Új részletek derültek ki a készülő Battlerite Royale játékmódjáról

Új részletek derültek ki a készülő Battlerite Royale játékmódjáról

A Stunlock stúdió fejlesztői a legutóbbi közleményükben elárulták terveiket a közelgő megjelenésű Battlerite Royale játékmód működéséről.

Alig egy hete jelent meg az első Twitter bejegyzés a Battlerite Royale játékmód érkezéséről.

Mostanáig semmit sem osztottak meg a fejlesztők terveikről, azonban a legutóbbi bejegyzésükben részletesen beszámoltak az új játékmód kapcsán az elképzeléseikről. A fejlesztők már korábban is dolgoztak battle royale típusú játékon, tehát a műfaj nem ismeretlen számukra. Sokakban felmerülhet a kérdés, hogy egy ilyen aréna játéknál, hogyan működhet egy ilyen mód. Szerencsére a fejlesztőknek konkrét és jól átgondolt elképzelései vannak a megvalósításról. Az új irányzatban is szem előtt tartják majd azt, ami a Battlerite-ot igazán egyedivé teszi. Egy új, de mégis ismerős Battlerite élményt szeretnének nyújtani ezzel a játékosoknak.

Főbb elképzeléseik

Játék során kisebb összecsapásokat szeretnének, ahol a képességeid döntenek a küzdelem kimeneteléről. A fejlődési rendszer képesség központú lesz, a már jól megszokott battlerite-ok formájában. Céljuk az is, hogy mindegyik hős egyaránt használható legyen, bár nem tagadták, hogy lesznek olyanok is, amik erősebbek lesznek a többieknél az adottságaiknak köszönhetően. A hagyományos „ha meghaltál, kiestél” játékmenet lesz várható. A meccsek időbeli korlátozása miatt, a royale játékok elengedhetetlen része, a folyamatosan szűkülő kör is szerepelni fog a funkciók között. A legfőbb elképzelésük az, hogy gyors, szórakoztató és izgalmas meccseket játszhassanak a játékosok.

Játékmenet

Az új játékmódban húsz ember fog összecsapni egyedül, vagy két fős csapatokban a végső győzelemért. A játék elején karaktereink képességeiktől megfosztva landolnak majd a pályán. A meccs során képességeket és felszereléseket kell majd keresnünk, hogy hősünket fejleszthessük és erősíthessük. Ha legyőzzük a szembekerülő ellenfeleket, az általa szerzett loot-ot is magunkévá tehetjük. Az alapszabályok a többi ilyen típusú játékból már ismerősök lehetnek. Egy meccs nagyjából tíz perc hosszúságú lesz, ezért, -ha kevés időnk is van játékra-, akkor is lenyomhatunk majd egy-két kört.

A pálya

A fejlesztők állítása szerint, jó nagy pályára számíthatunk. A felfedezés fontos része lesz a játékmenetnek. Ez külön izgalmas, mivel különböző területekre osztották fel a szigetet, ahol megtalálhatóak lesznek kisebb falvak, erdők, sötét temetők, vagy romos templomok.

Egyenlőre nem adtak pontos megjelenési dátumot, de terveik szerint júliusban már tölthető lesz Steam-ről a frissítés. Érdekes vállalkozásra szánták el magukat, reméljük nem törik bele a fejszéjük ebbe a nagy fába.

Nektek, hogy tetszik az új játékmód? Kipróbáljátok majd?

KÖVESS MINKET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Közvetítések