Érdekes kombinációk a The Witchwood berkeiből

Érdekes kombinációk a The Witchwood berkeiből

Ismerjétek meg a legőrületesebb kombókat, amik a The Witchood megjelenése után váltak lehetségessé!

Egy új kiegészítő megjelenésekor a vállalkozó szellemű játékosok gyakran, szinte egyből elkezdik keresni a lehető legjobb meta deckeket. Azonban vannak olyanok is, akik megelégednek azzal, hogy a legőrületesebb kártyakombinációkra rájönnek és megpróbálják azokat az élő szerveren is kijátszani, tisztán a móka faktor kedvéért. Ezek a kombinációk általában egyszeri alkalomra szólnak, később sem kerülnek bele a sokak által kedvelt paklikba, hiszen nagyon nehéz összehozni őket. Viszont ez semmit sem vesz el különlegességükből! De nem is húzom tovább az időt: nézzük meg, hogy hogyan működnek ezek a hírhedt kártyapárosok! Vigyázat: A Shudderwock OTK kombója nem jelenik meg a cikkben, mivel nagyon sokan már a neve hallatára kiégnek és nem akarjuk, hogy komolyabb sérülésekkel gazdagodjatok a tudás mellé!

King Togwaggle Druid

A Togwaggle Druid ötlete ugyan nem a Witchwood megjelenése utáni találmány, azonban ebben az időszakban tudott végre kiteljesedni. A Kobolds & Catacombs királya igaz, hogy trükkös lap, de Battlecry-jának köszönhetően nem sikerült beváltania használóinak elképzelését. Most viszont végre minden megváltozhatott: a Witchwood Neutral Legendary kártyája Azalina Soulthief megjelenésének köszönhetően. Az alapötlet igen egyszerűnek tűnhet, de kivitelezésére sok türelemre van szükség! King Togwaggle-t ugyanis akkor érdemes lerakni a pástra, amikor paklidból már kifogytak a lapok és csak a kezedben található 1-2 darab (Azalina fontos eleme, így őt nem szabad eldobni). A paklik Togwaggle pástra kerülését követően kicserélődnek, így máris több lappal rendelkezel, mint pár másodperce és ellenfeled lesz az aki a következő körben már fatigue sebzést is elszenvedhet! Azonban a másik játékos kap egy 5 manás varázslatot is, amivel a következő körben már vissza is cserélheti a paklikat, így semmissé lesznek erőfeszítéseid. Ezért is kell Azalina-t ugyan abban a körben kijátszanod: ő lemásolja és helyettesíti a saját kezedet az ellenfeledével, így máris megkapod azt a varázslatot amit King Togwaggle az ellenfelednek adott.

A kombót Wild-ban érdemes tolni, ugyanis ott az Aviana és Kun the Forgotten King kombinációval ez könnyedén sikerülhet. De ha mégis normál módban próbálkoznál, akkor isvan megoldásunk! A Druid legendás fegyvere, a Twig of World Tree megsemmisülése után, újra 10 manával rendelkezel (olyan mint egy pici Kun). Emiatt pedig már arra is figyelned kell, hogy mire ki tudod játszani a kombódat a fegyvernek csak egy töltése legyen!

Witching Hour és Devilsaur

A Charged Devilsaur és Carnivorous Cube Druid már a Kobolds & Catacombs idején is használt kombináció volt, de ha jobban belegondolunk akkor a Cube nem csak ezt a mókás kombinációt aktiválta. A Witchwood megjelenésével viszont továbbfejlődött ereje - a Witching Hour segítségével. 

Egyszerű a magyarázat itt is: a Devilsaur egy Beast, pontosabban az egyetlen Beast a paklidban. Mivel az, hogy nem tud hőst támadni pástra kerülésekor a Battlecry-a, így ha más módon idézik le, már nem él ez az opció. Miután meghal a páston egy sima, a Witching Hour visszahozza a 7/7-es Charge-al rendelkező lényt és kezdődhet is a móka. A legjobb összeállítás itt, ami OTK-hoz vezethet egy Alexstrasza az ellenfélre, majd támadás a Twig of the World Tree-vel; azonban most is fontos, hogy csak egy töltése legyen a fegyvernek. Így visszanyersz 10 manát, és két Witching Hour kijátszását követően ellenfeled máris halott. 

Velen és Vivid Nightmare

Ezzel a deck-el a Witchwood megjelenését követőn találkozhattunk, azonban mára már mondhatjuk, hogy nyugdíjba vonult. Ereje viszont még mindig zabolázatlan: ha szeretnél 1 kör alatt 40 sebzést okozni 2 Mind Blasts-al akkor biztos, hogy ez a te paklid! Az első és legfontosabb dolog a paklid helyes építése kell, hogy legyen! Nem szabad túl sok miniont belepakolnod, ezzel ugyanis a kombó sikerességét kockáztatod! Ezért maximum 4 lénynek van helye, amiből az egyiknek Radiant Elemental-nak, a másiknak Prophet Velennek kell lennie. A másik kettő te magad választhatod ki, viszont ilyenkor ajánlatos inkább a kártya húzással rendelkező minionokra koncentrálni.

A kombó végső soron a Lesser Diamond Spellstobe köré épül, ami az utolsó fomájában 4 különböző lényt hív vissza a pástra harcolni. Miután legalább egy Radiant Elementalod és a Velened meghalt, kell kijátszanod a 7 manát kóstáló Spellstone-t, ezután az egyik Vivid Nightmare-t a Radiant-ra, a másikat pedig a Velen-re kell tenned, így egy Mind Blast-od 20 sebzést okoz majd. Ha azonban csak 1 Mind Blast-ot szeretnél elhasználni arra is van megoldás: 1 Radiant Elemental-nak a páston kell lennie, így miután kijátszod a Spellstone-t mindkét Vivid Nightmare-t a Velen-re nyomhatod. Ezzel azt érheted el, hogy 1 Mind Blast pont 40 sebzést jelent majd az ellenséged arcába. 

Boars, Dire Frenzy és az Emeriss

Már a Stonetusk Boar és Dire Frenzy kombináció is igen veszélyesnek bizonyul, az 1 mana 4/4-es Charge-ál kevés jobb dolog van! Vagy mégis? A kombináció lényege, hogy várj egészen addig, amíg 3-4 darab már felbuffolt, 4/4-es Boar kerüljön a kezedbe (ezt legegyszerűbben egy Tol'vir Warden kijátszásával tudod elérni). Miután eljön a megfelelő pillanat, kijátszod Emeriss-t, aki megduplázza a statokat. Na az 1 mana 8/8-as Charge-al rendelkező Beast tényleg mindent visz! Ha sikerül egymás után 4 darabot úgy kiraknod, hogy semmi nem áll az utadba, akkor máris 32 sebzést oszthatsz ki, azonban ezeket legtöbbször érdemes az ellenfél arcára tartogatni. 

Clockwork Automaton Hunter

A Clockwork Automaton-t már megjelenésekor egyből az Odd Hunterek paklijában látták viszont a szakértők, a dupla sebzés a már azon kívül is, felerősített hősképességnél ugyanis nagyon hasznos dolog. Ebben a kombinációban ezeken a kártyákon kívül újra visszaköszön a Cube, amelyet a Hunter egy Play Dead-el könnyedén aktiválni tud. A képlet itt a következő: 10 mánánál kijátszod a Clocword Automaton-t majd őt megeteted a Cube-al és itt tovább is adod a kört. Ebben a pár percben nagyon sok minden rosszra fordulhat, egy Silence vagy egy egyszerű Transform keresztbe húzhatja a számításaidat, viszont ha sikeresen túléled és még használható is marad a Cube-od akkor szinte már biztos a győzelmed. A következő körben már csak két Play Dead-et kell kijátszanod ami azt jelenti, hogy 4 Automaton lesz a pástodon. Ezt pedig, ha jó diák módjára felszorozzuk akkor 3x2x2x2x2 sebzést jelent, ami összesen 48-ra jön ki. A felesleges manával azt csinálsz amit szeretnél, mi ajánljuk, hogy ha lehetőséged nyílik rá rakj le még egy Automaton-t, mert így már 96 sebzéssel bír majd a Ballista Shot. 

Ratcatcher és Wrathguard 

Ez az általunk bemutatott legnehezebb kombináció, viszont borzasztó mókás! Sok lap kell hozzá, azonban már ezek felével is igen szép sebzést tudsz okozni ellenfelednek, de mégis a teljes kombó az igazán szép és elegáns módszer. 

Elsőként egy Summoning Portalnak, Brann Bronzebardnak és Glinda Crowskinnek kell a pástra kerülnie. Ezt követően még egy random miniont ki kell játszanod, de az is megteszi, ha már van a pástodon egy, viszont minél jobb statokkal rendelkezik annál erősebb lesz a kombó. Ez után jöhet a Ratcatcher amivel megeszed az adott lényt. Mivel Brann a páston van, így kétszer történik meg a lakoma és duplán szerzi meg azokat a bizonyos statokat. Gilda-nak köszönhetően a Ratcatcher Echo-val is rendelkezik majd így ha még egyet leteszel akkor a már felbuffolt Catcher-t kétszer is elfogyaszthatod, ennek köszönhetően egy hatalmas test áll majd a rendelkezésedre. Már csak egy Wrathguard hiányzik a teljesség jegyében amit Treachery-vel az ellenfelednek adhatsz, így hatalmas sebzést szenved majd el még úgy is, hogy nem az arcára mész. 

KÖVSS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!