A Battle Royale-ba megérkezett a meteor, a Save the World pedig új eventtel gazdagodott!
Meglehetősen sokat kellett várnunk rá, de végül csak befutott a hivatalos frissítési napló is, amely ez alkalommal is terjedelmesre sikerült. Megérkezett a meteor a Battle Royale szigetére, illetve a Save the World mód is eventtel vág bele a negyedik szezonba. Nézzük is, hogy miből élünk!
Általános
- Az Input beállítások most már játékmódonként külön alakíthatóak
- A beállítások menüpontba a szövegek helyére ikonok kerültek
Hiba javítások:
- Javították a textúra betöltési problémákat, amik távcsőbe nézéskor jelentkeztek
- Néhány objektum textúráján is javítottak
- Javították, hogy a HUD-on néha helytelen lőszerszám jelent meg
Battle Royale
Játékmenet
- Az építmények a kezdő szigeten most már elpusztíthatóak
- A fejlövések mostantól nagyobb hangsúlyt élveznek, mint a test egyéb találatai
- Valamivel csökkentették a karok hitboxát, nehezebb lesz a karlövés
- A sebzésértékeket mostantól a spectate-elő játékos is látja
- Egy játékos kiütése a szigetről mostantól ugyanúgy megadja a gyilkossági pontot
- A zuhanási magasság mostantól láthatóvá válik az elimination sávban, hogyha a játékos egy másik játékos miatt esik le
Javított hibák
- Javították a hibát, ami miatt úgy láttuk, hogy az ellenfél építménye ott van a levegőben miután elvileg már ledöntöttük
- Javították a hibát, ami miatt néha nem kaptuk meg a gyilkosságért járó pontot, ha egy ellenfél alól kivágtuk az építményét
Felület
- A Lockerben mostantól bejelölhetünk kedvenc tárgyakat
- Random Outfit választó funkció került a Lockerbe
- Amikor az autorun funkció aktív mostantól egy ikon jelzi
- Az 4. és 5. fegyver slot mostantól az 5. és 6. gomb helyett a Z és X billentyűn található alapvetően
- Támogatottá vált a 4:3-as képarány
Javított hibák
- Elhárították a hibát, ami miatt beragadtunk az inventoryba, ha sokszor nyitottuk meg és zártuk be egymás után
Fegyver és tárgyak
- A Crossbow-t kivették
- A rakétavető célkeresztje függetlenné vált a mozgástól, mindig ugyanakkora
- Növelték a láma elleni csákány sebzést 50-re
Javított hibák
- Javították a hibát, ami miatt nem volt lőszer a ládából kiesett és azonnal fölvett fegyverekben
- Többet nem lehet sprintelve egymásután gyorsan gránátokat hajigálni
- Javították a hibát, ami miatt a Builder Prot használva tüzelt a karakterünk bizonyos esetekben
- A Clinger mostantól rátapad az érkező Supply ládákra is
Replay system
- Hozzáadtak egy valós idejű játékos listát a funkcióhoz
- Egy replayt elhagyva mostantól a replay menübe érkezünk vissza
- A replayek mostantól csak 32 karakterből álló névre nevezhetőek át
Animációk és lőszerek
- A Hunting Rifle alapkinézete és animációi frissítésre kerültek
- A shotgunok, a Revolver, a Hand Canon és a Rocket Launcher új váltási animációt kapott
- A vihar szele mostantól megtépi a fákat
Audio
- Finomítottak a shotgunok hangjain
- Eltérő hangeffekteket kaptak a különféle mértékű zuhanások
Teljesítmény
- Javítottak a játékosok kezdő szigeten látható mozgásán
- Amennyiben sok játékos van egyszerre a képernyőn, kevésbé lesznek részletgazdagok
- A konzolokon optimalizáltak az Input/Output teljesítményen
Save the World
- Az ellenfelek megölésével van esélyünk lootot kapni belőlük
- A mini bossok dobhatnak úgynevezett Cache-eket, amelyeket a küldetés végén nyithatunk ki
- A pályákon található ládák szintén dobhatnak ilyeneket
- Új Blockbuster Event indult
- A loot lámák ára a felére csökkent
Ez a frissítés rettenetesen gazdag volt, még úgyis, hogy mi csak az igazán fontos elemeket emeltük ki, a teljes, mindenre kiterjedő patch note-ot itt találjátok, az új Battle Pass-ról írt beszámolónkat pedig erre keressétek.
Végül de nem utolsó sorban, a harmadik szezon emlékére álljon itt ez a remek kép! Ennyi mindent kaptunk a harmadik szezonban!
Most pedig irány questezni, elvégre rengeteg minden vár ránk!