Tovább folytatódik a balance megteremtése a Realm Royale harcterein

Tovább folytatódik a balance megteremtése a Realm Royale harcterein

Most kevesebb, ám annál fontosabb változtatásokkal érkeztek a fejlesztők!

A Hi-Rez Studios egy hete tette szabadon játszhatóvá legújabb vívmányukat, a Realm Royale-t. Ez egy olyan battle royale, amiben hatalmas potenciál van, –köszönhetően a benne elhelyezett class és képesség rendszernek. Az a sokszínűség, amivel a játék rendelkezik azt is eredményezi, hogy bőven van mit kiegyensúlyozni. Az öt class mindegyike számos képességgel rendelkezik, ezeken felül pedig jó néhány fegyvertípus is megtalálható a játékban! Az előző, igen terjedelmes frissítés tartalmát az alábbi cikkünkben találjátok!

Megérkezett a Realm Royale harmadik frissítése a teszt szerverekre

Heldeus | 18/06/13 16:10 Az alig egy hete játszható battle royale játékról a tegnapi napon írtunk először. Szerintünk megfelelő gondozással simán képes lehet felvenni a versenyt a piacon jelenleg uralkodó Fortnite-tal és PUBG-val. Erről az alábbi cikkünkben olvashattok bővebben. A Hi-Rez Studios battle royale játékában hatalmas potenciál van!

Mivel alfa verzióról beszélünk ezért a játék még sok helyen kiforratlan: egyes fegyverek túl erősek, mások túl gyengék, illetve vannak olyanok, amiket eléggé hasonlónak érezhetünk egy másik mordályhoz. A mostani frissítés során játszottak egy kicsit a számokkal a fejlesztők, hogy a játékmenet kiegyensúlyozottabbá és színesebbé váljon.

Játékmenet

Fegyverek

  • Heirloom Rifle
    • A két tüzelés között eltelt időt 0,9 másodpercről 0,49 másodpercre csökkentették
    • A sebzése bődületes nerfet kapott, 350/440/530/610-ről 220/275/330/385-re csökkentették
    • Cserébe a tár kapacitást 6-ról 12-re emelték
    • A fegyver pontosság rendszerét átdolgozták
  • Longbow
    • A nyílvessző sebességét 625-ről 900-ra emelték
  • Revolver
    • A két tüzelés között eltelt időt 0,45-ről 0,72-re emelték
    • A sebzését 220/275/330/385-ről 350/440/525/610-re emelték
    • A pontosságon és a visszarúgásán alakítottak

  • Throwing Axe
    • A sebzését 800-ról 900-ra emelték
    • A lövedék méretét 0-ról 0,5-re emelték
  • Shotgun
    • A célzás nélküli pontosság 70-ről 50-re csökkent
    • A célzás közbeni pontosság pedig 80-ról 60-ra
  • Crossbow
    • A lövedék sebessége 600-ról 700-ra emelkedett
  • Stone Spear
    • Az idő a burst lövedékek között 0,15-ről 0,1 másodpercre csökkent
    • A lövedék mérete 0-ról 0,5-re emelkedett
    • A célzás nélküli pontosság 97,5%-ra emelkedett
    • A célzás közbeni pontosság pedig 99%-ra

Általános

  • A chicken trophy (a jutalom, amit emberek befejezésért kapunk, és a Legendary fegyver craft elengedhetetlen eszköze) 60 másodpercig lesz felvehető a talajról
  • Sprintelés közben is láthatjuk most már a célkeresztet

Bug fixek

  • Javítottak egy hibát, ami a fegyverek zavartalan felvételét korlátozta váltás közben

Ez most egy jóval rövidebb eresztés volt mint az előző, de igen fontos változtatások vannak benne. Úgy néz ki, hogy a Heirloom Rifle-ből egy kisebbfajta golyószórót akarnak csinálni, ezekből a változtatásokból legalábbis erre gyanakszunk. A Revolver most már közelebb fog állni egy igazi Revolver erejéhez, –elvégre ezek a pisztolyok a kemény lövéseikről híresek–, a Legendary verzió 610-es sebzése pedig már elég jókat fog csípni. Szerencsére a Throwing Axe és a Stone Spear lövedékeinek méretein is változtatnak: láthatóak lesznek, így végre nem a "semmibe" halunk bele. Fontos, hogy ezek a változtatások már az éles szervereken vannak.

Amennyiben érdekel a játék, a Steam áruházban az ingyenes játékok között megtalálhatod. Ha pedig szeretnél csatlakozni Magyarország legnagyobb Realm Royale közösségéhez, azt oda, vagy a lenti bannerre kattintva megteheted. Látogassatok el a Paladins Hungary weboldalára is.

KÖVESS MINKET FACEBOOK-ON!


Kövess Minket!