Így lehetne rövidebb és sokkal hatásosabb a lootolás

Így lehetne rövidebb és sokkal hatásosabb a lootolás

Az auto pick up egy ismert funkció, de egy kicsit átalakítva lassan megérkezhetne PC-re is.

Sokszor előfordul a tapasztalatlanabb, de néha még a komoly skillel rendelkező játékosokkal is, hogy egyszerűen egy-két kill után túl sokáig lootolnak, amibe könnyen belehalhatnak, ha valaki éppen rájuk leselkedik. Ez idővel természetesen egyre gyorsabbá válik, de ha rengeteg halott ellenfél és loot ragad a földön, azt bizony át kell pásztázni és egyesével fel kell őket venni, –ami néha-néha még a profikat is megöleti. Erre lehetne megoldás az automatikus pickup, ami szokásos formájában csak tönkretenné a játékot a PC-n játszóknak, de egy kis finomhangolással könnyedén az egyik leghasznosabb funkció lehet a turbo building után.

A koncepciót egy Reddit felhasználó, név szerint Sora26 találta ki úgy, hogy csak két esetben vegye fel nekünk azonnal a játék a tárgyakat.

1. Automatikus Pick up, amikor ritkább fegyver van a földön

Ezzel minimális időt spórolhatunk, de sokszor elkerülnénk azt, hogy véletlen eldobjuk a legjobb fegyverünket vagy éppen nem vesszük észre, hogy egy ritkább AR van elrejtve, mint a miénk. Egy fontos kikötést még azért meg kell említsünk, hiszen sokszor nem szeretnénk ha a lila Famas-unkat lecserélné Golden Scar-ra a játék, így csak az azonos fegyverekből venne fel azonnal egy ritkábbat.

A gyakorlatban soha senki se szeretne magánál tartani egy rosszabb fegyvert. Így nem csak gyorsítaná a lootolást, de még problémát sem okozna a közösségben; hiszen aki hipster és inkább egy szürke AR-rel szeretné végigjátszani a meccset az nyugodtan visszaválthatja vagy éppen ki is kapcsolhatja alapból ezt a funkciót. A játék lényege az akció, és ez nagyban felgyorsítaná a két harc közti időket, –sőt, néha még életet is menthetne.

Ettől függetlenül egyetlen árnyoldala van ennek a megoldásnak is; hiszen ha éppen harc közben átsétálunk valakinek a lootján és felveszünk egy jobb shotgunt mint a miénk, –de amiben viszont pont nincs töltény–, akkor lehet, hogy egy kisebb idegbaj mellett szidjuk az Epicet, hogy ezt miért kellett belerakni a játékba.

2. Automatikus Pick up, ha olyan tárgy van a földön, ami stackelhető

Ezt már a töltényeknél megoldotta az Epic, így kicsit furcsállom is, hogy az egyéb, egy slotban gyűjthető tárgyakat miért nem automatikusan veszi fel a karakter. Soha sem láthattunk még olyat, hogy valaki, akinek öt Mini Shield-je volt, ne szeretett volna inkább nyolcat magánál tartani. De ugyanez a helyzet a többi gyógyító tárggyal, és a gránátokkal is. Egy kisebb hátrányt azért itt is illik megemlíteni, hiszen duo-ban vagy squad-ban, néha inkább a földön hagynánk azokat a healeket a társainknak, így egy kicsit meghosszabbítaná a csapatszintű lootolást ez a funkció,

A játék még mindig korai hozzáférésű, így könnyedén lehet, hogy erre már gondoltak a fejlesztők, –csak nem élvez akkora prioritást, mint más funkciók, vagy éppen annyi bugot hozott volna be, hogy inkább elvetették az ötletet. Ez esetben viszont maradjon is így, –hiszen inkább vesszük fel a földről mindig a tárgyakat, minthogy a végén egy hibának köszönhetően teljesen fegyver nélkül maradjunk.

KÖVESS MINKET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!