és aranyat ad majd.

Szörnyek újraéledési ideje

Az igazán izgalmas pedig ez: a camp-ek újraéledési idejét 2:30-ról 2:15-re csökkentik, legalábbis teszt jelleggel. Ez a gyakorlatban két dolgot fog jelenteni:

  1. nagyobb hangsúlyt kaphatnak az olyan hősök, akik farm orientáltak ÉS gyorsan tudnak a dzsungelben takarítani. Gondoljunk csak Shyvanara, Master Yi-re, vagy éppen Nocturne-re. A cél: minél gyorsabban minél nagyobb előnyt kialakítani és utána gankelni / átmenni az ellenfél dzsungelébe és ott is kitakarítani.
  2. Ezzel az ösvényekre kisebb nyomás helyeződik majd, ami szintén egybevág a Riot törekvéseivel, hiszen így több lehetőséghez jutnak majd az ösvényjátékosok, bátrabban lehet majd rizikósabb megmozdulásokat csinálni.

Persze a "hülyére farmolom magam" taktikát azzal kompenzálják, hogy 10%-kal csökken a dzsungelből kapott arany. És még egy fontos dolog: ez csak azokra a camp-ekre vonatkozik, amelyek nem adnak buffot (tehát piros, kék, sárkány, Baron nem tartozik ide).

Az AP orientált dzsungeleseknek pedig van még egy jó hír: a PBE-n már bent van egy újfajta Runic Echoes, aminek a passzívja elég izgalmasnak tűnik:

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!


A borítóképet itt találtuk.

Kövess Minket!



Közvetítések