Három nap múlva érkeznek az újabb balanszok a játékba! Nézzük is meg, hogy milyen kártyákat pécézett ki most magának a Supercell.
Ma kaptuk a hírt, hogy június 4-én újabb balansz változtatások érkeznek a játékba. Minden lesz itt, mi szem-szájnak ingere: nerfek és buffok találnak majd gazdára, ami azt jelenti, hogy a már jól megszokott metát újabb változások rázhatják meg! De ne is húzzuk tovább az időt, nézzük meg, hogy melyek lesznek a most kipécézett lapok, és mi lesz a változtatás mögötti indíték!
Spear Goblins
A Spear Goblinok esetében buffok és egy kis nerf is érkezik majd. Ugyan sebzésüket 34%-al emelik a fejlesztők, melynek célja, hogy egyből kivégezzék a Skeletonokat, Bateket, viszont támadási sebességük 1,2 másodpercről 1,7 másodpercre növekszik ezt ellensúlyozva. Sőt, első támadásuk lassabban érkezik a játék során, mint a többi. Ez kétség nélkül talán az eddigi legnagyobb változtatás, amelyet a Supercell egy classic kártyával véghez vitt.
Goblin Hut
A Gublin Hut is kapott egy kis nerfet: a Hut életereje 60 másodpercről 50-re csökken június 4-ével. De nem csak ez az egy, amiben gyengítést szenvedhet el: a 12 Goblin helyett csupán 10 fog a legjobb esetben is előmászni rejtekhelyéről. Ezek a változtatások mind annak érdekében lépnek majd életbe, hogy azoknak a deckeknek a száma, amelyek egyszerre 3 Hut-ot tudnak a pályán tartani, csökkenjen a metában.
Mega Knight
Ez a nagy fiú nem a régi mióta ugrását gyengítették. Mivel a fejlesztők is belátták a problémát, így +23/%-ot adtak a már jócskán megnyirbált mozzanathoz, –azonban az aréna sebzése 7,5%-ot csökken majd.
Barbarians
A barbár lényecskék támadási sebessége 1,5 másodpercről 1,4-re növekszik a balansz keretei között. A fejlesztők azzal magyarázzák a változtatást, hogy nagyon kevesen használják őket, és ezzel a mozzanattal szeretnék népszerűsíteni a kártyát.
Battle Ram
A Battle Ram-et, amelyet sokan használnak az ösvény gyorsabb megtolására a barbárok hajtják végre, akiket vissza lehet lökni. Így kicsit értelmetlen az, hogy ennél a lapnál eddig ezt a lehetőséget eddig nem lehetett felhasználni. Mostantól azonban a Battle Ram-et is meg lehet majd zavarni egy Log vagy egy Barbarian Barrel segítségével.
Royal Ghost
A bukott király talán az egyik legtöbbet használt és legnagyobb nyerési rátával rendelkező kártya a játékban, így egy kis nerf rá is ráfér: láthatatlanná válását 1,2 másodpercről 1,6-ra növelik ezzel is esélyt adva például a tornyoknak a védekezésre.
Wizard
A Wizard egy igen népszerű kártya, –de nem ott ahol lennie kellene. Míg a közép kategóriás meccsekben előszeretettel használják, addig már a felsőbb régiókban alig találkozni vele. Aréna sebzésének illetve sugarának növelésével (a sebzést +2%-al, míg a sugarat +25%-al növelik), pedig éppen ezt próbálják elérni a fejlesztők. Igaz nem emeltek rajta sokat, viszont ez a kevés is számít: június 4-től kezdve képes lesz akár nála két szinttel magasabb lényeket is kivégezni, így remélhetőleg a Clan War-ok során is gyakrabban feltűnik majd.
Valkyrie
Mindenki kedvenc harcosnője is pozitív fejlesztések elé néz: a támadásokat +7%-al jobban viseli majd el illetve első ütése gyorsabb lesz, mint az utána következőek. Így sokkal nyugodtabban lehet majd használni a Goblin gang-ek esetleg Skeleton Army-k eltakarítására.
Ice Golem
Ez a fagyos lény folyamatosan az egyik legerősebb védekező egyed a játékban, így egy picit rajta is változtatni kell: 7%-al csökkentik strapabírását ezzel egy picit törékenyebbé téve, –de nem kell megijedni, azért még mindig nagyon hasznos lesz!