Az új aréna egyik üdvöskéje - Chromie és a veszélyes portálok története

Az új aréna egyik üdvöskéje - Chromie és a veszélyes portálok története

Ha szeretnétek jobban beleásni magatokat a Taverns of Time hátterébe, WoW-al kapcsolatos szálaiba, –akkor ennek végre elérkezett az ideje!

Arról már régebben is beszámoltunk nektek, hogy június 11-én egy eddig még nem látott esemény veszi kezdetét, ami nem csak a küldetésekre, de az Aréna mindennapjaira is nagy befolyással lehet. A 28 általunk is bemutatott Aréna specifikus kártya közül, azonban van egy, amelyik kiemelkedik a tömegből. Ő pedig nem más, mint Chromie. De ki ez a misztikus női gnóm, és mi köze van a Hearthstone-hoz?

Mennyire erősek a Taverns of Time Aréna kártyái?

A nemsokára érkező esemény az Aréna állóvizét is jócskán felkavarhatja. Nézzük hát meg mennyire erősek a nemrég bejelentett Aréna kártyák!

Az álruhás gnóm

Gondolom ti sem fogtok meglepődni akkor, ha azt írjuk, hogy Chromie is a World of Warcraft világából került be a Hearthstone mezejére, így karakterét inkább úgy mutatnánk be nektek, ahogyan sokan már ismerik. Chromie (eredeti alakjában Chronormu) nem feltétlenül az aminek látszik: a gnóm leányzó eredetileg sárkányként került bele a WoW-ba, méghozzá a Bronze Dragonflight csapat tagjaként. A csapat különlegessége, mint azt már ti is kitalálhattátok: hogy a sárkányok más lények alakját is fel tudják venni. Ezt a kis társulatot áldotta meg Aman'Thul az ősi titán, –ezzel varázserőt adva nekik, amihez ebben a csodálatos világban az idősíkok manipulációja is hozzá tartozik.A felelősség, amely ezzel a tevékenységgel jár azonban nagyon erős akaratot igényel, ezért a csoportban rengeteg szabályt állítottak fel a vezetők. Az egyik –és talán legfontosabb– ezek közül az, hogy nem szabad a halandókkal kommunikálni: ugyanis ez a legtöbb tagot ellágyítaná, ítélőképességüket befolyásolná. Egy szép napon a társaság vezetője –akit még a Hearthstone-ból is ismerhetünk– Nozdormu mégis nyomozni küldi Chronormut, méghozzá az emberek világába, ahol egy titkos csapat különböző kísérletekkel próbálta meg befolyásolni az idősíkokat. Szép lassan Chromie megszegi a Bronze Dragonflight-nak tett ígéretét, elkezd vegyülni az emberekkel, megszereti őket. Végül a vezetőség –látván, hogy mennyit tett eddig a halandókért–, kijelöli a sárkányt, hogy továbbra is segítsen Azeroth népének. 

A négy portál

Azt már az előbb is említettük nektek: Chromie és a Bronze Dragonflight hatalmas befolyással rendelkezik Azeroth idősíkjai felett. A World of Warcraft világában pedig a Caverns of Time egy furcsa, misztikus zóna Tanaris-ban, ahol rengeteg portálhoz lehet hozzáférni, amik a Warcraft különböző idősíkokba kalauzolnak el minket. Közöttük található a négy "historical epochs", amit a játékosok meglátogathatnak, és a fejlesztők választása Chromie kártyáinak esetében is pont erre a négyre esett.

Opening the Dark Portal

Ez a kártya visszadobja használóját a réges-régi múltba. A pontosság kedvéért: az események ebben a dungeon-ban a Warcraft I korai éveiben történnek, azaz 30 évvel a World of Warcraft előtt kezdődnek. Mindenki kedvenc parti felelősét, Medivh-et megszállta Sargeras, így ebben az időszakban próbálja megnyitni ezt a bizonyos sötét portált, Draenor-ba. Gul'dan-al közös próbálkozásai pedig számos idősíkot befolyásoltak és nem feltétlenül a jó irányba. Ez végül nagyon hasznos figyelmeztetésként szolgálhat a játékosok számára.

Battle for Mount Hyjal

Gyorsan ugorjunk is a Warcraft III-ra: a 25 emberes raid alatt, a WoW játékosok fel tudták fedni a játék végső küldetését. Ez a csata jelzi Azeroth harmadik háborújának végét, ugyanis itt sikerült a kalandoroknak, a Hordának és az Alliance-nek közösen legyőzniük a Burning Legion-t Scourge-al egyetemben. 

Escape from Drunholde

Ez az 5 játékos dungeon lehet talán a közösség kedvence: az Escape from Drunholde-ban te és csapatod visszautazhattok az időben, –és nem is akármilyen céllal. Segítenetek kell Thrall-nak megszökni Durnholde Keep-ből. Viszont ő még nem az a karakter, akire sokan emlékezhetnek: csupán 19 éves, és eddig ork rabszolgaként élte az életét. Az események a Warcraft II idősíkjában játszódnak egy picivel az után, hogy az orkok elveszítették a Második háborút.

Culling of Stratholme

Újra vissza kell kalandoznunk a Warcraft III-ba, méghozzá az In The Culling of Stratholme történetbe, –ahol öt játékosnak ismért egy igen ikonikus alakon kell segítenie. Most Arthas of Menethil szorul a kalandvágyó felfedezők segítségére. Ebben az időszakban Stratholme, a második legnépesebb városka a hallhatatlanok pestisével fertőződik meg. Ez az esemény jelöli az első pillanatát Arthas bukásának, ugyanis saját városának lakóit szeretné lemészárolni egy magasabb jó érdekében. Még Uther Lightbringer, egykori tanári és akkori jobbkeze sem hajlandó segédkezni ebben az őrült tervben. Végül Arthas kezébe veszi az irányítást, a kis dungeon csapatnak pedig segítenie kell neki ebben.

Kövess Minket!