Mennyire erősek a Taverns of Time Aréna kártyái?

Mennyire erősek a Taverns of Time Aréna kártyái?

A nemsokára érkező esemény az Aréna állóvizét is jócskán felkavarhatja. Nézzük hát meg mennyire erősek a nemrég bejelentett Aréna kártyák!

A hamarosan beköszönő Taverns of Time (június 11. - július 2.) esemény nem csupán aranyat és dustot hozhat a vállalkozó szellemű játékosoknak! Az Arénában 28 darab –speciálisan erre az időszakra kifejlesztett– kártya teszi majd tiszteletét, és borzolja a játékosok idegeit. A legtöbb bemutatott lap effektje egyszerűen elképesztő; már ránézésre nagyon erősnek tűnnek, így érdemes lehet picit jobban megismerkedni velük, mielőtt egy újabb Arénába kezdenél. Nézzük is hát meg, hogy melyek azok, amiket érdemes lesz kiválasztani a három felajánlott lap közül!

Neutral kártyák

Temporal Anomaly
Egy igen jó lapról beszélhetünk, azonban nem neveznénk teljesen Neutralnak, inkább egy picit hős-orientált. Az egyetlen probléma vele, hogy nem ér semmit, ha a kezdőkezedbe kerül, mivel a húzás aktiválja effektjét, így –ha lehetőséged nyílik rá– keverd vissza a pakliba.

Murozond
Nagyon érdekes, és egy eszméletlen effekttel rendelkező kártya, azonban nem ajánljuk,hogy kiválaszd, mikor telefonról játszol. Ilyenkor gyakran előfordulhat majd, hogy túlhúzod magadat, esetleg több kombinációt tartasz a kezedben mint amennyit fel tudsz ismerni, –viszont az időkorlát nem fogja megengedni azt, hogy rendesen átgondold a lépéseidet. 

Possibility Seeker
Igazából személyében egy Chillwind Yeti-ről beszélhetünk, ami még egy különleges effekttel is rendelkezik. Az effekt első felét mi jónak, hasznosnak mondanánk, azonban fontos lesz mindig átgondolni még egyszer a mozzanatot –és a kártyáidat megszámolni mielőtt kijátszod a lapot–, nehogy a csöbörből abba a bizonyos vödörbe ess végül!

Timeline Witness
Hasznos effekttel rendelkező lény, viszont nagyon picike testtel, így a túlélés számára kétséges. Tempo paklikban tudnánk elképzelni de ott inkább a jobb 3 manás minionok között.

Wildlands Adventurer
A kártya magas variációs lehetőségekkel rendelkezik, sőt szinte biztos, hogy jó pár mókás pillanatot fog okozni kijátszását követően. 

Stasis Dragon
A lap végső soron nem olyan rossz, mint amilyennek először tűnik. Eldobod ugyan a hatodik köröd de annak reményében, hogy a nyolcadikra egy értékes trade-et tudj véghez vinni, legalábbis akkor, ha managörbén játszol. Azonban megengedni magadnak ezt a fajta tempo veszteséget, nem biztos, hogy a legjobb ötlet.

Chromie
Chromie egy picit Elise the Trailbalzerre emlékeztet minket. Igaz, hogy ez a leányzó nem lezárt paklit kever a deckedbe, hanem négy különböző spell-t, azonban a mechanika hasonló. Egy kis tempó veszteséget sajnos ő is jelent: 4 mana 4/4 és azonnali effekttel nem rendelkezik, sőt az is félő, hogy nem sikerül az összes bekevert lapot felhúznod. Mi kétszer is meggondolnánk használatát.

Infinite Murloc
Ez az igen furcsa kinézetű Murloc a Jade Idol újabb verziójának is elmehetne - azonban még mindig nem az igazi, mivel lehetetlen megjósolni, hogy kifizetődő lesz-e a paklidban.

Timeway Wanderer
Egy újabb különleges kártya, amely sokakat az Ethereal Conjurer-re emlékeztethet, ami, –mint az gondolom ti is tudjátok– nagy sikernek örvendett Aréna-szerte. Azonban ha kettőt össze kell hasonlítanunk, akkor az újabb verzió felé dől a mérleg nyelve: ugyanis azon kívül, hogy felfedezed az adott varázslatot, árát még 5 manával is csökkented, viszont még így is csak a következő körödben játszhatod ki legkorábban.

Timebound Giant
A 8/8-as test a nyolcadik körödre mindössze 7 manát kóstál majd és onnan csak egyre jobb lesz. Nemesedik, érik mint az a bizonyos jó bor a pincédben. De ne aggódj, mert megsürgetheted lekerülését pár kártyahúzó trükkel, ha szeretnéd.

Druid kártyák

Flash Forward
A szimmetrikus effektet általában nagyon rosszak az Arénába, ugyanis gyakran az ellenfeled kaparintja meg először az előnyt belőlük.

Harbinger of Catastrophe
Hasonló a története mint az előző Druid kártyának, kivéve, hogy az effekt először a te köröd elején aktiválódik. A lerakott minion nem veszít semmilyen statisztikájából a varázslat hatására, viszont ha hátrányban vagy, akkor nem éri meg vele szórakozni. Ez inkább ilyen "ha nyerek akkor már teljesen nyerjek" kártyának tudható be.

Hunter kártyák

Cronoshot
Egy plusz manás Sap, ami ellenfeledtől kettőt vesz el, na most őszintén...kell ennél több? Ez a kártya közel van ahhoz, hogy azt mondjuk rá broken, főleg ha belegondolunk abba, hogy a már amúgy is drága minionokat akár játszhatatlanná is teheti.

Infinite Wolf
Nagyon érdekes és igen hasznos kártya: egy picit úgy funkcionál, mint egy hamis Kill Command mivel először gyengén, majd a későbbiek során egyre nagyobb erővel tud támadni. 

Mage kártyák

Consider the Past
A Devour Mind és a Cabalist's Tome is nagyon jó lapoknak számítottak az előző Aréna metákban, így ezzel sem lesz probléma: az biztos, hogy nem kerül annyiba, mint kellene neki, ami az ilyen értékes kártyáknál, már alapból csak jót jelenthet.

Cavern Dreamer
Egyszerűen undorító. Egy Primordial Glyph ami egyre értékesebbé válik a körök előrehaladtával. Sőt, ahhoz is igen olcsó, hogy egy esetleges pásttakarítás után dob le az üres mezőre. Ez a kártya biztos, hogy sokak által kedvelt lesz!

Paladin kártyák

Blessing of Aeons
Ezt a kártyák nyugodtan kinevezhetjük a Paladin Feral Gibberer-jének és biztos, hogy legalább ugyan annyira hasznos lesz a játék megnyerésének szempontjából, mint a kis szőrös lényecske. Borzasztó olcsó és nagyon rugalmas, sőt egy aprócska lényt könnyedén hatalmas, fenyegető szörnyeteggé tud változtatni. Akkor azonban sajnos haszontalan, amikor le vagy maradva.

Bronze Broodmother
Az extra 1/1-es lény nagyon szép gesztus a kártya megalkotójától, de az is biztos, hogy az 5 mana nem éri meg az 6/6-osnak mondható lényt. Jó ha egy picit az átlagos Aréna kártyák felett helyezkedik majd el.

Priest kártyák

Reminisce
Egy 2 manás laphúzás, ami nem rossz, mivel nem 1 hanem 2 lapot kapsz az ellenfél varázslataiból, amelyeket a mérkőzés során elnyomott. Az talán az egyetlen negatív tényezője, hogy ebbe a Coin is beletartozik.

Ripple in Time
Nagyszerű rugalmassággal rendelkező kártya, azonban a minion választék gyérsége miatt gyakran végezheti egy rossz verzió a kezedben. De azért vannak olyan esetek is, amikor mondjuk egy Northshire Cleric vagy egy Shadow Ascendant akad a kezedben, ami szinte már egy korai nyereséggel érhet fel.

Rogue kártyák

Deja Vu
Teljesen pakli függő, hogy ez a kártya hogyan teljesít a mérkőzéseid alatt. Első pillantásra azt lehetne rá mondani, hogy egy sokkal kiegyensúlyozottabb Hallucination, ami gyakran az átlagosnál talán picivel jobb választásnak tűnhet.

Thief of Futures
Nagyszerű választás lehet ez a lap a Rogue-ok számára, ugyanis könnyedén hatalmas információmorzsával szolgálhat arról, hogy ellenfeled milyen paklit rakott össze. A saját magukat helyettesítő kártyák, mint például a Stonehill Defender vagy a Bone Drake nagyon népszerűek az Arénában, így ettől a laptól sem tudunk mást várni.

Shaman kártyák

Master of Realities
Egy sebzést feladni a Boulderfist Ogre statisztikáiból egy eszméletlen effektért, talán sosem érte meg még ennyire. Igazán elit kártyák kaptunk, még annak ellenére is, hogy a Shaman típusok általában a kontrollosabb játékot részesítik előnyben. Ez a lap azonban valószínűleg meggyőzi majd a tömeget!

Stasis Elemental
Egy újabb már kontrollosabb kártya, amely értékkel is rendelkezik: talán addig ki tudod húzni vele, amíg meg nem találod a már régóta keresett AoE sebzésedet, vagy nem. Mi el tudnánk viselni ezt a lapot konstruált módban is, kíváncsiak lennénk hatására.

Warlock kártyák

Rift Warden
Tetszik nektek ez 7 manás két kártya Cairne Bloodhof? Főleg úgy, hogy mostanában a kaszt nem igazán kap testesebb lényeket. Elég alacsony az 5/5 ahhoz, hogy amikor a managörbén játszod ki ne tűnjön fel ellenfelednek, vagy csupán ne érdekelje. Igaz megkapod a kívánt kontroll effektet azonban nem elég hasznos ahhoz, hogy akár csak opcióként szóba jöhessen. 

Grasp the Future
Ez az egyik legfurcsább lap az egész gyűjteményben. Első körben például nem is tudjuk, hogy mihez hasonlít jobban: egy Lunar Visions-höz vagy egy Primordial Glyph-hez? Nagyon nehéz egyelőre úgy megítélni, hogy még nem láttuk akcióban. Az egyik legnagyobb bukkanó ebben az esetben, hogy olyan hőshöz került a kártya, amely már alapból is rendelkezik beépített húzással hősképességének köszönhetően. Azonban minél később játszod ki, annál nagyobb értékkel rendelkezik; a meccs vége felé úgysincs már annyi elvesztegethető életerőd, és akár jó kártyákat is kaphatsz segítségével, méghozzá olcsóbban.

Warrior kártyák

Fatecleaver
Őszintének kell lennünk ebben az esetben is: nem igazán lehet foglalkozni magával a szöveggel. A 4/2-es fegyver mindig jól jön, a maradék effekt már csak plusz pozitívum benne.

Draconid Herald
Ez a kártya attól válik használhatóvá, hogy milyen lényt fedezel fel vele. Ha szerencsés vagy és egy Rush, Charge vagy Taunt minion bukkan fel, akkor az biztos, hogy a játék szempontjából meghatározó mozzanat lesz. 

KÖVSS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!