Az Epic megint bővítette a v4.3 patch note-ját, fontos változásokkal egészítették ki.
A keddi frissítés elég karcsúra sikerült az Epic részéről, szerdán ezt kiegészítették néhány fegyver változtatással. Szép kis Minigun buffokat kaptunk, most pedig a shotgunok, a trapok és a Jetpack volt fókuszban. Először is nézzünk a shotikat: elég komoly nerfek érkeztek mind a Pump Shotgunra, mind a Tacticalra.
- Pump Shotgun
- A fejlövés szorzó 2,5-ről 2,0-ra csökkent.
- Az alap sebzés 90/95-ről 80/85-re csökkent. (Előbbi szám a zöld, utóbbi a kék verzióra érvényes.)
- Tactical Shotgun
- A fejlövés szorzó 2,5-ről 2,0-ra csökkent.
A fejlesztők elmondták, hogy az utóbbi idő változtatásainak köszönhetően a shotgunokat sokkal gyakrabban használják, mint ahogyan azt ők szeretnék. Így gyengítenek rajtuk, továbbá megpróbálnak javítani a kezelhetőségükön, szeretnék egyértelműbbé tenni, hogy mikor találtuk el az ellenfelet, és mikor lőttünk mellé. Számos problémát azonosítottak a shotgunokkal kapcsolatban, amiket a közeljövőben megpróbálnak orvosolni.
A csapdákat a közelmúltban elég csúnya nerf sújtotta: 125-ről 75-re csökkentették a sebzésüket, ez pedig szinte használhatatlanná tette őket. Egy 200 hp-s ellenfél megöléséhez három szúrásra volt szükség, ami borzalmasan sok, sokszor egyet is nehéz elérni. Ezt a nerfet tetézi, hogy a gyengítés hetén kaptuk meg azt a küldetés, hogy öljünk meg egy ellenfelet trap használatával. A problémát az Epic felismerte, a változtatás pedig több, mint jól sikerült.
- A csapdák mostantól 75 helyett 150-t sebeznek.
Végül, de nem utolsó sorban pedig elköszönünk egy olyan tárgytól, ami igencsak megosztotta a közösséget. A Jetpack limitált idejű eszközként van jelen a játékban, eredetileg a Close Encounters játékmódhoz fejlesztették le, amit az Epic a játékosok égboltra épített bázisai miatt idő előtt kikapcsolt. A Jetpacket viszont bent hagyták a többi módban, hogy szórakozhassunk vele. Ez az idő viszont lassan letelik, –a Jetpack június 11-én reggel 8 órakor elhagyja a játékot. Reméljük, hogy idővel majd viszont láthatjuk.
Az Epic egyébként a Jetpackkel létrehozott egy új tárgykategóriát a "Limited Time Item"-et. Ide olyan tárgyak fognak tartozni, amelyek túl nagy mértékben változtatják meg a játékmenetét, ezért csak egy meghatározott időre lesznek elérhetőek.
Mit szóltok ezekhez a változtatásokhoz? Mostantól különlegesen óvakodnunk kell a csapdáktól!