A paklik gerincei nem változnak, de a tech lapok sokszor igen. Persze más a ladderre vagy egy versenyre készülni, -viszont a profik választásait érdemes megnézni, és akár alkalmazni is.
A HCT tornákon a világ legjobbjai csapnak össze, akik vélhetően a paklialkotásban is ott vannak a szeren. Persze a paklik szempontjából nem várhatunk sok meglepetést, viszont a tech lapok már egy másik történet. Lássuk milyen szokatlan kártyákat találunk a profi deckekben.
Spiteful Druid Tech
A deck tele van lényekkel, gyakorlatilag csak két Ultimate Infestation az, ami a varázslatokat képviseli. Emiatt persze lehet rugalmasan kezelni és olyan kártyákkal feltölteni, ami szerintünk igazán jó a meta ellen. Ezt a HCT keretein belül láthattuk is, ahol többen nem éppen megszokott lapokat pakoltak ebbe a deckbe.
Hungry Crab
A Murloc Paladin egyre népszerűbb a ladderen, versenykörnyezetben pedig talán még annál is jobban szeretik a játékosok. Pont emiatt a Hungry Crab iszonyatosan erős lehet. Az már tökéletesen elég, ha lekap egy Murloc-ot, hiszen az alapból egy tempó változás, de a buff miatt, hatalmas előnybe is kerülhetünk.
Druid of the Claw
Itt a meglepetés ereje a legfontosabb. A Druid 5 manás lénye, a kaszt egyik legtöbbet játszott kártyája, viszont az utóbbi időben picit háttérbe szorult. A Spiteful Druid esetében viszont jó szolgálatot tehet, ha a Charge opciót választjuk letételekor, -hiszen bevihet 4 extra sebzést, amire nem igazán számít az ellenfél.
Mindblast Priest Tech
A Scaleworm nem rossz lap és még illik is a Dragon csomag mellé, viszont az adatok alapján ez a lap járul hozzá legkevésbé a sikerhez. Ezért mostanában a ladderen és persze a versenyen is sokan válnak meg az egyik példánytól, hogy több tech lapot tudjanak bepakolni. Egy Skulking Geist, egy Acidic Swamp Ooze vagy akár egy Harrison Jones simán elfér a helyére.
Even Paladin és Tempo Mage Tech
Amani Berserker
Ez a lap már a ladderen is kezd elterjedni, mint egy stabil 2 manás lény. A legérdekesebb, hogy Uther és Jaina is kettőt szokott bepakolni. Az egyik ok talán az, hogy nagyon sok olyan Pala deck van, ami 1 manás lényekkel rakja tele a pástot és azok miatt nagyon gyorsan aktiválódik a képessége. A Mage esetében pedig, a ping könnyen aktiválja, ha pedig már egyszer be tud ütni arcra, akkor az majdnem egy Fireballnak felel meg.
Quest Rogue Tech
Valeera the Hollow
Eddig a Rogue DK nem igazán váltott stabil helyet ebben az archetípusban, de sokan kísérleteznek vele. Az alkalmazása rugalmas, hiszen segíthet a küldetés befejezésében, -de abban is, hogy túléljünk egy kört, mielőtt előkészítenénk a rohamunkat.
Control/Cubelock Tech
Clockwork Automaton
Mielőtt félreértés lenne, ezt a lapot a DK lerakás után kell kipattintatni, akkor 6-ot sebez és 12-őt gyógyít, ami azért nem túl rossz. Ezzel meg lehet nyerni a Fatigue párbajokat.
Warrior Tech
Azalina Soulthief
Ezt a kártyát sokan az agresszív deckekbe várták, viszont nem csak erről lehet szó, sokkal inkább használható kulcs lapok megszerzésére. Teszem azt, ha Rin meghalt és elkezdte kijátszani a Seal-eket, akkor el lehet lopni az egyiket vagy akár magát Azarit is, -és már nem csak a mi, de az ellenfél paklija is ment a levesbe.