Végre itt a Playgrounds és egy új fegyver is érkezett! v4.5 Patch notes

Végre itt a Playgrounds és egy új fegyver is érkezett! v4.5 Patch notes

A várva várt mód mellett pedig az SMG-k is kaptak egy kis szeretetet.

A tegnap megígértekhez mérten megérkezett a v4.5-ös frissítés, ami megint csak vaskosra sikerült és a Playgrounds mellett: még egy kis fegyver buff és egy új fegyver is belefért.

Általános

  • Bekerült egy új skin a Grenade Launcher helyére, amit egy ideig Fireworks Launchernek hívnak majd, de ez természetesen csak a kinézetén változtat

LTM-ek

Bekerült a Playground Mode

  • Egy óra játékidőt kapunk, ahol annyit építhetünk és gyakorolhatunk, amennyit csak szeretnénk
  • Maximum négyen lehetünk egyszerre bent
  • Sebezhetjük a barátainkat
  • A játékosok újraélednek kivéve, ha a vihar öli meg őket
  • Az első 55 percben nem zárul a kör, míg a következő 5 percben teljesen ellepi a pályát
  • Tízszer annyi tárgyat farmolhatunk
  • Száz lámát találunk a pályán
  • A Chestek és az Ammo Boxok mindenhova spawnolnak

Final Fight teams of 12

  • Ugyanúgy működik, mint a sima Battle Royale csak a kör nem zárul be teljesen a meccs alatt
  • Amikor befejeződött az utolsó kör szűkülése megindul egy végső visszaszámlálás
  • A maradék csapatok addig harcolhatnak, míg le nem jár az idő
  • Az a csapat nyer, akinek a legtöbb tagja maradt életben
  • Ha az esemény döntetlennel végződik, akkor mindegyik első helyen végzett csapat nyer

Játékmenet

  • A gyilkolásról szóló küldetések mostantól akkor is beleszámítanak, ha az adott fegyverrel csak lefektetted az ellenfelet és nem te ölted meg
  • Ettől fogva az építkezésnél hogyha blokkolva van az a hely, ahova szeretnénk tenni az építményt akkor inkább magunkhoz közel rakja le a karakterünk
  • Mostantól nem tudjuk fekve kinyitni az ajtókat, ha bekapcsoltuk az Auto-open funkciót
  • A csákányok mostantól nem csak a bevásárlókocsit üthetik meg, ha benne utazol
  • A fekvő játékosok ettől fogva nem szállhatnak be a bevásárlókocsikba
  • Javítottak az auto pickuppon

Fegyverek és tárgyak

Bekerült a Dual Pistols

  • Epic és Legendary ritkaságban találhatjuk meg
  • Előbbinek 41, míg utóbbinak 43 lesz a sebzése
  • Medium Ammo-t használ
  • Egy klikknél mindkét fegyvert elsüti a karakterünk
  • A földön, chesteken és a Supply Droppokban találhatjuk meg
  • A fegyver nem használja a First shot accuracy-t

A nagyobb ugrások a bevásárlókocsikkal mostantól halálosabbak lehetnek

Az építményekre mostantól többet sebzünk, ha nagyobb ritkaságú fegyver van a kezünkben

A Pump Shotgun mostantól 50%-kal kevesebbet sebez az építményekre, míg a Tactical 25%-kal

A robbanások mostantól azokat az építményeket is sebzi, ami nem látható a robbanás magjából

Komoly SMG buffok érkeztek:

  • Silenced SMG 
    • 10%-kal nőtt a pontossága
    • Célzás közben 20%-kal pontosabbak leszünk
    • Kettővel nőtt a fegyver sebzése

  • Tactical SMG
    • Kikerült a first shot accuracy
    • Az alap pontosság 25%-kal nőtt
    • Sprintelés közben 15%-kal kevésbé csökken a pontosságunk
    • 10%-kal pontatlanabbak leszünk célzás közben
    • Kettővel nőtt a fegyver sebzése
  • A Shotgun ammo mostantól 5 helyett 4-essével esik

Teljesítmény

  • Javítottak az ejtőernyőzés és szabadesés teljesítményén
  • Ezenfelül pedig rengeteg apró FPS növekedést észlelhetünk különböző helyzetekben

UI

  • Mostantól a minimappon a semmi helyett láthatjuk a busz útvonalát a kezdő szigeten
  • A markerek eltűnnek miután leérkeztünk az adott helyre
  • Kikerült a sebzés indikátorok a bevásárlókocsiból mostantól Health Bar-ja lesz
  • A HUD Elimination-ök és a DBNO, tehát a lefektetések új animációk kaptak

Audio

  • Újból növeltek a házakban hallható hangokon, de ezúttal csak az ellenfeleink léptei lettek hangosabbak és messzebbről hallhatjuk őket.

Animációk

  • A Battlehound köpenye mostantól Back Blingnek használható
  • A Ventura és Venturion skinek köpenyt kaptak a hátukra
  • Aki megvette ezeket a skineket automatikusan megkapja őket

Bugfixek

  • A tárgyak mostantól nem esnek bele a vízbe, hanem a tetején lebegnek
  • A Supply Droppok a kinyitás után mostantól nem maradnak ott huzamosabb ideig
  • Mostantól nem tudjuk egy falon keresztül egy másik fal gyenge pontját eltalálni
  • A chestek mostantól nem adnak két Chug Jugot, amit egy helyen tudsz tárolni, hanem külön-külön kapod meg őket
  • Ezenfelül pedig szokás szerint borzasztóan sok bugfix jött még, amit angolul EZEN a linken elolvashattok.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések