A Fortnite a világ legsikeresebb játéka, de ez nem zavarja meg az EA-t vagy az Activisiont

A Fortnite a világ legsikeresebb játéka, de ez nem zavarja meg az EA-t vagy az Activisiont

Érdekes statisztikák láttak napvilágot, miszerint nem más cégektől húz el játékosokat a Fortnite, hanem inkább újakat hoznak.

A Fortnite elképesztően sikeres, de ezt már szerintem senkinek sem kell bemutassam. Csak márciusban 223 millió dollárnyi hasznot hozott,- és az áprilisi statisztikákról még nem tudunk semmit. Mindezt pedig úgy, hogy a játék ingyenesen játszható, és csak a Battle Passt vagy a kozmetikák azok, amiért igazi pénzt adhatunk ki. Az ember azt gondolná, hogy szinte mindent magához vonz, mint valami mágnes, a többi játékipari cég pedig szenved. Az érdekesség, hogy ez egyáltalán nem így van! Természetesen vannak kivételek, hiszen a PUBG, a CS:GO és a H1Z1 is rengeteg játékost vesztett, akik legtöbben a Fortnite-ra váltottak, de ez nem csak az Epic sikere, hanem a többi játék fejlesztőinek a bukása is. Ettől függetlenül ők csak azok, akik erősítik a szabályt, hiszen az EA és az Activision Blizzard vezetői szerint, nemhogy rosszat tesz a játékiparnak, de még az ő számaikon is javít a Fortnite.

Az EA, akik uralják a legtöbb sport szimulációs játékot és a Battlefieldet összesen 3%-kal növelték meg a részvényeik árát az előző hónapban és ebben az évben már 20%-os növekedést értek el, míg a másik megemlített cég az Activision Blizzard, akinek a kezébe van többek közt a WoW, az Overwatch, a HS és a Call of Duty 12%-os növekedést ért el idén.

Blake Jorgensen az EA COO-ja például a következő nyilatkozta:

"A Fortnite rengeteg fiatalembert hoz be az iparágba, ami hosszútávon nagyon jót tesz a műfajnak és az üzletnek is."

Az Activision Blizzard CEO-ja, Bobby Kotick is egyetért Jorgensennel:

"A játékok folyamatosan fejlődnek és megújulnak, ami segít az egész iparágnak. Ez pedig a Fortnite esetében sincs másképp. Ez a játék rengeteg új játékoshoz ér el nemtől és életkortól függetlenül, ami sokat segít azon, hogy a játékok még népszerűbbek legyenek."

Ettől függetlenül az elemzők még mindig figyelemmel kísérik, hogy a Fortnite mennyiben befolyásol játékipari és egyéb cégeket is, hiszen az egyik Wall Street elemző megkérdezte Imran Khan-t a Snapchat stratégia felelősét, hogy visszaestek-e a használók számai, mivel annyit Fortnite-oznak és PUBG-znak az emberek.

"Ezt sajnos nem tudjuk megítélni, de már játszottam a játékkal, mivel a nyolc éves kisfiam nagy rajongó,  -de ebben a pillanatban tényleg nem tudom megmondani, hogy mekkora hatással van a platformunkra."

KÖVESS MINKET FACEBOOK-ON!

Cover: dexerto.com

Kövess Minket!