Vajon jobb lesz a World PvP a Battle for Azeroth-ban?

Vajon jobb lesz a World PvP a Battle for Azeroth-ban?

Az egyik leggyakrabban felmerülő téma a World of WarCraft közösségben a World PvP; ugyanis a temérdek kiegészítő alatt számtalan változáson esett keresztül,– és általában rossz irányba.

A legnagyobb kritika ami éri egyértelműen az, hogy míg a Classic-ban sokkal élvezhetőbb volt –főleg úgy, hogy sokat találkoztunk ellenséges frakcióban lévő emberekkel–  mára már nem létező, és sok szerveren élvezhetetlen is. Ha nagy többségben van valamelyik oldal, akkor esélytelen a harc, valamint a repülés lehetősége miatt is elveszik a varázsa.
Ennek különösen nagy jelentősége lesz az új tartalomban, –hiszen az egész kiegészítő a szövetségek közötti konfliktusra épül–, és hol máshol lenne célszerű egy nagyobb volumenű újítás?

Természetesen még most is remek szórakozást nyújt az ellenséges városok vezéreinek likvidálása, de emellett sok hiányosság lelhető fel jelenleg a játékban.


A Battle For Azeroth-ban komoly változtatások lesznek, remélhetőleg ez visszahozza a régi élményeket a játékosok számára.
Bekerül ugyanis egy funkció, a War Mode –nem összekeverendő a PvE Warfrontal–, ami hasonlóan működik a mostani PvP kapcsológombhoz, azzal a különbséggel, hogyha ezt aktiváljuk, különböző jutalmakban részesülünk, hiszen nagyobb veszélynek tesszük ki magunkat.
Amikor bekapcsoljuk, akkor egy hasonló cross-realm zónába kerülünk, ahogy kimegyünk a területre, mint mondjuk egy battlegroundon, és hasonló játékosokkal találkozunk, akik ugyanúgy ránk vadásznak, vagy épp fejlődnek, gyűjtögetnek.
Amellett, hogy ez egy remek alkalom arra, hogy újraéljük a régi izgalmakat. Lehetőségünk van arra, hogy megkapjuk a bónuszt érte: 15%-al több tapasztalati pont szerzése (ez átalakul 10% extra jutalomra a World Questekből).
Azoknak sem kell csüggedniük, akik nem akarnak pvp-zni, mivel ez teljes mértékben opcionális. Tény, hogy többet kapunk ha mégis, de erről szól az új kiegészítő, –és bármikor ki-be kapcsolhatják ezt a funkciót.


Azért is lesz érdekes ez a rendszer, –hiszen kapunk ugyan két új területet–, viszont rengeteg küldetésünk fog szólni a másik frakció területeire, így folyamatosan ki vagyunk téve a veszélynek, hogy ránk támadhatnak.
Tény, hogy a csak PvE tartalomra fókuszáló játékosokat ez egy kicsit rosszul érintheti, mivel ha semmikor sem akarnak PvP-zni, akkor nyilván nem kapják meg az extra jutalmat. De nem jelent akkora kiesést, –főleg úgy, hogy cserébe nem kell harcolni folyamatosan megállás nélkül.

Fontos még, hogy nemsokára –hivatalos időpont ugyan még nincs, de olyan július 10. környékére tehető– érkezik a BFA Pre-patch, azaz a 8.0, elkezdődnek az első scenariok, és valószínűleg már bekerül ez az új rendszer. Tehát már nem kell sokat várni arra hogy megtudjuk, működőképes lesz-e a dolog. 

Hogy ez hogyan fogja megváltoztatni a World PvP-t, vagy a játékosok hozzáállását, az kérdéses. Nyilván –mint a legtöbb funkció–, ez is sok kritikát fog kapni, és sokaknak nem fog tetszeni, de az évek során már számtalan újítás jött a játékba, ami végül jobbá is tette azt, hiába nem szívlelték meg az akkori játékosok.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!